Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

4.6.2009 21:39

paapeli kirjoitti:Käy kokeilemassa pyörää, ja tule sen jälkeen kokeilemaan vaikkapa minun -99 300.
Itsekin räpeltelin puolikkailla, mutta 300 tasaisuuden jälkeen ei puolikasta, ellei sitten 200.
:s En mitenkään mainosta omaa pyörää kun hintakin 1900e. Tosin punakilpinen.


Muuten tulisin mielelläni, mutta pitäisi olla valkokilpinen. Asun kaupunkialueella ja ylivoimasesti helpoin tapa minulle on siirtyä ajopaikalle itse pyörällä :s

Mutta osaako kukaan kommentoida tuota sähköasiaa tai tuota pyörää ylipäätään? Kauanko männällä pystyy vielä ajamaan ja milloinka täytyy taas vaihdella laakereita yms? Oma ajoni on suhteellisen rauhallista päristelyä reiteillä ja satunnaista kaupunkiajoa.

5.6.2009 14:43

Dodiin nyt kävin hakemassa sen 90-94vm. mäntäsarjan niin eroina vakioon on että pakoaukonpuoleinen helma on 1 millin verran pidempi, ja että siinä on kaksi männän rengasta mutta molemmat osuvat kanavien väleihin eli ei muuta kuin hiotaan helmaa niin pitäisi sopia. Ja magnetonkiristysmutterikin on hommattu mutta ei tunnu menevän kierteille ollenkaan kun edellinen omistaja näköjään murjonut ne oikeen kunnolla niin ekan kierteet lytyssä ja mutterista sain rikottua nyt 2-3 ekaa kierrettä JEEE!

5.6.2009 15:05

jokr89 kirjoitti:Dodiin nyt kävin hakemassa sen 90-94vm. mäntäsarjan niin eroina vakioon on että pakoaukonpuoleinen helma on 1 millin verran pidempi, ja että siinä on kaksi männän rengasta mutta molemmat osuvat kanavien väleihin eli ei muuta kuin hiotaan helmaa niin pitäisi sopia. Ja magnetonkiristysmutterikin on hommattu mutta ei tunnu menevän kierteille ollenkaan kun edellinen omistaja näköjään murjonut ne oikeen kunnolla niin ekan kierteet lytyssä ja mutterista sain rikottua nyt 2-3 ekaa kierrettä JEEE!

tee uudet kierteet,osta uus mutteri.

5.6.2009 15:08

On uusi mutteri mutta mistä löytää sellaisen kierretapin joka tuohon sopii kun on käänteiset kierteet niin ei varmaankaan jokaisesta kaupasta löydy :s Ja ajattelin itse jos vaikka onnistuisi siten että kierteet putsaa ensin teräsharjalla ja sitten vaikka viilalla ekat lytyssä olevat kierteet(muutamat ensimmäiset) tasoittaa. Lähteekös tuo magneto vain ulosvetäjällä pois vai onkos teillä joitain kotikonsteja joilla sen saisi irti?

5.6.2009 15:21

ihan ulosvetäjällä lähtee hyvin

5.6.2009 15:25

Joo sen kyllä uskon että sillä lähtee mutta lähtisköhän jollain muulla kun ei ole nyt sitä saatavillaja illalla töiden jälkee olis tarkoitus tota taas laitella.

5.6.2009 15:28

voithan sä tota yrittää :lol:
http://www.motot.net/galleria/showphoto ... /allfields

5.6.2009 15:38

mikseri100 kirjoitti:voithan sä tota yrittää :lol:
http://www.motot.net/galleria/showphoto ... /allfields



Voihan tuolla laakerit irrotakkin mutta miten ton laitan mankun vauhtipyörään kiinni...?

5.6.2009 15:56

Ja ei oikein tullut vielä selkeyttä tuohonkaan asiaan että minkälaista öljyä laitetaan? Siis minkälaatuista eli tarkennusta tuosta castrolista kun tänään olisin menossa katsomaan ja hakemaan nuo öljyt.

5.6.2009 16:14

Ihan castrollin mtx 10w30 käy hyvin, joku 10 pullo. Ja tohon magnettoon vielä että yritä silleen että laitat jotkut meisselit kummallekki puolelle ja vetkutat pois

-89 gs pytty

5.6.2009 16:29

http://www.keltainenporssi.fi/ilmoitus/27335413?rowId=3 tuolla kaverilla saattais olla pyttyä kun ei itelle siltä herunu noin uuteen kuin -91vm. ja kyselin kanssa tuosta pinnotuksesta 3-4kk menee ja maksaa n.300€

KTM GS-Keskustelua :)

5.6.2009 18:44

Mistäs tollaseen vm. 95 tai vm. 96 GS:ään saa mäntiä? Pitääkö ostaa alkuperäinen kuten noihin vanhempiinkin?

5.6.2009 18:46

Joo elikkä täytynee tota meisseleillä vemputtamista :lol: jos sillä sen saisi irti. Ja Ktm:n maahantuojalta saa uuden männän sylinterin edulliseen hintaan 700+€ :s en nyt kuitenkaan ole heti tollasta ostamassa kun toivotaan että toi sylinteri on toimii hyvin tuon hoonauksen jälkeen. Mitenköhän vaikeeta tuohon on muokata uuden ktm:n katteet kun meinasin että sellaiset tuohon iskisin kiinni. Eihän tuolla vakio maskilla ja takalokarilla edes kehtaa ajaa kaupungilla jollei ole entisöity pyörä.

Muok. Kato Stormin sivuilta mäntää ostin itse siihen 89vm. 90-94vm männän ja pienellä viilauksella saa siihen kiinni(pakopuolen helmasta milli pois ja hinta tippuu alkuperäisestä 300+ €:stä 115€:hen)

5.6.2009 18:50

jokr89 kirjoitti:Joo elikkä täytynee tota meisseleillä vemputtamista :lol: jos sillä sen saisi irti. Ja Ktm:n maahantuojalta saa uuden männän sylinterin edulliseen hintaan 700+€ :s en nyt kuitenkaan ole heti tollasta ostamassa kun toivotaan että toi sylinteri on toimii hyvin tuon hoonauksen jälkeen. Mitenköhän vaikeeta tuohon on muokata uuden ktm:n katteet kun meinasin että sellaiset tuohon iskisin kiinni. Eihän tuolla vakio maskilla ja takalokarilla edes kehtaa ajaa kaupungilla jollei ole entisöity pyörä.

Muok. Kato Stormin sivuilta mäntää ostin itse siihen 89vm. 90-94vm männän ja pienellä viilauksella saa siihen kiinni(pakopuolen helmasta milli pois ja hinta tippuu alkuperäisestä 300+ €:stä 115€:hen)

ne katteet saat vaikka heti paikalleen,poraat reiät ja pultit siihe. tai sitte muokkailet niitä sopivaks.

5.6.2009 19:46

Kyllä niitä katteita jotenki kiinni saa itellä on kyllä kuviakin modatusta ;)