Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
16.1.2008 23:41
PKS kirjoitti:miksi et muuten ole käynyt pyörälläsi ajamassa?
Täällä on helkutin liukkaat kelit eikä oo vielä nastarengasta kun taakse...
16.1.2008 23:44
juu ei se kannata riskeerata, ja siittä on ajonautinto kaukana ko etupää lähtee alta
16.1.2008 23:49
PKS kirjoitti:juu ei se kannata riskeerata, ja siittä on ajonautinto kaukana ko etupää lähtee alta
Jees ja varsinkin kun alottelija niin ois hyvä totutella tehoihin kunnon pidolla...
Vähän menee offtopicin puolelle nyt...
17.1.2008 1:26
Mitäs jos tsekkaisit
a) polkimen säädön
b) pääsylkyn
Onko se Brembolla?
17.1.2008 15:34
SMK;-) kirjoitti:Mitäs jos tsekkaisit
a) polkimen säädön
b) pääsylkyn
Onko se Brembolla?
Polkimesta tuo tuskin johtuu. Nyt kun rupesin asiaa kattelemaan niin huomasin että rengas ei liiku ollenkaan kun jarru on kokoajan päällä. Mitä tuosta pääsylkystä pitäisi tarkistaa? Viikonloppuna huomasin että jarrunestettä ainakin oli yli maksimin ja laskin vähän pois.
Nissinin takajarrulla tuo on. Edessä on Brembo.
17.1.2008 21:27
NYT ON ONGELMA!
Siis ei vittu,sain kun sainkin ton temmin kasaan.
Kaikki oli hyvin,kehräs kun kissa ja sillee sit läksin koeajolle.. Kiksi toimii vain ylöspäin siis ei menny eka 1 silmää olin et wtf? sit laitoin 2 lähin ajaa ja normisti sit 3,4,5 ja kuus eikä enään menny vaihteet pienemmälle ;( AUTTAKAA
17.1.2008 21:29
Äääh,unohtui Mulla on ollu kytkinkoppa auki,siellähän se vika on mutta miten korjataa?
onko vaihdeakseli menny huonosti tai jotn?
18.1.2008 1:40
Scroow, oot ilmeisesti telonu vaan sen vaihdepolkimen akselin keskityksen kun oot pitäny sitä jousta paikalleen laittaessa jollain ruuvarilla tms.? Nyt vaan otat sen kytkimen poskilohkon irti ja sit katot sen jalkaterän muotosne kappalene keskityksen kohilleen (pisteet samalla suoralla) -> alkaa vaihteet rokkaan ok.
Allu, edessä siis pääsylkky ja satula Bremboo, vai vaan satula???
No, sivuseikka, kun sulla Nissin on takana, niin joko sulla yksinketasesti polkimen rajoitus ottaa vastaan ja jarru laahaa siksi tai sittne on työsylkky jumissa. Pääsylkyssä ei Nissin tapauksessa ongelmana voi muu olal kuin roska. Nesteen määrä ei tuohon vaikuta millään tapaa.
18.1.2008 10:26
Scroow kirjoitti:Äääh,unohtui Mulla on ollu kytkinkoppa auki,siellähän se vika on mutta miten korjataa?
onko vaihdeakseli menny huonosti tai jotn?
mulla on sama vika mut en oo kyl keksiny muuta mahollisuutta ku jotkut että vaihdevivun räikkäsysteemin alla olevat jouset ois rikki.. pitää tässä talven aikana avata taas melkee koko laatikko:D
18.1.2008 10:29
[quote="SMK;-)"]Scroow, oot ilmeisesti telonu vaan sen vaihdepolkimen akselin keskityksen kun oot pitäny sitä jousta paikalleen laittaessa jollain ruuvarilla tms.? Nyt vaan otat sen kytkimen poskilohkon irti ja sit katot sen jalkaterän muotosne kappalene keskityksen kohilleen (pisteet samalla suoralla) -> alkaa vaihteet rokkaan ok.
en kyllä tosta oikee mitää tajunnu:D onkohan mulla samallaine vaihteisto ku tossa -88vm siis suunnillee?
18.1.2008 10:39
SMK;-) kirjoitti:Allu, edessä siis pääsylkky ja satula Bremboo, vai vaan satula???
No, sivuseikka, kun sulla Nissin on takana, niin joko sulla yksinketasesti polkimen rajoitus ottaa vastaan ja jarru laahaa siksi tai sittne on työsylkky jumissa. Pääsylkyssä ei Nissin tapauksessa ongelmana voi muu olal kuin roska. Nesteen määrä ei tuohon vaikuta millään tapaa.
Etujarrun pääsylkän merkkiä en oo kattonut mutta satula on Brembon.
Pitääkin katsoa ettei ole roskia tuolla. Mistä tuota polkimen rajoitusta säädetään? Varmaan löytys kun katsois mutta en ole nyt pyörän lähettyvillä niin ei pääse katsomaan. Tuleepahan ainakin varmuudella oikein kun apua kysyypi.
18.1.2008 12:07
Kyllä se katsomalla selvii, ihan pikainen optinen hipaisukin riittää.
18.1.2008 12:49
Nyt löytyy galleriasta kuva siitä kytkimestä!
Elikkäs miten toi vaihdeakseli pitää tulla siihen että vaihteet toimii!?
AUTTAKAA! haluun ajamaan
18.1.2008 14:09
Käykö tollasen -95 -> temmin ketjuohjuri -00 ja uudempiin suoraan?
19.1.2008 17:49
Ne 5 "varvasta" siellä vasemmalla alhaalla: niistä vasemmalle samassa tasossa on meisselikanta ja lukitusmutteri. Varpaissa on piste, samoin niinden vastakappaleessa. Avaat sen lukitusmutterin ja keskität sen polkimen niin, että pisteet osoittaa suoraan toisiaan kohden. Ellet tällä pärjää, niin älä koske itse mihinkään.