Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
20.3.2015 18:50
Br9es tulppa on. Kestää tulppa 10 min ja hajoa
20.3.2015 19:52
Kokeile vielä br8es josko toimis, mulla ei toi 9 tulppa toimi ku kuumalla säällä.
21.3.2015 20:43
Kellään ylimäärästä kawan 125 1998-1999 ylimäärästä ulostulovaihe akselin ykkösen ratasta?
Isoin ratas joka makaa kytkinposken puolelle. Ja vielä mulla on uus -93 mäntä samaa kokoa kun vanha meneekö -99 ilman ongelmia ? Kiitos jos jollakin on tietoa
14.4.2015 15:34
moi. ostin eilen -05 kawasaki kx 85 siinä todennäköisesti vuotaa vasemman puolen etuiskari olisiko mitää videota tai opasta miten purkaa etuiskari rikkomatta sitä ku semmonen uus iskari maksaisi enemmän kun koko kawasaki tarviin apuu neuvokaa jos osaatte.
15.4.2015 11:18
lampi kirjoitti:moi. ostin eilen -05 kawasaki kx 85 siinä todennäköisesti vuotaa vasemman puolen etuiskari olisiko mitää videota tai opasta miten purkaa etuiskari rikkomatta sitä ku semmonen uus iskari maksaisi enemmän kun koko kawasaki tarviin apuu neuvokaa jos osaatte.
räjäytyskuva
http://www.motosport.com/dirtbike/oem-p ... front-forkstefojen vaihto 1 kammiokeulaan.
https://www.youtube.com/watch?v=s2kwV98lZ4Ytuota videon lämmitysoperaatiota en ole ikinä tehnyt,ja silti on stefat irronnu komeesti.
öljynvaihtoon sun pitää kattella manuaalista oikea öljymäärä (millilitraa)/putki, tai öljynpinnan korkeus.
15.4.2015 14:02
Tuleeko uuden kx450f -15 mukana keulan ilmapumppua?
EDIT: Suomessa ei tule paketin mukana, vaikka Usa:ssa ilmeisesti tulee digitaali pumppu pyörän mukana.
Viimeksi muokannut brodp päivämäärä 19.4.2015 19:06, muokattu yhteensä 1 kerran
15.4.2015 17:53
lampi suosittelen viemään iskarit lähinpään mp liikkeeseen huollettavaksi. Jos ei ole remppa kokemusta juurikaan niin iskarit on väärä paikka aloittaa, koska vahinkoa saa helposti aikaan eikä sitä välttämättä kokematon edes huomaa.
18.4.2015 20:38
Mitä öljyä ootte käyttäny kawasaki kx 125 vaihteistoon ja mitä ootte laittanu bensan sekkaa?
22.4.2015 6:47
juu täytyy kattoo mitä se mp huolto maksaa kyllä mä osaan noita korjata ja huoltaa mutta etuiskareita en oo joutunu koskaa avaamaa
22.4.2015 8:58
ai nii onko sillä nii väliä mitä 2T öljyy käyttää bensas ku ei aja mitää kisoja
23.4.2015 12:48
Mikä on vikana kx 85 -02
tausta : kytkinpaketti vaihdettu 30h, mäntä 3h.
Itse olen ajanut tuon 3h ja vaihteistoöljyt pitäs vaihtaa.
Ongelma: kilinää kuuluu etupäästä, ääni ei muutu kierrosten mukaan. Kytkin kahisee vapaalla ja kun laittaa kytkimen pohjaan kahina vaimenee/häviää melkein kokonaan. Kuulostaa kuin olisi kuiva. Ja 4-5 vaihde heittää välivapaalle hetki tehopiikin jälkeen (eli kun väännöt on parhaimmillaan) kiitos.
23.4.2015 22:51
Suomenpaskin kirjoitti:pura se.
Kiitos vinkistä.
29.4.2015 17:02
Hei!
Meikällä on tossa remontin alla Kawasaki KX 250 ja venttiilien välykset pitäisi säätää. Pakopuolella on uusi nokka-akseli ja ongelmana on se että nyt on 3.5mm kiekko alla ja silti menee 0.9mm rakotulkki väliin o_0. Eli jos ~0.20mm välyksen haluaisi jättää niin tarvisi 4.2mm kiekon ja se kuulostaa kyllä aika suurelta
. Sama välys molemmissa venttiileissä.
Paikalliset puljut eivät noin suurta edes tarjoa, onko teillä tarjota vinkkiä mistä kiikastaa? Satulat on tiukalla jne.
Kiitos jo etukäteen.
29.4.2015 20:03
Löysin aivan uudenveroisen -04 mallisen piikki Kawan, tänään ajettiin pyörä dynossa, tehtaan säädöissä,hiukan paksulla,pääsuutin 420, takapyörältä 33,2 hp ,koneteho 40,5. Samassa penkissä ajettu -12 SX125 33,8 hp.