13.8.2009 22:57
Guuna#243 kirjoitti:Mikset kato suoraan sähkökaaviosta? On se niin jännä miten sähköhommat voi olla niin helvetin vaikeita näissä kurapyörissä, jossa yleensä on vain muutama johto..
13.8.2009 23:15
Pearl kirjoitti:Guuna#243 kirjoitti:Mikset kato suoraan sähkökaaviosta? On se niin jännä miten sähköhommat voi olla niin helvetin vaikeita näissä kurapyörissä, jossa yleensä on vain muutama johto..
Mikä on niin helvetin vaikeeta olla angstaamatta joka ikisestä asiasta mitä sanoo?
Täällä monikin niin kivan asiallisesti vastannu, olin jo yllättynyt mitän positiivisia ja ystävällisiä ihmisiä, mut löytyyhän näitäkin tapauksia
Mistäs mä semmosen sähkökaavion tähä hätään keksin..?
15.8.2009 17:26
Pearl kirjoitti:Guuna#243 kirjoitti:Mikset kato suoraan sähkökaaviosta? On se niin jännä miten sähköhommat voi olla niin helvetin vaikeita näissä kurapyörissä, jossa yleensä on vain muutama johto..
Mikä on niin helvetin vaikeeta olla angstaamatta joka ikisestä asiasta mitä sanoo?
Täällä monikin niin kivan asiallisesti vastannu, olin jo yllättynyt mitän positiivisia ja ystävällisiä ihmisiä, mut löytyyhän näitäkin tapauksia
15.8.2009 19:23
15.8.2009 23:28
Osku19 kirjoitti:Leijut täällä että keulit motocross pyörällä ympäri 5 vaihteella ilman suojia ja se pyörä on niin kova peli ja sitten yllätys yllätys joku vittuuntuu. Ois saanu pyöräs mennä ihan mutkalle niin olisit saattanu oppiakin jotakin.
jampapap kirjoitti:Onko sillä mitään merkitystä ostaako krossipyörän "stunttaamiseen" vai radalla ajoon.... Samanlain se kumminki kestää jos nuilla vehkeillä hypitään pöytiäkin ylitte näin esimerkkinä....
Guuna#243 kirjoitti:Se sehän on aivan stn vaikeeta. Hatun nostan mm. domizzille joka jaksaa auttaa melko avuttomia tapauksia kuten sua. Ostetaan kallis pyörä, jota ei edes osteta siihen tarkoitukseen mihin se on tarkoitettu.
Guuna#243 kirjoitti: Sitten kysellään jtn saatanan naurettavia kysymyksiä kuten säätääkö jännitteen säädin jännitteen 12Vhen, kuinka paljon työntää virtaa jos ei sitä ole tai että "mitkä 2 johtoo suoraan staattorisa menee lamppuun??1+1+?".. Kaikki vastaukset löytyy manuskasta tai räjäytyskuvista. Jos omaa maalaisjärkeä, ei täällä tartte tyhmiä kysellä.
E: "Ja milläs mä sitte yhdistän polttimon tuohon jännitteensäätimeen?", ei helvetti.. veikkaan johdolla.
15.8.2009 23:42
Pearl kirjoitti:Jos homma meneen näin, niin OK, eli enään epäselvää vain, että mitkä noista johdoista on ne käämityksen johot?
Sieltähän tulee:
Keltanen
Puna-Musta
Puna-Valkonen
16.8.2009 0:38
16.8.2009 17:47
16.8.2009 21:03
Pearl kirjoitti:Joo pistin nyt keltasesta johosta säätimeen, ja säätimestä polttimolle. ja polttimosta johto maihin.
Valot toimii kyllä, mutta kun jännitteensäätimen metallinen kiinnitys slerpa ottaa runkoon, niin valot himmenee hyvinkin voimakkaasti. Onko ihan normaalia? Meinaan vaan kun luulis nyt että se slerpa jossa on 3 reikääkin, on ihan kiinnitystä varten, ja kun sen kiinnittää siitä runkoon, himmenee valot, että tuskin näkee että ne on päällä.
Ja tämän lisäksi kun vielä mun sumuvalon kiinnitys rauta koskee runkoon, sammuu valo kokonaan. Normaalia? Mietin vaan että miten saan sen valon ja säätimen kiinni mopoon, ilman että koskee runkoon..
16.8.2009 22:32
17.8.2009 10:01
18.8.2009 18:30
jamperi kirjoitti:tuli eilen haettua sxf 250 -07. mahtava peli moottorilta ja ajettavuudeltakin. Iskarit vaan pitää viä napsutella kohdalleen koska edellinen omistaja oli ~60kg ja itte oon n.75kg
Testireissun tulos: jotenki ihmeellisesti turvalleni. joku high sider tyylinen whippi lähti urasta loivas mutkas. reidet löin sarviin-> puujalat. Lievä aivotärähdys. olkapäähän naarmuja. perseeseen mustelmat.reisis on mustelmat. pyörään ei mitään <3<3
tänään pitäis lähteä rovaniemelle rakentamaan voimalinjoja. miten mä pääsen pylvääseen kun en saa nostettua kumpaakaa jalkaa yli 30cm maasta?
18.8.2009 20:50