27.12.2007 1:12
takajarru sarula on brembo no sanotaan näin elikkä palat on auki vaikka painan takajarru poljinta nne ei liiku. uhdistin sen jo jos painan niin palat likkuu ehkä joku puol millii ja nesteet on uudet ja täynnä:DSMK;-) kirjoitti:Ai. Siis TM racing 85 vai?
Männät???
Brembo vai Nissin?
Brembon tapauksessa uusi pääsylkyn tiivisteet, ellei auta niin molempiin sama: Pura, puhdista ja tarkista, pääsylkky ja työsylkky. Olettaen, että nestettä on. Tuota monikkoa "männät" en siltikään ymmärrä, et kai voi todella tarkoittaa, että työsylkky liikkuu jos pääsylkky on jumissa?
27.12.2007 11:10
27.12.2007 12:50
no kyl mä nyt sen tien mutta oon yrittäny ilmata sitä sillai ku vähän enne sanottiin eli 3painallusta ja jätän pohjaan pikkusen ilma ruuvia auki ja takas kiinniSaunamajor kirjoitti:palojen ei kuulukkaan liikkua hirveesti. Kai sulla nyt on palat kiinni levyssä? ei ole palat kiinni. Jos ei vieläkään ole tehoa niin sit korjaamaan.
27.12.2007 14:12
27.12.2007 14:15
27.12.2007 16:27
okei näin teen:D kkiitosSMK;-) kirjoitti:Ei se brembulissa valu läpi. Ei auta muu kuin lutkuttaa polkimesta, mutta puhdistamatta se ilmaus voi olla melkonen talkoo. Jos sen jälkeenkään ei saa ilmattua, niin sitten voi vielä koittaa ilman siitä letkun liitännästä siellä työsylkyn päässä. Kunhan se pääsylkky on ensin katsottu ja uusittu ne hilut.
27.12.2007 17:07
27.12.2007 19:27
22.4.2008 19:02
22.4.2008 19:16
23.4.2008 15:49
Oretna kirjoitti:Eiks mopoilla jarruteta jaloil?
Jos apua tarviit, ni tässähä ois sul pari sivua hiton hyviä neuvoja ja ohjeita mitä kannattaa kokeilla.
23.4.2008 16:16
23.4.2008 16:37
AlluMan kirjoitti:Ootko koittanut jo ottaa jarrupolkimen irti ja painella siitä tangosta? Jos on paljon ilmaan niin toi on tehokkaampi tapa kuin polkimella nylkyttää. Itellä toimi myös sellanen hyvin kun laitto ilmausruuvista letkun ja toisen pään purkkiin jossa oli jarrunestettä ja piti kokoajan pinnan alla. Samalla työnsi sitä tankoa niin kauan kunnes jarru alko purra.
Ja oli muuten nopee ilmaus!
23.4.2008 18:20
elite kirjoitti:AlluMan kirjoitti:Ootko koittanut jo ottaa jarrupolkimen irti ja painella siitä tangosta? Jos on paljon ilmaan niin toi on tehokkaampi tapa kuin polkimella nylkyttää. Itellä toimi myös sellanen hyvin kun laitto ilmausruuvista letkun ja toisen pään purkkiin jossa oli jarrunestettä ja piti kokoajan pinnan alla. Samalla työnsi sitä tankoa niin kauan kunnes jarru alko purra.
Ja oli muuten nopee ilmaus!
en oo kokeellu..siis onko sulla toi ilmaruuvi sit kokoajan auki+letku siinä kiinni ja letkunpää jarrunesteessä?
23.4.2008 22:06
AlluMan kirjoitti:elite kirjoitti:AlluMan kirjoitti:Ootko koittanut jo ottaa jarrupolkimen irti ja painella siitä tangosta? Jos on paljon ilmaan niin toi on tehokkaampi tapa kuin polkimella nylkyttää. Itellä toimi myös sellanen hyvin kun laitto ilmausruuvista letkun ja toisen pään purkkiin jossa oli jarrunestettä ja piti kokoajan pinnan alla. Samalla työnsi sitä tankoa niin kauan kunnes jarru alko purra.
Ja oli muuten nopee ilmaus!
en oo kokeellu..siis onko sulla toi ilmaruuvi sit kokoajan auki+letku siinä kiinni ja letkunpää jarrunesteessä?
Kyllä vain. Ja pitää muistaa että säiliö ei saa missään vaiheessa tyhjentyä.