Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
21.2.2010 20:26
Toki. Ainakin kirjoitan asiallisempia viestejä kuin zeizei125. Vois sulta kysyy sitte piiruttain et kierrätetäänkö sitä nelitahtia sitten 10000rpm? Ja sitten vielä nimimerkki ei oo TOLLO92. Mutta sinähän voisit sen vaihtaa omaksesi.
[/quote]
no sä et kyllä tiedä näistä hommista sitten yhtään mitään!
sinun "asialliset" viestit johtavat uudempia asioista tietämättömiä ihmisiä harhaan,koska sinä et ymmärrä mitään näistä hommista!
älä kommentoi täällä asioista joista et mitään tiedä!
on pakko joskus hieman oikaista juuri sinunlaisesi toll,eiku siis tomppo92:sen "asiantuntevia"lausuntoja,jotka perustuvat omiin tulkintoihin,tai mitä isot pojat ovat puhuneet!(jotka nekään eivät ole perillä miten asiat ovat!)
21.2.2010 20:31
on pakko joskus hieman oikaista juuri sinunlaisesi toll,eiku siis tomppo92:sen "asiantuntevia"lausuntoja,jotka perustuvat omiin tulkintoihin,tai mitä isot pojat ovat puhuneet!
Voisit välillä kattoa peiliin. Ainakin mitä lukee sun muita postauksia tällä foorumilla niin ei ne kovin asiallisilta vaikuta. Esimerkkinä shercojen mollaaminen asiasta tietämättä.
Jokainen tekee virheitä sen voin itsekkin myöntää.
Tosta voi hyvin arpoa mitä peliä kannattaa kierrättää ja mitä ei... Kyseessä on suikkarin pelien tehokäyrät
Selvä.. Linkkiä mistä löysit tuon dynokäyrän
21.2.2010 20:32
ja toll,eikun siis tomppo92,kysymykseen minkä minulle esitit siitä kymppitonnin kierrätyksestä nelareilla,KÄYPPÄ NYT ETSIMÄÄN TAI/KYSYMÄÄN JOLTAIN ASIOISTA TIETÄVILTÄ MITEN SE OIKEIN NYT OLIKAAN!
äläkä enään vastaile tietämättömille sun paskapuheitas ja omia uskomuksiasi!
...thx...
21.2.2010 20:38
Älä oo tollanen, ihan asiallisesti voit puhua. Onse nyt nii hienoa olla tollanen netissä nimimerkin takana....
21.2.2010 20:39
zeizei125 kirjoitti:ja toll,eikun siis tomppo92
hehe.
Jos nyt kerta ruvetaan antaan palautetta, niin sä voisit vähän kattoo tota sun kirjotystyyliä, on aika rasittavaa lukee tekstiä mikä näyttää 8v. adhd lapsen kirjottamalta. Mulla meni usko sun juttuihin kans siinä kohtaa kun vertasit Shercoa kiinalaismerkkeihin, vaikket asiasta selkeesti mitään tienny. Mieluummin mä Tompon viestejä luen. Nelariahan ei harrasteajossa/alotellessa oo pakko kierrättää niin paljoa, esim. faija tykkää ajella siellä parhaan väännö alueella, kun mä käytän lähempänä rajotinta.
21.2.2010 20:47
OA19 kirjoitti:zeizei125 kirjoitti:ja toll,eikun siis tomppo92
hehe.
Jos nyt kerta ruvetaan antaan palautetta, niin sä voisit vähän kattoo tota sun kirjotystyyliä, on aika rasittavaa lukee tekstiä mikä näyttää 8v. adhd lapsen kirjottamalta. Mulla meni usko sun juttuihin kans siinä kohtaa kun vertasit Shercoa kiinalaismerkkeihin, vaikket asiasta selkeesti mitään tienny. Mieluummin mä Tompon viestejä luen. Nelariahan ei harrasteajossa/alotellessa oo pakko kierrättää niin paljoa, esim. faija tykkää ajella siellä parhaan väännö alueella, kun mä käytän lähempänä rajotinta.
no naapurin seppokin tykkää ajaa 500:lla kaksitahtisella ihan vaan alaväännöllä.miten sun faijan ajotottumukset liittyy yhtään mitenkään motocrossin/enduron perustekniikan tietämykseen??????
shercosta sanoin että se on kiinalaisen oloinen,enkä väittänytkään koskaan sitä kiinalaiseksi!
joskus on pakko oikoa näiden tekniikkavelhojen "tietämystä" asioista,eikä johtaa aloittelijoita harhaan!
21.2.2010 20:49
zeizei125 kirjoitti:joskus on pakko oikoa näiden tekniikkavelhojen "tietämystä" asioista,eikä johtaa aloittelijoita harhaan!
Kuka sä edes ite oot? Et kovin velholta itekkään vaikuta..... Taidat olla niitä kavereita ketkä puhuu aina varikolla vaan paskaa..
21.2.2010 20:53
Domizz kirjoitti:zeizei125 kirjoitti:joskus on pakko oikoa näiden tekniikkavelhojen "tietämystä" asioista,eikä johtaa aloittelijoita harhaan!
Kuka sä edes ite oot? Et kovin velholta itekkään vaikuta..... Taidat olla niitä kavereita ketkä puhuu aina varikolla vaan paskaa..
no entäs itse?kuka sinä olet?vai tuliko sinullekkin yllätyksenä nämä kierrätys asiat?
itse en varikolla paskaa jauha,ajan radalla naama virneessä,ja perustiedot perstaskussa,enkä väärentele perusasioita netissä!
21.2.2010 20:56
Joojoo, joka vähänki tosisaammin ajaa nii kyllä se nelkku menee siel isoil kierroksilla. Mutta asiallisempi kyllä voisit olla...
21.2.2010 21:00
zeizei125 kirjoitti:no naapurin seppokin tykkää ajaa 500:lla kaksitahtisella ihan vaan alaväännöllä.miten sun faijan ajotottumukset liittyy yhtään mitenkään motocrossin/enduron perustekniikan tietämykseen??????
shercosta sanoin että se on kiinalaisen oloinen,enkä väittänytkään koskaan sitä kiinalaiseksi!
SX
F:stä puhuin, kun nelareiden kierroksista puhuttiin. Siten ne ajotottumukset liittyy tähän että se vääntö alkaa alempaa, jolloin ei tartte ajaa siellä korkeammilla kierroksilla, jolloin se ei kulu yhtä paljon kuin 2-tahti.
21.2.2010 21:13
OA19 kirjoitti:zeizei125 kirjoitti:no naapurin seppokin tykkää ajaa 500:lla kaksitahtisella ihan vaan alaväännöllä.miten sun faijan ajotottumukset liittyy yhtään mitenkään motocrossin/enduron perustekniikan tietämykseen??????
SX
F:stä puhuin, kun nelareiden kierroksista puhuttiin. Siten ne ajotottumukset liittyy tähän että se vääntö alkaa alempaa, jolloin ei tartte ajaa siellä korkeammilla kierroksilla, jolloin se ei kulu yhtä paljon kuin 2-tahti.
Katsopas noita käyriä,alkaako se vääntö alempaa...?
21.2.2010 21:13
OA19 kirjoitti:zeizei125 kirjoitti:no naapurin seppokin tykkää ajaa 500:lla kaksitahtisella ihan vaan alaväännöllä.miten sun faijan ajotottumukset liittyy yhtään mitenkään motocrossin/enduron perustekniikan tietämykseen??????
SX
AHA?eli sinun mielestäsi matalilla kierroksilla nelari kuluu jotenkin nyt vähemmän kuin kaksitahti?
nyt en oikeen ymmärrä mitä tarkoitat?
voisitko laittaa tästä kulumisesta hieman faktaa tänne??....kiitos!
21.2.2010 21:14
Yritä nyt edes kirjoittaa suunnilleen oikein...
E: Luulis yli 55000€ vuodessa tienaavan osaavan kirjoittaa.
21.2.2010 21:21
Kyllä sen huomaa kumpaa kierrätetään enemmän, jos vaikka (enskassa) seurataan siinä radan vierellä. Ni kakstahit rätisee "täysiä" ohi ja nelarit putputtelee ohi "hiljaa". Tietenkin kuutioluokat on ratkaseva myös, mutta näin karkeasti.
21.2.2010 21:47
BerZ kirjoitti:Yritä nyt edes kirjoittaa suunnilleen oikein...
E: Luulis yli 55000€ vuodessa tienaavan osaavan kirjoittaa.
berz..ei ne tulot ja oikeinkirjoitus aina kohtaa
ennemmin kohtuu tulot kuin täydellinen oikeinkirjootus
olisiko sinulle parempi joku äidinkieli24 foorumi,....pilkkuniilo....