Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
1.6.2016 18:10
mikä vikana kawasaki kx 125 89vm ku käynnistyy aina tosi hyvin ja vastaa kaasuun hyvin mutta kun kaasun vääntää pohjaa alkaa pätkimään/röpöttämään ja ajossa sama juuri ennen piikkiä alkaa röpöttää/pätkimään ja tehot häviää? ajon jälkeen kun ottaa putken tai tulpan pois ni sylinteristä nousee savua/höyryä ja välillä jopa putkessa asti jotakin nestettä (öljyä?) ja tulpan kierteet ihan märkänä. onko nyt kyseessä vaa liian iso suutin vai jotakin muuta? ja voikohan tämän pelin vakio kaasarissa neulan asentoa säätää kun itse en ainakaan löytänyt keinoa miten se sokka lähtis irti? keihin pwk joko 36mm tai 38mm tässä on siis. autttakaa?!
3.6.2016 17:09
Miksiköhän kawasaki kx 80 ei käynnisty männän vaihdon jälkeen bensaa saa ja kipinä tulee, putki ei ole kiinni nopeita vastauksia kiitos!!!
8.6.2016 22:20
Laita putki paikalleen ja kokeile uudelleen?
10.6.2016 10:53
Terve,
Muutamia kysymyksiä koskien 65 KX:ää.
- Pyörän takaiskarista on tullut öljyt pihalla/ ei vaimenna enää mitään. Kannattaako iskaria korjauttaa vai laittaa uusi iskari? Kustannukset tuohon liittyen?
- Eturattaan takaa roiskii öljyä ajossa, onko miten paha homma vaihtaa stefa? saako vaihdettua ilman moottorin halkaisua?
15.6.2016 19:52
Kannattaa yleensä korjata. Kyllä se iskarin korjaaja viimeistään sitten kertoo jos se kannattaa kokonaan uusia. Työ maksaa varmaan 100-150e plus osat 10 - X euroa. Voi olla että kympin stefa vaan on seula. Uusi iskari on varmasti monta kertaa huoltoa kalliimpi.
Ja rattaan stefa:
https://www.youtube.com/watch?v=-CE9b-1ciq8
27.6.2016 22:01
Noniin! Nyt joku tietäjä varmaan osaisi vastata kysymykseen. Mulla ja kaverilla on kesken tämmönen sekasikiöproju jossa on mopodetsin runko yms. Ja kawasaki kx 125 -89 tekniikka. Tehoputki olisi hakusessa ja kiinnikkeiden puolesta ei ole mitään väliä kunhan putki menee kiinni sylinteristä, ja sopii kyseiseen vuosimalliin muuten. Tosiaan, kuinka uuden vuosimallin putken tähän sopii laittaa ilman, että hajoittaa koneen tai ei muuten toimi? Eli putken pitäisi toimia normaalisti kyseisen vuosimallin moottorin kanssa. Kiitos etukäteen
!
27.6.2016 22:08
Ittellä oli ainaki -91 vuosimallissa -93 putki ja toimi hyvin tosin piti vähäm modata. En oo varma mutta ainaki 89-91 vuosimalleissa on sama tekniikka, että ainaki putki pitäs sopia -94:seen asti.
9.7.2016 14:05
Hei! Saakos tälläsen KXn kilpiin mitenkään? jol jollain ois tietoo nii voisko kertoo mullekki
16.7.2016 13:56
Vaikeeta taitaa olla kx:n kilvittäminen ilman runkonumeron vaihdoksia tai muita kikkailuja. Tällä hetkellä tiedän ainoastaan yhden 250 kx:n joka on kilvissä.
18.7.2016 19:42
Jep. Ja varmaan tuolla forumin katupuolella voisi olla enemmän tietoa siitä, miten semmoinen voisi onnistua, kuin täällä kuraosastolla.
19.7.2016 1:14
Siitä vähän KX videota!! Ja hyvää loppu kesän jatkoa kaikille.
https://youtu.be/WclyqRMuyRc
27.7.2016 10:04
Eihän kellään olis myydä 1990-91 kx sylinteriä?
jos on nii yvtä!
31.7.2016 18:41
Moro! Saako pelkistä moottorin numeroista selville pyörän iän? katteista päätellen pyörä on 90 luvulta. kawasaki kx 125
3.8.2016 21:43
Rungosta löytynee parempi numero (emäputken oikealta puolelta), siitä saa valmistusvuoden selville.