Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

23.5.2009 12:23

Trial kirjoitti:Kaveri osti Mikilonin 250 supermoton joka kuulemma on hieman hengetön. Onko kenelläkään tietoa onko tässä katuversiossa mitään kuristuksia missään ettei tarvitsisi turhaan purkaa koko laitetta että saisi vähän virtaa moottoriin.
Kuka muuten on keksinnön maahantuoja?

Maahantuoja taitaa olla Kone-Glans, satavarma en asiasta ole. Mikilonista enemmän juttua viewtopic.php?f=6&t=74813 ja viewtopic.php?f=7&t=75875

Mitä nyt pikasesti katoin nii änkässä on katti ja putkessa saattaa olla toinenki katti, kuulemma siltä näyttää. Ilmansuodatin kannattaa vaihtaa parempaan, esim. Pipercrossiin, vakio ilmeisesti huono. Kaasarin säädöt päin persettä niinku kiinalaisissa yleensäkkin.

24.5.2009 21:08

Huh huh.... Nyt on sitten vihdoinkin wingillä suoritettu maaliin ajettu kisadebyytti. Täytyy kyllä sanoa, että olisi ehkä pitänyt vähän enemmän treenata ennen tätä kisaa. 8o

Kävin helmikuussa kerran ajamassa Shinellä mettässä ja kokeilemassa peltolämpäreellä wingiä(youtubessa) ja toissa viikon keskiviikkona kävin puolituntia kokeilemassa wingiä sen verran, että pystyi toteamaan, kaiken olevan kunnossa pyörän puolesta.

Kisa meni pyörän puolesta lähes ongelmitta. Ykkös siirtymän puunkierroon jälkeen kone vähän keitti (muillakin näkyi olevan samoja ongelmia samalla pätkällä ;) ) ja viimeisellä pätkällä änärin omatekoinen lisä-äänenvaimennus holkki irtosi. Olipahan loppupätkästä muhevammat saundit :D

Kuski on kyllä melkoisessa rupulikunnossa. Nyt olo on kuin olisi pesäpallomailalla hakattu ympäri kehoa. Samalla huonolla siirtymä vauhdilla koroteltiin niin EK:t kuin siirtymätkin :lol:

24.5.2009 21:31

Toni I kirjoitti:...viimeisellä pätkällä änärin omatekoinen lisä-äänenvaimennus holkki irtosi. Olipahan loppupätkästä muhevammat saundit :D
joo niin oli shinessäkin sappeen kisoissa :lol:

25.5.2009 15:29

Jay_|P kirjoitti:
Toni I kirjoitti:...viimeisellä pätkällä änärin omatekoinen lisä-äänenvaimennus holkki irtosi. Olipahan loppupätkästä muhevammat saundit :D
joo niin oli shinessäkin sappeen kisoissa :lol:

Juu, se näköjään alkaa olee mun tavaramerkki, että pitää olla ääntä enemmän kuin muilla :lol: :lol:
Ei vaan sappeella Shinestä lähti koko änkkäri, nyt lähti vaan enska-ääni holkki. ;)

28.5.2009 21:37

Mistä saisi Ducar 140cc koneen vara osia Esim: laakereita ????? vastatkaa YV:llä

28.5.2009 22:35

mp-hunt kirjoitti:Mistä saisi Ducar 140cc koneen vara osia Esim: laakereita ????? vastatkaa YV:llä


Laakereita laakerikaupasta..

29.5.2009 19:31

Toni I kirjoitti:
Jay_|P kirjoitti:
Toni I kirjoitti:...viimeisellä pätkällä änärin omatekoinen lisä-äänenvaimennus holkki irtosi. Olipahan loppupätkästä muhevammat saundit :D
joo niin oli shinessäkin sappeen kisoissa :lol:

Juu, se näköjään alkaa olee mun tavaramerkki, että pitää olla ääntä enemmän kuin muilla :lol: :lol:
Ei vaan sappeella Shinestä lähti koko änkkäri, nyt lähti vaan enska-ääni holkki. ;)

Ja laatu puhuu ;) niin tuttua kinukeis et änkät lentelee keske ajon =D

29.5.2009 20:37

Voihan se myös olla kuskin tekemä asennusvirhe.

1.6.2009 8:46

8o
Viimeksi muokannut Toni I päivämäärä 15.11.2009 13:01, muokattu yhteensä 1 kerran

1.6.2009 17:35

Hyvinhän sulla Toni ainakin kisa alko kun luokkapohjat näky olevan ekan jälkeen että kait noilla kiinalaisillakin alkaa kerkiämään

2.6.2009 12:23

No joo. Pätkä oli niin lyhyt, että siinä sentään jaksoi edes ajaa ylipuoleen väliin pätkää jonkinlaisella sykkeellä.

Kyllähän pyörällä kerkeäisi vaikka mihin, mutta äijä on niin jumissa että tulosta ei tule. Totuushan on se, että kansallisessa endurossa tuloksen saamisessa vähintään 80% on kuskista kiinni. Loput 20% pyörästä ja muista asioista.

Edit: nyt siis kun puhutaan normi merkeistä ja meidän myymistä tuotteista ;)

5.6.2009 17:04

Kuinkas monta tuntia AW:llä nyt on suunnilleen ajettu ja onko ollut koneessa havaittavissa mitään kulumaa? Onko venttiilivälykset muuttuneet jne.?

6.6.2009 10:25

8o
Viimeksi muokannut Toni I päivämäärä 15.11.2009 13:02, muokattu yhteensä 1 kerran

6.6.2009 13:54

Brassi sivuston selostaja..channel 9!

12.6.2009 12:57

Noniin. Nyt paljastetaan vähän meidän uutuusmerkin mallistoa elikkä tässä on XTR125 supermoto

Kuva
Kuva

Ja tässä TGR250 enduro.

Kuva
Kuva
Kuva


Tämä meidän uutuustehdas valmistaa mm. Pitsterpron, Puzeyn, Motovertin, SMC:n ja CCM:n XTR250 mallia, joita on myynnissä ainakin jenkeissä, ausseissa ja euroopassa. XTR250:n korvaa tulevaisuudessa TGR mallisto, jonka EEC/COC hyväkysynnät he yrittävät saada kesän aikana valmiiksi. Kuvista poiketen suomeen/eurooppaan tulevat TGR:t on vesikoneella ei ilmakoneella. Otamme tätä mallia heti kun sitä on saatavilla. Me emme tule ottamaan XTR250 mallia ollenkaan maahan, koska se vanhentunut malli.

Jos haluaa tehdä vertailua Shinen ja TGR välillä niin suurimmat myönnytykset on jouduttu tekemään putkirungossa, mikä ei välttämättä ole huono asia huollon kannalta. Parannuksia on vahvemmat navat/kehät, parempi ilmaputsari, parempi viimeistely(samaa tasoa AW:n kanssa), kevyempi paino ainakin paperilla (107kg), jne....


XTR125 motard pieni ensi-erä tulee maahan elo/syyskuun aikana. Pyöränä XTR125 on ihan eriluokan peli kuin halvimmat kiinapiikit. On mm. cnc koneistetut navat, t-kappaleet, säädettävä jousitus(mahdollisesti kullatuilla liukuputkilla), kevyt ja plussan voi myös pitää sitä, että optiona saa outlaw 230cc konepakettia edullisesti ;).

Jos XTR125 kiinnostaa niin ota yhteyttä, ennakkovaraajat tulevat saamaan tuntuvan alennuksen ensi-erän pyöristä ;)

XTR mallilla on voitettu viime vuonna kiinassa paikallinen motocross mestaruussarja ja otettu luokkavoitto "kiinan paris-dakar" Taklimakan Rallyssä.
Viimeksi muokannut Toni I päivämäärä 12.6.2009 13:20, muokattu yhteensä 1 kerran