Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
7.6.2014 14:07
Iha varmaks en osaa sanoa itsellä 250kxf mutta suurinpiirtein menee näin --> putsarikoteloo kannattaa purkaa koko takahäkki irti lähtee kätevästi yhtenä kimpaleena ku vähän aikaa kattoo mitä irrottaa.. Ketjun löysäämine ei tosiaankaa paha homma ole. Pyöritä kone YKK kohtaan katsomalla niistä magneeton kurkistusropuista. Sen jälkeen siitä ketjusta keskimmäistä pulttia löysäät ja otat irti, tulee pultti ja jousi jonka sisällä tappi, sitte vaan ne kaks muuta irti ja kato kumminpäin se sieltä tulee, semmone L muotone hammastettu öräsin sieltä tulee, sitten vaan pukit irti ja samalla kannattaa nokatki, nokissa o semmoset ei iha puoliympyrän muotoset kaaret, pako ja imu nokissa erilaiset! Etköhä sä ne purettua saat kuha rauhassa teet ja jos jottai tullee ni kysyt niin neuvvotaan
20.6.2014 15:00
tjeenare. Jos jollain tarvetta kawasaki kxf 250 2008 osille niin edullisesti sais nyt.. Tanko+kiinnikkeet T-palaan. 50€ ( Renthal ) UUSI acran kokoputkisto ( hiilikuitu/itaani ) 280€ Pohjapanssari 30 ( vakio )
Vaihdossa kävis gopro black =)
25.6.2014 22:28
Auttakaa hölmöä!
Tarviis tietää mitä öljyä menee 85cc laatikko/kytkin öljyks. Kone on on pajalla ni en pääse kattoo lohkosta vm-01-04
28.6.2014 16:36
pavetsuikkeli kirjoitti:Auttakaa hölmöä!
Tarviis tietää mitä öljyä menee 85cc laatikko/kytkin öljyks. Kone on on pajalla ni en pääse kattoo lohkosta vm-01-04
http://www.puuilo.fi/cat/product_details.php?p=3413
13.7.2014 18:26
Naitsu kirjoitti:Terve,
pyörä on KLX 450, mutta laitoin tähän topiciin, koska pyörä on lähes sama kuin KX 450.
Tuli taas kerran kaaduttua pienestä vauhdista. Äkkiseltään en mitään vikaa huomannut, mutta kotimatkalla huomasin kolinaa moottorin vasemmalta puolelta. Kävin vaihteet läpi ja kolina tulee ainoastaa NELOSVAIHTEELLA, muilla vaihteilla se häviää täysin. En uskaltanut kaasutella nelosella enää, mutta äkkiseltään kaikki tuntui kuitenkin toimivan normaalisti. Kaikki vaihteet vaihtuvat ja toimivat, mutta nelonen kolisee tasaista melko kovaäänistä naputusta.
Muilla ollut KX:n vaihteiston kanssa ongelmia? Mistä voisi olla kyse? Oireet kuulostavat hieman rikkinäiseltä vaihteiston rattaalta, mutta miten se voisi olla mahdollista tässä tilanteessa? Voiko vääntynyt vaihdevivun akseli aiheuttaa tällaista ongelmaa? Uskaltaako tuota vielä kokeilla ja kuunnella vauhdissa, vai suoraan purkuun vaan?
PS. mistä saa parhaiten KX:n purkuosia, jos menee osia vaihtoon?
Tällainenhan sieltä sitten löytyi. Liekö ratas ollut maanantaikappale, kun niin pienestä meni, tai sitten täytyi olla todella huonoa tuuria. Mutta pääasia että nyt on mopo taas ajossa!
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
14.7.2014 15:13
Mikä mättää kun 85cc 02-03vm pyörässä ei vaihdepolkimen palautinjousi pysy paikallaa kerran jo uusittu mutta ei..
E. kuuluuko vaihdepolkimen liikkua sisään ja ulos n.5mm
27.7.2014 1:40
Mikäs on kawassa viella jos on bensahana päällä ja sammuttaa niin ylivuotoletkusta rupee valuun bensaa? Ja jos kone on kylmä ja lähtee ajaan toki siis hitaasti kiihdyttäen niin kastelee tulpan? Ja mikä se kaasariin menevä sähköjuttu on?
Kyseessä siis kawasaki kx 250 2 tahti ja vm. 1998
27.7.2014 10:10
Polttoaineenpinta voi olla liian korkea. Kohoa säätämällä hoituu. Ohjekirjasta tai netistä voi etsiä ohjeen tähän hommaan.
Kaasarin sähköjuttu taas voi olla esimerkiksi kaasunasentotunnistin.
27.7.2014 22:12
Millä korkeudella pitäisi bensan kohokammiossa olla? Pyöränä kawasaki kx 250 -98 ja kaasari keihin pwk 39mm!
6.8.2014 23:55
Päiviä, mulle olis mahdollisesti tulossa piikkinen kx. (KDX runko ja joitain osia, koska katukäyttöön) Vuosimallia 97 runko ja kone 94 kx:stä. Mihin kannattasi ERITYISESTI kiinnittää huomiota ostotilanteessa nuin vanhan pyörän kanssa? Myyjän mukaan koneeseen on uusittu vasta laakerit, stefat, 2. Vaihteen ratas, mämtä sekä kampura ja kiertari. Kampura + kiertari merkkiä hot rods, en ole kokaan merkistä kuullutkaan.. netistä etsimällä löysi sekä hyvää että huonoa palautetta. Onko kenelläkään kokemusta kyseisistä tuotteista? Ja semmonen info vielä kelpais, että onko näillä kawoilla jotainv tiettyjä.tyyppivikoja?
15.8.2014 20:33
Tutkin tuossa pyöräni moottorin kylkeen leimattua numeroa (KX250LE02xxxx) ja tuli vastaan tallainen juttu ettei tällä numerolla löydy tarkkaa tietoa mikäs tämä on. Muistaakseni myyjä kertoi että tämä on 2003 vuosmallia mutta tämähän on 2001 noiden kirjainten perusteella (LE). Mutta tuo numero lopussa (02) hämää hiukan, ulkomaalaisilta foorumeilla kerrottiin että tämä on jokin limited edition malli ja koneessa olisi tehoja otettu kuulemma enempi irti kuin normaalista 2001 mallista. Osaako joku sanoa pitääkö huhupuheet paikaansa?
18.9.2014 15:50
Ei kellää olis myydä kx125 konetta tai alakertaa? Mielellää -91 vuosimallist?
23.9.2014 19:32
Onko kellään kokemuksia hod rods kampiakselista 250cc kx? Onko kannattava ostos ostaa jääpyörälle?
25.9.2014 8:21
dass^^ kirjoitti:Onko kellään kokemuksia hod rods kampiakselista 250cc kx? Onko kannattava ostos ostaa jääpyörälle?
Ei kannata.. Osta alkuperäinen..
25.9.2014 22:51
Hot Rods voittaa proxin laadun.