Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
5.11.2004 18:37
Selittäkääpä te jotka olettä näitä jäänestolitkuja käyttänyt, että miten ne käytännössä taimii ja mitä hyötyä niillä haetaan ja mitä maksaa.
Eli sitä ilmeisesti lorautetaan vähän bensan sekaan, muttä mitäs se sitten auttaa? Ettei vesi pääde tiivistymään kaasariin vai?
Onko siittä muuta haittaa, kun että jos nyt hippasen kuivattaa konetta?
5.11.2004 19:03
Vesi kylläkin pääsee edelleen tiivistymään kaasariin, mutta talvella kylmällä kelillä se vesi rupeaa muodostumaan jääksi ja tukkimaan ja lukitsemaan paikkoja, jolloin voi olla ikäviä seurauksia, kuten kaasun hirttäminen. Eli jäänesto (etanolia suurimmaks osaks) on veteen liukenevaa, eli näin siis alentaa veden jäätymispistettä, jolloin vesi ei pääse jäätymään kaasarissa.
Myös kaasu- ja kytkinvaijereihin kannattaalaskea lukkosulaa, varsinkin jos käyttäny jäykempiä öljyjä, tai kuivia kokonaan. Tuo lukkosula on hyvää ainetta muihinkin liikkuviin paikkoihin, mitkä tuppaavat jään takia menenään jumiin.
5.11.2004 19:25
Tarkemmin denaturoitua absoluuttista etanolia. Sr Racing, pistä 1dl Masinolia / 10L bensaa. Masinolia saa joka huoltsikalta ja maksaa about pari euroo litra.
5.11.2004 23:24
Lukkosula on myös öljymäinen. Sitä vaan ilmanputsariin ja vaijereihin sitten mopo pelaa hyvin.!!
6.11.2004 2:00
Asia selvä. Kiitos asiallisista vastauksista
6.11.2004 12:21
hellcrozz kirjoitti:Lukkosula on myös öljymäinen. Sitä vaan ilmanputsariin ja vaijereihin sitten mopo pelaa hyvin.!!
Kerro ihmeessä miksi sitä lukkosulaa ilmanputsariin pitäisi tunkea?
6.11.2004 13:17
Onko kellään hyviä vinkkejä piikki-cr:n talvisäädöistä. Esim. mikä pääsuutin ois hyvä -5- -7 C, ym. ym.
6.11.2004 14:20
i02 kirjoitti:Onko kellään hyviä vinkkejä piikki-cr:n talvisäädöistä. Esim. mikä pääsuutin ois hyvä -5- -7 C, ym. ym.
Onko kaasari keihin vai Mikuni? Itte oon käyttäny oman hondan keihinissä 185 pääsuutinta tollasella kelillä.
6.11.2004 15:41
Noi suutinkoto on niin pyöräkohtaisia,Mikä filtteri siinä on paikoillaan,kuinka paljon öljyä laitat putsariin,kuinka suuri seosuhde sulla on tankissa jne.Mutta kyllä sen huomaa jos pyörä käy laihalla,tulpan väristäkin voi päätellä jotain.
6.11.2004 17:30
a.c.e kirjoitti:hellcrozz kirjoitti:Lukkosula on myös öljymäinen. Sitä vaan ilmanputsariin ja vaijereihin sitten mopo pelaa hyvin.!!
Kerro ihmeessä miksi sitä lukkosulaa ilmanputsariin pitäisi tunkea?
Ettei se päästä pölyä läpi. Se myös riippuu missä ajaa.
6.11.2004 18:03
hellcrozz kirjoitti:a.c.e kirjoitti:hellcrozz kirjoitti:Lukkosula on myös öljymäinen. Sitä vaan ilmanputsariin ja vaijereihin sitten mopo pelaa hyvin.!!
Kerro ihmeessä miksi sitä lukkosulaa ilmanputsariin pitäisi tunkea?
Ettei se päästä pölyä läpi. Se myös riippuu missä ajaa.
Meilläpäin on tapana käyttää ilmanputsariöljyä...
6.11.2004 18:05
a.c.e kirjoitti:hellcrozz kirjoitti:a.c.e kirjoitti:hellcrozz kirjoitti:Lukkosula on myös öljymäinen. Sitä vaan ilmanputsariin ja vaijereihin sitten mopo pelaa hyvin.!!
Kerro ihmeessä miksi sitä lukkosulaa ilmanputsariin pitäisi tunkea?
Ettei se päästä pölyä läpi. Se myös riippuu missä ajaa.
Meilläpäin on tapana käyttää ilmanputsariöljyä...
Kesällä sitä on tapana käyttää.
6.11.2004 19:42
Meilläpäin on tapana ajella ilman turhia putsareita, saati sitten imukauloja.
6.11.2004 23:11
Lukkosulahan on tosi notkeeta, eli miten ihmeellä se pysyy putsarissa kiinni? Ei mitenkään?
7.11.2004 18:25
wert kirjoitti:Lukkosulahan on tosi notkeeta, eli miten ihmeellä se pysyy putsarissa kiinni? Ei mitenkään?
No mun kaveri sitä laitto ja pysyi oikein hyvin. Mä oon ainakin ajanu talvella ilmanputsari kuivana.