Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

31.10.2009 13:22

Ei sitä maskiks kutsuta, niin en tajunnut. Ei näyttäs sopivan, myydään eri tuotenumerolla.

25.11.2009 19:42

Onko kukaan porauttanut sx:n 125:sta sylinteriä 134:ksi? Jostakin olen kuullut/lukenut että porautus onnistuisi maksimissaan tuohon kokoon. Loppuu kuulemma seinämät kesken jos isommaksi tekee. Jos porautus jotenkin onnistuu niin pitäisikö kantta käyttää sorvissa myös?

Homman nimihän on se ettei ole varaa laittaa sitä 144cc kittiä eikä varsinkaan koko pyörää. Mun pyörän vuosimalli on 2004. Tähän ei varmaan saa kivuttomasti sitää kittiä muutenkaan.

Onko muuta keinoa saada mopo kulkemaan kuin 144cc ilman porautusta? Tehoa pitäisi saada lisää niin keski- kuin yläalueelle.

25.11.2009 19:56

Ei voi sylinteriä porata.

25.11.2009 19:57

Ei pysty poraamaan. Pitäs pinnottaa sen jälkeen ja muutenkin kanavien suuntaukset menee perseellee jos hirveesti porailee.

Edit: jaaha domiz ehti ensin ;)

20.12.2009 22:57

Onko kotkan exc:llä ja sx:llä paljokin eroa? kumpi parempi motocross tarkoitukseen, ja miksi?

21.12.2009 1:32

helvetin ässä kysymys, kumpikohan ois parempi crossiin, crossipyörä vai enduropyörä?? :eek:

21.12.2009 1:33

Crossi.

21.12.2009 1:36

BINGO! ja sieltä meillä toinen sherlokki..:D

21.12.2009 1:41

Oho, katoin väsyneenä. Et kysyit tot tosissas :D Rupesin ihmettelee jo mikä ihmisiä vaivaa. Nyt huomasin, et osotit sitä Kasipallon kyssää.

Mut se syy löytyy siitä, että enskassa on raskaampi vauhtipyörä = lähtee "laiskemmin". Rossissa tarvitaa äkäsyyttä ja muuta.

21.12.2009 12:01

+iskarit, sytkäboksi, takavanne yms.

21.12.2009 14:06

OA19 kirjoitti:+iskarit, sytkäboksi, takavanne yms.

lisättäköön vielä vaihteisto..

21.12.2009 16:36

Guuna#243 kirjoitti:
OA19 kirjoitti:+iskarit, sytkäboksi, takavanne yms.

lisättäköön vielä vaihteisto..

ja eri tarrasarja :idea:

21.12.2009 21:55

lynkke kirjoitti:
Guuna#243 kirjoitti:
OA19 kirjoitti:+iskarit, sytkäboksi, takavanne yms.

lisättäköön vielä vaihteisto..

ja eri tarrasarja :idea:

+ kaikki turhuudet valot, vilkut, seisontajalat karsittu poes = keveyttä 6-7 kiloa krossille :D

28.12.2009 18:49

http://www.nettimoto.com/ktm/sx/875889 eli siinä ois pyörä ja aattelin vaihtaa toho mutta ei ole tuntimääräätiedossa paljon on ajettu pyörä ja sanoi että kisakoneesta on ostettu ja ovat aukaisseet koneen ja kahtonu hyväksi männän ovat samalla vaihtanu. että toho ktm ään tustuneet jos osais kertoo et oisko hyvä pyörä ja miten kampi akselin vaihdot harraste ajossa kun tää pyörä on ollut kahdella omistajalla ja kuulemma harraste ajossa. nii ja männän vaihdon jälkeen on ajettu 30h tai mistäs sen tietää? et jos joku osais kertoo.

28.12.2009 18:54

Kampiakselia ei tartte vaihtaa ku ei se oikeestaan kulu. Kiertokankee pitäs kyllä uusia about joka kolmannella männänvaihtokerralla. Ja jos kerta männällä 30h ajettu ni varmaan seuravaan 20h sisään kanttis jo uutta lykkiä.