Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
13.5.2009 22:30
Jasuuu kirjoitti:Mitä jos piikkiseen nelariin laittaa vaikka jonku 450cc kiinalaisen koneen?
Ei tarttee ain 2t.
E: Vaikka 450cc Asiawingin koneen?
Osta shinen piikki ja laita siihen 230.
14.5.2009 0:07
Paskaan runkoon laiska kone?
14.5.2009 8:33
Siis, nyt kyllä järki leikkaa!! Mihin sä sitä piikkiä tarvit, jos haluut tehoo koneelta? Osta suoraa vaa toi Asiawing vaikka, tai joku. Siis ei heletti?
14.5.2009 9:17
Voi olla, että Jasuuu meinasi katupiikkiä, mutta mistäs minä tiiän
14.5.2009 9:22
16vuotiaana kevytmoottoripyörä kortilla?
14.5.2009 9:25
Niinhän se meinas, mutta epäilen että tuo Shinen piikkirunko on tehty kestämään vain sen piikin tehon. Kyllähän se voi varmaan kestää enemmänkin, mutta mitä järkeä on ostaa piikki ja heittää siihen joku iso motti kiinni. Mielummin ostaa vaik jonkuu tehokkaamman pelin. Mutta jos osaa projektoida, niin miksi ei?
14.5.2009 10:06
Mikäs on tehokkaampi nelaripiikki?
14.5.2009 10:24
Otetaanpas vähän takaisin spekulaatioissa. Shinen tehdas on siirtänyt päämarkkinat kaukoitään ja etelä-amerikkaan. Heillä oli pitkällä yhteistyö saksalaisen maahantuojan(entinen Sachin johtajan yritys), mutta se karitui kevään aikana erinäisiin syihin. Näistä syistä ja taloudellisesta taantumasta johtuen he ovat jäädyttäneet 125cc EEC hyväksyntä projektin joksikin aikaa. EEC hyväksyntä vaaditaan suomessa tieliikenteeseen rekisteröintiin. 230cc crossi/punakilpienduromalleja ja varaosia saamme entiseen malliin.
Jos haluaa jatkaa spekulaatiota piikki Shinen rungosta niin kaikissa shineissä piikistä kolmesataseen on sama perusrunko. Ainoastaan moottorin kiinnikkeet ja alarungon Y-haara ovat rungossa erikohdissa.
Näiden syiden takia olemme ottamassa tuontiin kokonaan uutta merkkiä, miltä saamme motard piikin ja 250cc valkokilpienduron. Ainakaan laadullisesti emme ole menossa huonompaan suuntaan tämän uuden merkin kohdalla vaikka jotain runkoteknisiä(alupalkki->teräsputkirunkoon) "myönnytyksiä" joudumme antamaankin. Näistä kerron lisää kunhan saamme kaikki sopimusasiat kuntoon.
Trialille-> Ei olla kellotettu pyöriä ristiin. Mutta perstuntumalla tälläinen minun tasoinen rupukunto ukkoa ajaa todennäköisesti kovempaa Shinellä kun wingillä, tai ainakin pidempää
14.5.2009 10:47
Jasuuu kirjoitti:Mikäs on tehokkaampi nelaripiikki?
Mikä pakko se on nelari ostaa jos tehoo haluut?
14.5.2009 12:07
AlluMan kirjoitti:Jasuuu kirjoitti:Mikäs on tehokkaampi nelaripiikki?
Mikä pakko se on nelari ostaa jos tehoo haluut?
Jos tykkää nelareist?
14.5.2009 14:57
Jasuuu kirjoitti:AlluMan kirjoitti:Jasuuu kirjoitti:Mikäs on tehokkaampi nelaripiikki?
Mikä pakko se on nelari ostaa jos tehoo haluut?
Jos tykkää nelareist?
Niin no ei kait siinä.. mutta jos haet pyörää jossa on tehoa ainakin 30hv, niin voit suosiolla ruveta kattelemaan 2t piikkejä nelarin sijasta..
Tää ei nyt tähän topiciin kuulu, joten lopetan OT:n.
14.5.2009 23:09
Fanticilla vai HMllä tais olla tehokkaimmat nelari piikit, mitä nytte on markkinoilla. Tehoo lähtee kuulemma saman verran, ku piikkisestä johtokikallisesta deeteestä.
17.5.2009 16:38
Tonilta lähinnä kysyisin, että voiko asiawingin 450cc konetta ostaa erikseem ja jos voi niin paljonko sellainen kustantaisi.
19.5.2009 9:10
Viimeksi muokannut Toni I päivämäärä 15.11.2009 13:00, muokattu yhteensä 1 kerran
23.5.2009 12:13
Kaveri osti Mikilonin 250 supermoton joka kuulemma on hieman hengetön. Onko kenelläkään tietoa onko tässä katuversiossa mitään kuristuksia missään ettei tarvitsisi turhaan purkaa koko laitetta että saisi vähän virtaa moottoriin.
Kuka muuten on keksinnön maahantuoja?