3.2.2010 18:39
3.2.2010 22:01
3.2.2010 22:35
JokkeMaster kirjoitti:http://www.nettimoto.com/honda/cr/866354
Mitäs olette mieltä?
3.2.2010 23:54
JokkeMaster kirjoitti:http://www.nettimoto.com/honda/cr/866354
Mitäs olette mieltä?
4.2.2010 18:42
JokkeMaster kirjoitti:Hyviä kommentteja!
Piikkiä olen itsekkin miettinyt,Koska kyllä ne tehot varmaan tällä osaamisella riittäisi ja sittenhän, kun alkaa tuntua, että tehoja on turhan vähän niin voi vaihtaa isompaan. 4t en suuresti olisi kiinnostunut pelkän rahoituksenkaan takia. Mitä eroja on huoltoväleissä vrt 125 vs 250. Onko pyörissä eroa jousitukseltaan/massaltaan.
4.2.2010 18:59
Tomppo92 kirjoitti:JokkeMaster kirjoitti:Hyviä kommentteja!
Piikkiä olen itsekkin miettinyt,Koska kyllä ne tehot varmaan tällä osaamisella riittäisi ja sittenhän, kun alkaa tuntua, että tehoja on turhan vähän niin voi vaihtaa isompaan. 4t en suuresti olisi kiinnostunut pelkän rahoituksenkaan takia. Mitä eroja on huoltoväleissä vrt 125 vs 250. Onko pyörissä eroa jousitukseltaan/massaltaan.
Jos meinaat et 250cc 4t:n ja 125cc 2t:n huoltovälejä niin on sanomattakin selvää et nelarissa on pitemmät huoltovälit. Toki hyvin pidetty 125cc 2t on hyvä ja kestävä ja saattaa ajaa kauankin ennenkuin tarvitsee uusia mitään.
4.2.2010 19:01
4.2.2010 20:36
4.2.2010 22:09
a.c.e kirjoitti:Tomppo92 kirjoitti:JokkeMaster kirjoitti:Hyviä kommentteja!
Piikkiä olen itsekkin miettinyt,Koska kyllä ne tehot varmaan tällä osaamisella riittäisi ja sittenhän, kun alkaa tuntua, että tehoja on turhan vähän niin voi vaihtaa isompaan. 4t en suuresti olisi kiinnostunut pelkän rahoituksenkaan takia. Mitä eroja on huoltoväleissä vrt 125 vs 250. Onko pyörissä eroa jousitukseltaan/massaltaan.
Jos meinaat et 250cc 4t:n ja 125cc 2t:n huoltovälejä niin on sanomattakin selvää et nelarissa on pitemmät huoltovälit. Toki hyvin pidetty 125cc 2t on hyvä ja kestävä ja saattaa ajaa kauankin ennenkuin tarvitsee uusia mitään.
Männän vaihtoväli on nelarissa isompi, mutta muuten ne kyllä kuluu ihan samaan tahtiin.
250 4t on noin 10kg painavampi kuin 125cc 2t.
4.2.2010 23:13
Tomppo92 kirjoitti:a.c.e kirjoitti:Tomppo92 kirjoitti:JokkeMaster kirjoitti:Hyviä kommentteja!
Piikkiä olen itsekkin miettinyt,Koska kyllä ne tehot varmaan tällä osaamisella riittäisi ja sittenhän, kun alkaa tuntua, että tehoja on turhan vähän niin voi vaihtaa isompaan. 4t en suuresti olisi kiinnostunut pelkän rahoituksenkaan takia. Mitä eroja on huoltoväleissä vrt 125 vs 250. Onko pyörissä eroa jousitukseltaan/massaltaan.
Jos meinaat et 250cc 4t:n ja 125cc 2t:n huoltovälejä niin on sanomattakin selvää et nelarissa on pitemmät huoltovälit. Toki hyvin pidetty 125cc 2t on hyvä ja kestävä ja saattaa ajaa kauankin ennenkuin tarvitsee uusia mitään.
Männän vaihtoväli on nelarissa isompi, mutta muuten ne kyllä kuluu ihan samaan tahtiin.
250 4t on noin 10kg painavampi kuin 125cc 2t.
No miltä kohin ne kuluu samaan tahtiin?
Noista vaihtoehoista jos saisin jokkeman valita niin ostaisisin joko mahdollisimman uuden Rm tai Cr.
5.2.2010 0:56
5.2.2010 8:51
Tomppo92 kirjoitti:a.c.e kirjoitti:Männän vaihtoväli on nelarissa isompi, mutta muuten ne kyllä kuluu ihan samaan tahtiin.
250 4t on noin 10kg painavampi kuin 125cc 2t.
No miltä kohin ne kuluu samaan tahtiin?
Noista vaihtoehoista jos saisin jokkeman valita niin ostaisisin joko mahdollisimman uuden Rm tai Cr.
5.2.2010 22:12
a.c.e kirjoitti:Tomppo92 kirjoitti:a.c.e kirjoitti:Männän vaihtoväli on nelarissa isompi, mutta muuten ne kyllä kuluu ihan samaan tahtiin.
250 4t on noin 10kg painavampi kuin 125cc 2t.
No miltä kohin ne kuluu samaan tahtiin?
Noista vaihtoehoista jos saisin jokkeman valita niin ostaisisin joko mahdollisimman uuden Rm tai Cr.
Käytännössä KAIKKI osat kuluu ihan samaan tahtiin.
Rungon osista jarrut, ketjut, rattaat, renkaat, iskarit, jne. vaatii ihan yhtälailla huoltoa oli moottorina 2t tai 4t
Moottorissa mm. kytkin ja alakerran laakerit kuluu samaan tahtiin, esim. männän kohdalla voi tulla eroa. Tosin nelarissa senkin vaihtaminen on kalliimpaa kuin 2t:ssä.
5.2.2010 23:10
Tomppo92 kirjoitti:a.c.e kirjoitti:Tomppo92 kirjoitti:a.c.e kirjoitti:Männän vaihtoväli on nelarissa isompi, mutta muuten ne kyllä kuluu ihan samaan tahtiin.
250 4t on noin 10kg painavampi kuin 125cc 2t.
No miltä kohin ne kuluu samaan tahtiin?
Noista vaihtoehoista jos saisin jokkeman valita niin ostaisisin joko mahdollisimman uuden Rm tai Cr.
Käytännössä KAIKKI osat kuluu ihan samaan tahtiin.
Rungon osista jarrut, ketjut, rattaat, renkaat, iskarit, jne. vaatii ihan yhtälailla huoltoa oli moottorina 2t tai 4t
Moottorissa mm. kytkin ja alakerran laakerit kuluu samaan tahtiin, esim. männän kohdalla voi tulla eroa. Tosin nelarissa senkin vaihtaminen on kalliimpaa kuin 2t:ssä.
Rungon osat kyllä kuluu samaan tahtiin mutta laakereista ja kytkimestä en ois niinkää varma ja etenkää laakereista. Ja ajetaanhan nelarilla vähä pienemmillä kierroksilla kuin 2t peleillä.