29.9.2008 16:02
nipperi kirjoitti:PäRi kirjoitti:nipperi kirjoitti:kertokaas pojat et mikä mun kawasaki kx80:ssä on kun sieltä on kadonnu paineet? käynnistys kiksin saa pikkurillillä alas..
Missä kunnossa kannentiiviste ja männän renkaat?
kannen tiiviste oli paskassa kunnossa kun viimek pytyn aukasin..
1.10.2008 20:12
2.10.2008 12:05
crossari 94 kirjoitti:Pitkästä aikaa taas kirjoittelen. Eli voiko männänrenkaan hajoaminen aiheuttaa sylinterissä tuhoa.
Kannattaako kasiaiseen ostaa wiseco vai meneekö ihan valu kasiaisessa. Pystyykö tuolla wisecolla ajamaan pitempään kuin muilla. Ihan samanlaiset männänrenkaathan niissä on? Omistan siis Honda cr 82cc.
2.10.2008 14:49
crossari 94 kirjoitti:Pitkästä aikaa taas kirjoittelen. Eli voiko männänrenkaan hajoaminen aiheuttaa sylinterissä tuhoa.
Kannattaako kasiaiseen ostaa wiseco vai meneekö ihan valu kasiaisessa. Pystyykö tuolla wisecolla ajamaan pitempään kuin muilla. Ihan samanlaiset männänrenkaathan niissä on? Omistan siis Honda cr 82cc.
2.10.2008 21:29
Basiliski kirjoitti:crossari 94 kirjoitti:Pitkästä aikaa taas kirjoittelen. Eli voiko männänrenkaan hajoaminen aiheuttaa sylinterissä tuhoa.
itse ostaisin hondan oman männän enkä mitään wisecoa... ei se wiseco kuiteskaan kestä ainakaan pidempään kuin halvempi perusmäntä. harrastepäristelyssä ei tarvii alkaa hifistelemään millään kalleilla thyyning osilla muutenkaan, ellei sitten ole ylimääräistä rahaa liikaa taskussa tjsp..
3.10.2008 16:59
PäRi kirjoitti:Basiliski kirjoitti:crossari 94 kirjoitti:Pitkästä aikaa taas kirjoittelen. Eli voiko männänrenkaan hajoaminen aiheuttaa sylinterissä tuhoa.
itse ostaisin hondan oman männän enkä mitään wisecoa... ei se wiseco kuiteskaan kestä ainakaan pidempään kuin halvempi perusmäntä. harrastepäristelyssä ei tarvii alkaa hifistelemään millään kalleilla thyyning osilla muutenkaan, ellei sitten ole ylimääräistä rahaa liikaa taskussa tjsp..
Kyllä sillä wisecolla päristelee pitempään... Ihan omakohtaista kokemusta on.
4.10.2008 14:39
4.10.2008 18:48
4.10.2008 20:39
4.10.2008 22:05
nipperi kirjoitti:nii tuota mulla on toi kawasaki kx80. kuuluuko ton männässä olla sokat? kun mulla niitä ei oo sielä?!?! ja sitten kun yritän ottaa männän tappia pois niin se ei liiku mihinkää kun sitä hakkaa?! että onko tässä joku kikka vai? ja sitten kysymys että tiedättekö että mikä männän koko tossa on? kun on niin kulunu et ei varmaa tönärillä kunnon halkasijaa saa :'D tossa on kuvia jos auttas jtn..http://www.motot.net/galleria/47977
5.10.2008 8:47
5.10.2008 11:01
//Jeba kirjoitti:nipperi kirjoitti:nii tuota mulla on toi kawasaki kx80. kuuluuko ton männässä olla sokat? kun mulla niitä ei oo sielä?!?! ja sitten kun yritän ottaa männän tappia pois niin se ei liiku mihinkää kun sitä hakkaa?! että onko tässä joku kikka vai? ja sitten kysymys että tiedättekö että mikä männän koko tossa on? kun on niin kulunu et ei varmaa tönärillä kunnon halkasijaa saa :'D tossa on kuvia jos auttas jtn..http://www.motot.net/galleria/47977
No onko männässä sokille paikat? Kyllä nämä taitaa ihan sokilla olla, vai liekkö on lämpösovitteella? Epäilen kyllä ettei ole.
6.10.2008 16:31
6.10.2008 18:48