5.2.2010 23:28
6.2.2010 16:28
SMK) kirjoitti:Kyllähän ne tulee, jopa ylikin. Aika tavalliset maksimitehon kierrokset piikeissä kummiskin alle 12 trpm, pikkunelareissa samoissa mut oikeesti ne kiertää jopa 14 trpm. Toi on vaan niin paljon lajista kiinni, ei tässä maassa oo montaakaan semmosta enskapolkua, että tarttis pikkunelariin remppaa tehdä puolikskaan niin usein kun piikkiin.
Tänään kävin täräyttään pikku "yllän jalkaspooreihin, ihan saakelin ihanaa" - testailut 1,5v. tauon, talviajoissa 3v. tauon jälkeen, satasella temmillä. Ei tarvii kauheesti kuvitella vetävänsä 5cm pöpperöö alakierroksilla, enempi taistelua osaako kaasua kääntää tarpeeks varovasti siilloin kun luistit on katossa, kierroksilla vedettävä on HERKKÄÄ. Vaikka kesällä vääntö riittää kivikkoon kolmosellakin, nyt joutuu huudattaan ihan sikana ja ei voi olal muistamatta silloin kun tolla kovaa ajoin, niitä jo alle 50h:iin pudonneita männänvaihtovälejä, IHAN PUUNKIERROSSA. Kalliiks toi tulee, ihan saakelin kalliiks. Itse asiassa täys kausi tolla ja n. 15 kisaa makso kaikkiaan n. 6000e, joitain satasia yli. Ei ikipäivänä maksa 15 enskakisaa C top 1/3 kyydillä 130h noin paljoo!
6.2.2010 16:47
6.2.2010 17:08
6.2.2010 18:00
9.2.2010 14:31
9.2.2010 14:45
Tomppo92 kirjoitti:Kumpi pyöräksi?
450cc 4t Suzuki RM-z vm:2008, hintaa 3900€ ajettu 50h vai
250cc 4t Suzuki RM-z vm:2008, hintaa 3950€ ajettu 40h
Itsellä on nyt Husaberg FE 450cc vm:2007 tarkoitus olisi vaihtaa tuota uudempaan. Niin kysynkin kumpi olisi parempi jääpeliksi ja kesällä kikkailluun ja tietenkin se että miten noihin rm:iin saa palikkaa eli onko pyörissä viritys potentiaalia?
9.2.2010 14:47
Tomppo92 kirjoitti:Kumpi pyöräksi?
450cc 4t Suzuki RM-z vm:2008, hintaa 3900€ ajettu 50h vai
250cc 4t Suzuki RM-z vm:2008, hintaa 3950€ ajettu 40h
Itsellä on nyt Husaberg FE 450cc vm:2007 tarkoitus olisi vaihtaa tuota uudempaan. Niin kysynkin kumpi olisi parempi jääpeliksi ja kesällä kikkailluun ja tietenkin se että miten noihin rm:iin saa palikkaa eli onko pyörissä viritys potentiaalia?
9.2.2010 15:00
Mikes kirjoitti:Tomppo92 kirjoitti:Kumpi pyöräksi?
450cc 4t Suzuki RM-z vm:2008, hintaa 3900€ ajettu 50h vai
250cc 4t Suzuki RM-z vm:2008, hintaa 3950€ ajettu 40h
Itsellä on nyt Husaberg FE 450cc vm:2007 tarkoitus olisi vaihtaa tuota uudempaan. Niin kysynkin kumpi olisi parempi jääpeliksi ja kesällä kikkailluun ja tietenkin se että miten noihin rm:iin saa palikkaa eli onko pyörissä viritys potentiaalia?
Jos välttämättä se pikkunelarin haluat niin osta multa toi Yamaha pois kuukauden päästä. Vaikka onkin -07 niin sillä mitään merkitystä oo ja saman verran ajettukin. Saat samaan rahaan jäärata osat ja renkaat. Boonuksena tuosta löytyy jo kaikki virityspalikat (putki, sytkä, kansityöt, kaasutin), eli kulkua riittää.
9.2.2010 16:51
Tomppo92 kirjoitti:Mikes kirjoitti:Tomppo92 kirjoitti:Kumpi pyöräksi?
450cc 4t Suzuki RM-z vm:2008, hintaa 3900€ ajettu 50h vai
250cc 4t Suzuki RM-z vm:2008, hintaa 3950€ ajettu 40h
Itsellä on nyt Husaberg FE 450cc vm:2007 tarkoitus olisi vaihtaa tuota uudempaan. Niin kysynkin kumpi olisi parempi jääpeliksi ja kesällä kikkailluun ja tietenkin se että miten noihin rm:iin saa palikkaa eli onko pyörissä viritys potentiaalia?
Jos välttämättä se pikkunelarin haluat niin osta multa toi Yamaha pois kuukauden päästä. Vaikka onkin -07 niin sillä mitään merkitystä oo ja saman verran ajettukin. Saat samaan rahaan jäärata osat ja renkaat. Boonuksena tuosta löytyy jo kaikki virityspalikat (putki, sytkä, kansityöt, kaasutin), eli kulkua riittää.
Riippuu vähän otatko Husabergiä vaihdossa, tarkoitus olisi se tässä piakkoin hommata mutta varmaan se on 250cc 4tahti peli kun ei nuo vajaa tahtiset innosta.
10.2.2010 18:34
allue kirjoitti:Tomppo92 kirjoitti:Kumpi pyöräksi?
450cc 4t Suzuki RM-z vm:2008, hintaa 3900€ ajettu 50h vai
250cc 4t Suzuki RM-z vm:2008, hintaa 3950€ ajettu 40h
Itsellä on nyt Husaberg FE 450cc vm:2007 tarkoitus olisi vaihtaa tuota uudempaan. Niin kysynkin kumpi olisi parempi jääpeliksi ja kesällä kikkailluun ja tietenkin se että miten noihin rm:iin saa palikkaa eli onko pyörissä viritys potentiaalia?
Jääpeliksi 450. Palikkaa aivan samalla tavalla kuin muihinkin japskipyöriin =)
10.2.2010 19:30
10.2.2010 19:33
10.2.2010 19:38
10.2.2010 19:54
allue kirjoitti:Jäällä sitä potkua ei ole koskaan liikaa = D Onko tuohon 50h ajettuun rm-z uusittu vielä mitään? ei tuo 50h ole paljoakaan tolle isolle nelarille, mäntä vaihtoon varmaan piakkoin mutta mitään isompaa tuskin tarvii tehä noilla tunneilla, vasta toisen männän jälkeen jos silloinkaan. Huoltovälikin on vähän pidempi kuin pikkunelarissa. Jos itse ajaisin jäällä ja kesällä satunnaista kikkailuja niin valitsisin 450, vaikka itsellä nyt harkinnan alla pikkunelari, koska tulee ajettua vain rossia.