Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

9.7.2008 18:35

ajokamat jo ennestään, ja muut kulut on jo laskettu et toi max ~4 tonnia on itse pyörään tarkotettu ihan kokonaan ;) onko pistää ehdotuksia millasta vehjettä lähtee etsimään?

9.7.2008 19:24

Nyt tuli mutka matkaan... ei lähde millään mopo käymään. saa bensaa ja kipinä on hyvä ja puristukset talles.. alkaa ideat loppuun kesken... vai onko tossa oma polkasu tekniikka?.

9.7.2008 20:04

stage666 kirjoitti:Nyt tuli mutka matkaan... ei lähde millään mopo käymään. saa bensaa ja kipinä on hyvä ja puristukset talles.. alkaa ideat loppuun kesken... vai onko tossa oma polkasu tekniikka?.
oothan silti vaihtanu tulpan?voi olla et ei paineessa anna kipinää.Toinen juttu voi olla jos pisempään seisonu nii bensa ei syty eli bensat vaihtoon

9.7.2008 20:15

lerppa kirjoitti:
stage666 kirjoitti:Nyt tuli mutka matkaan... ei lähde millään mopo käymään. saa bensaa ja kipinä on hyvä ja puristukset talles.. alkaa ideat loppuun kesken... vai onko tossa oma polkasu tekniikka?.
oothan silti vaihtanu tulpan?voi olla et ei paineessa anna kipinää.Toinen juttu voi olla jos pisempään seisonu nii bensa ei syty eli bensat vaihtoon

Oon kokeillu 3eri tulpalla ja uudet bensat vaihdoin. työntää on turha kokeilla kun ei oma massa riitä että takakumi sais pitoo..

10.7.2008 18:40

Nyt toimii.. oli mangeeton kiila vaan paskana...

13.7.2008 20:22

Nyt olis pikku bropleema... minkäkokosia suuttimia ootte 250cc gasellis käyttäny?. ittel on 190 ja röpöttää niin vitusti ja syö tulppia...

14.7.2008 20:29

tkylma kirjoitti:Varaosien saannista saat hyvän kuvan kun etsit käsiisi jonkun offroad-luettelon. Ei niin mitään! Siksipä ainoaksi vaihtoehdoksi jääkin maahantuoja, sieltä saa ainakin alkuperäisosina jotain, esim. mäntää huokeaan 300e:n hintaan :eek:
Maastokäyttössä mopo, johon ei saa varaosia hyllystä, on käytännössä turha peli. Katukäytössäkin voi miettiä olisiko kivempi ajaa, vai odotella osia viikkotolkulla.


jaa-a, vm91-> mäntä maksaa jokaosassa alkaen 120 euroa..takomäntä on vähän kalliimpi.
mistä vuosimallista te puhutte?

14.7.2008 22:28

-89 ja vanhemmista. Niistä joissa on kiksi vasemmalla.

23.7.2008 18:05

Ok. Jos joku tarvii uudempaan malliin osia, niitä löytyy ja paljon.

8.8.2008 16:16

wössnerin takomäntä lanzaroadilla makso kuukausi sitten 100 eskoa...
www.lanzaroad.de/

8.8.2008 20:24

Siis mihin vuosimalliin, 88? Ja onko joku sovittanut 88 vuoden mäntää 89:n?

9.8.2008 14:01

pate83 kirjoitti:Ja onko joku sovittanut 88 vuoden mäntää 89:n?

Mikäli -88 mäntää jos alat sovittamaan -89:iin, pitää männänrenkaan lukitustapin paikkaa muuttaa, sekä mielellään vielä hitsata männässä olevat reiät imupuolelta umpeen, koska muutoin voi virtaukset heittää häränpyllyä..

Lukitustappia en itse uskaltaisi lähteä siirtämään, lämpölaajeneminen voi tuottaa ikäviä yllätyksiä ja kyseisen männän hinnalla en sellaista riskiä viitsisi ottaa..

KTM

24.8.2008 9:23

Moroo aattelin vaa kysellä mites on jannuil geessit toiminu, itellä olis pientä laittoo edessä kytkimen takii..

29.8.2008 12:42

onko kellään tietoo paljon tollaseen kaks puolikkaaseen 1990 vuoden kotariin olis varaosat ja tuleeko sellasen pitäminen kalliiks? olis halpa yksilö nyt nettimotossa myynnissä ja kovasti pyörinyt mielessä tollasen hankkiminen, kuinka useesti tollaseen täytyy mäntää ja muita koneen osia vaihdella? en ainakaan pikaisella etsimisellä mitään löytänyt vastauksia..

29.8.2008 14:26

Varaosat? - Kiven alla.

Huolto? - Kuten muissakin puolikkaissa, ajotavasta/olosuhteista paljolti riippuvainen.