Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

19.1.2008 17:49

Ne 5 "varvasta" siellä vasemmalla alhaalla: niistä vasemmalle samassa tasossa on meisselikanta ja lukitusmutteri. Varpaissa on piste, samoin niinden vastakappaleessa. Avaat sen lukitusmutterin ja keskität sen polkimen niin, että pisteet osoittaa suoraan toisiaan kohden. Ellet tällä pärjää, niin älä koske itse mihinkään.

19.1.2008 19:40

SMK;-) kirjoitti:Kyllä se katsomalla selvii, ihan pikainen optinen hipaisukin riittää.


Joop jarrusylinterissä ei ollut roskia tai muuta. Totesin että jarrumännät on jumiutunut liian pitkän seisonnan vuoksi. Elikkä huomenna nesteet pihalle niin saa tuon satulan irti levystä. Eiköhän se tästä..

20.1.2008 18:32

SMK;-) kirjoitti:Ne 5 "varvasta" siellä vasemmalla alhaalla: niistä vasemmalle samassa tasossa on meisselikanta ja lukitusmutteri. Varpaissa on piste, samoin niinden vastakappaleessa. Avaat sen lukitusmutterin ja keskität sen polkimen niin, että pisteet osoittaa suoraan toisiaan kohden. Ellet tällä pärjää, niin älä koske itse mihinkään.


mä tein ton mutta autto vaa vähä aikaa. voihan tietysti olla et se ei oo tarpeeks kireellä ja se on siirtyny taas.

20.1.2008 19:31

Kumpiko on tyhjäkäyntiruuvi, se isompi jossa on se jousi vai se pienempi?

20.1.2008 21:03

Se isompi, jossa jousi ja on luistin kohdalla.

26.1.2008 15:55

Kumma juttu,kävin tossa ajelee ja sit jossain vaihees
huomasin että jopas kulkee,kiihtyy ja jaksaa mennä.
Syy tähän oli että kaasarin seosruuvi oli tippunut :(
Eli mikä mahtaa olla et "maximi" teho saadaan kun säätöruuvia ei ole :D

26.1.2008 18:21

Tota joo... toi kuullostaa oudolta.

27.1.2008 12:30

Scroow kirjoitti:Kumma juttu,kävin tossa ajelee ja sit jossain vaihees
huomasin että jopas kulkee,kiihtyy ja jaksaa mennä.
Syy tähän oli että kaasarin seosruuvi oli tippunut :(
Eli mikä mahtaa olla et "maximi" teho saadaan kun säätöruuvia ei ole :D


Oliskohan kaasarin säätötalkoot paikallaan?

29.1.2008 16:21

Jos joku viittis ni vois kirjottaa miten toi vrx:n keulan säätö toimii? Marzocchin keula siis kyseessä. Tarkotan siis tota yläpäässä olevaa härpäkettä.

29.1.2008 18:33

Eli mitähän siis todella mahdat tarkoittaa? Olis niinku noin suuntaa-anatavasti kiva tietää esim. minkä vuosmallin marsusta tässä puhutaan ja tykkääkö se enempi nakeista vai makkaroista?

Pakoputki

29.1.2008 20:08

En jaksanu lueskella koko topikkia läpi vaan kysyn suoraan lojuuko jollain vm 93 piikkiin sopivaa ylimääräist siistiä/hyvää pakoputkea tallin nurkassa? Toinen vaihtoehto on ostaa sellanen, niin mistä mahtais saada edullisimmalla...

29.1.2008 20:19

-93 ja tykkää siskonmakkarakeitosta.

Edit: otan kuvan ni ei tuu väärinkäsityksiä.
Edit2: KLIK

Näitä pallukoita tossa päässä tarkotan.

29.1.2008 21:07

Villi veikkaus että toisesta kepistä rebound säätö ja toisesta compression. Noita päitä pyöritellään ja mitä isompi numero, sitä suurempi vaimennus.

29.1.2008 21:20

Ei noista säädöistä ole mitään iloa, jos ei keulaa ole vuoteen huollettu. Ensin öljyt ja stefat vaihtoon, sitten vasta kannattaa klikkereitä ryhtyä pyörittelemään.

Kepistä jossa on "R" säädetään paluuvaimennus ja jossa on "C" sisäänmenovaimennus.

29.1.2008 21:30

Enpä viitsi noista mainosikkunoita availla, vm. kertoo jo tarpeeksi. Oikealla on puristusvaimennuksen säätö, vasemmasa putkessa paluuvaimennuksen säätö.