8.8.2013 15:31
Terzi99 kirjoitti:Mitä ainetta ootte käyttänu 2t pyörän pakoputken ja pakoaukon tiivistykseen? Pyörä on Honda cr 250 ja pakoputki on sen verran kärsinyt ja oiottu että ei enää oikein istu tiiviisti sylinteriin. Kestääko tavallinen kuuman kesto silikoni vai oisko joku auton pakoputken korjausmassa parempi?
8.8.2013 15:50
8.8.2013 18:29
9.8.2013 10:51
9.8.2013 12:24
12.8.2013 19:23
13.8.2013 10:39
13.8.2013 11:04
13.8.2013 14:14
13.8.2013 16:18
13.8.2013 17:07
Kaljatölkkiä on leikattu tiivisteeksi laakeripesään,vanha kikka viitonen mutta en kyllä koneeseen tekisi...pyöränlaakerin väliin olen joskus liiman kanssa laittanutOlmi kirjoitti:Piikkisen rm -98 lohkot purettuna ja limppu irrotettuna ihmettelin kun lohkojen runkolaakereiden pesissä ohkaisia alumiinisoiroja irrallaan. Mikä olis voinu tuommoisen tehny, syytä huolestua vai uutta lakrua kehiin ja käkikello kasaan?
Onko vaihderatashässäkän kokoamiseen ja lohkojen kiinni saamiseen jotain erityisiä ja kannattavia kikkakolmosia? Liekkö väliä kummin päin alkaa lohkoja kasailemaan että rattaat pysyvät omilla paikoillaan?
13.8.2013 17:52
Joo kyllä pyörä muuten toimii ihan niinkuin kuuluukin. Toi sytkäjuttu kuulostaa kyllä ihan järkeenkäyvältä, että on eri ennakko vaihdepäällä, jolloin ei tykkää helposti lähteä käymään. Mutta kiitos sulle ! Pysytään samassa öljyssä.Anssi_L kirjoitti:Ihan normaalia on sekin, ettei nelari tykkää vaihde päällä lähteä käyntiin, sytkäkin voi olla sellainen, että vapaalla on eri ajoitus ja vapaalla lähtee helpommin. Jos ajossa ei ole ongelmia, niin en noiden mainitsemiesi oireiden takia lähtisi eri öljyä kokeilemaan.
En ole nähnyt pyörää, jossa kruunun alla olisi säätö, mutta se ei tarkoita sitä, ettei voisi ollakin.
13.8.2013 19:24
mantsapoika kirjoitti:Kaljatölkkiä on leikattu tiivisteeksi laakeripesään,vanha kikka viitonen mutta en kyllä koneeseen tekisi...pyöränlaakerin väliin olen joskus liiman kanssa laittanutOlmi kirjoitti:Piikkisen rm -98 lohkot purettuna ja limppu irrotettuna ihmettelin kun lohkojen runkolaakereiden pesissä ohkaisia alumiinisoiroja irrallaan. Mikä olis voinu tuommoisen tehny, syytä huolestua vai uutta lakrua kehiin ja käkikello kasaan?
Onko vaihderatashässäkän kokoamiseen ja lohkojen kiinni saamiseen jotain erityisiä ja kannattavia kikkakolmosia? Liekkö väliä kummin päin alkaa lohkoja kasailemaan että rattaat pysyvät omilla paikoillaan?
14.8.2013 12:06
14.8.2013 16:52