Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
7.5.2008 0:41
nikked kirjoitti:Osaaks jätkät sanoo yhtää saaks gs:ää jtn uusii putkii lyötyy kii vai pitääks itte modoilla välikappaleit jne. ja sit tota semmost et mitä suosittelette suuttimen kooks ku 37 mm kaasari, joo ja sit viel semmonen et pitääks tota pa sääsintä säädellä ite jtnki vai hä täh? et tommosta nyt?
Niin ja pyörähän on vm.92
11.6.2008 17:03
onko ktm egs sama pyörä kuin ktm gs125?
11.6.2008 17:40
jaappo kirjoitti:onko ktm egs sama pyörä kuin ktm gs125?
Mun käsittääkseni se vaihtu v.1998 EGS:sään ja 2000 EXC:hen, korjatkaa jos oon väärässä.
16.6.2008 13:12
Kotariin -91 250 gs tarvisi vieläkin sem staattoria. Eli alakerran sähköhässäkkää.
22.6.2008 1:11
Mistä saisin vielä uuden kytkinkopan vanhan puhkisyöpyneen tilalle, kun tehtaan kautta ei enää saa uutta? Mahdetaanko jossain valmistaa esim. tarvikeosana tai löytyisikö jostain vielä hyllystä ylimääräinen. Kyseisessä vm:ssa on jo pakoaukon säätösysteemi.
22.6.2008 10:37
Jos Racingbiken kautta ei saa, niin sitten ainoaksi vaihtoehdoksi jää ostaa kokonainen pyörä(raato) osiksi. Niitä näkee aina toisinaan esim. nettimotossa.
22.6.2008 22:56
Ei löytynyt enää Racingbike:ltakaan. Löytyisikö joltain ylimääräistä ehyttä?
24.6.2008 13:05
ebay:sta?
30.6.2008 0:57
Mun vanhasta 250/300 gs moposta meni pari vuotta sitten SEM-staattori pimeäksi, ei tullut enää kipinää. Sain uuden Orimattilan Motopalvelusta vähän yli 300¤. Husgvarnassa on kai ollut sama virtajutska. Sem on ruotsissa valmistettu, jos sieltä löytyisi halvemmalla.
30.6.2008 15:30
Örebro Mc Service, siellä on noita vanhempia Motoplatteja ja SEMejä. Hinnatkin Suomea halvempia.
http://www.mcservice.se/
5.7.2008 18:41
tossa kattelin kaks puolikasta gs:ää ihan katukäyttöön, ja nyt olis kysymyksiä, tollasia perus ja sit vähä ei niin perus
1. voisiko joku kertoa ihan omia mielipiteitä tästä vehkeestä? onko mitä eroa esim exc kotariin muuta kuin ulkonäkö?
2. kun talvi projectiks ajattelin, että löis sit -07vm katteet sekä tankin ja muut hilppeet kiinni, tuskin hirveitä muokkauksia tarvis tehä?
3 ja miten noi kone puoli on noin vanhoissa? ja miten huoltovälit, miten usein ja mitä pitäis tehä?
pari tollast aika "himmeetä" kysymystä mut koittakaa saada selvää, numeroin kysymykset et ois helpompi vastailla
Kiitos! =)
5.7.2008 18:52
-k4n1- kirjoitti:tossa kattelin kaks puolikasta gs:ää ihan katukäyttöön, ja nyt olis kysymyksiä, tollasia perus ja sit vähä ei niin perus
1. voisiko joku kertoa ihan omia mielipiteitä tästä vehkeestä? onko mitä eroa esim exc kotariin muuta kuin ulkonäkö?
2. kun talvi projectiks ajattelin, että löis sit -07vm katteet sekä tankin ja muut hilppeet kiinni, tuskin hirveitä muokkauksia tarvis tehä?
3 ja miten noi kone puoli on noin vanhoissa? ja miten huoltovälit, miten usein ja mitä pitäis tehä?
pari tollast aika "himmeetä" kysymystä mut koittakaa saada selvää, numeroin kysymykset et ois helpompi vastailla
Kiitos! =)
Voi olla aika iso projekti laittaa exc:n tankki,ei taida gs:n runkoon ihan hevillä sopia.Konepuolihan katuajossa on ihan hirveä oli sit -88 tai -08.Ja taitaa noi osahinnat olla aika kovia noihin vanhoihin pyöriin eikä aina meinaa heti löytääkkään
6.7.2008 16:00
joo no tuo katuajo on tiedossa kyllä että ei mikään erityisen "mukava" vehje kadulle mut eiköhän siihenkin tottuis, mietin vaan että tos olis pari hyvää gs:ää myynnis nettimotos mut itteeni ei toi ulkonäkö oikeen inspaa, varsinkaan kun molemmat vaihtoehdot ovat valkosia suurimmaks osaks :/ et jotain olis hyvä saada tehtyä tolle vakiokunnolle jos tollanen tulis talliin, ja ottais oikeen projektiks. Mitä ny motot alle ja muutenkin katteille jotain pitäs tehä..
mites noi tehot, paljon tälläsessä vehkeessä on tehoo ja onko oikeasti vaikeata saada osia jo noinkin "vanhaan" vehkeeseen..