22.6.2011 20:23
24.6.2011 16:13
kozi kirjoitti:http://cgi.ebay.com/ebaymotors/YAMAHA-WR200-WISECO-PISTON-KIT-STD-BORE-WR-200-92-98-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem43a79cacd8QQitemZ290574871768QQptZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories#ht_1535wt_925
4.8.2011 20:30
13.5.2012 18:57
13.5.2012 23:50
15.5.2012 12:16
15.5.2012 14:29
fmx016 kirjoitti:Ihmettelin tässä kun mulla on sylinterissä merkintä A ja mäntänä siellä liikku C Toinen mäntä menossa koko pyörässä. Eikö siellä "kuuluisi" olla A:n mäntä paikallaan. Tosin moitteetta toimii ja puristuksia on vähintäänkin riittävästi. Männälläkin ajettu nyt 36.7h tarkalleen. Ajattelin vaihtaa sen 45h kohdalla.
Kysymys siis on että tilaanko C koon männän?
15.5.2012 14:42
zeizei125 kirjoitti:fmx016 kirjoitti:Ihmettelin tässä kun mulla on sylinterissä merkintä A ja mäntänä siellä liikku C Toinen mäntä menossa koko pyörässä. Eikö siellä "kuuluisi" olla A:n mäntä paikallaan. Tosin moitteetta toimii ja puristuksia on vähintäänkin riittävästi. Männälläkin ajettu nyt 36.7h tarkalleen. Ajattelin vaihtaa sen 45h kohdalla.
Kysymys siis on että tilaanko C koon männän?
Mittaa sylinteri. Mistä tiedät mikä siellä nyt on, onko sulla nyt sylinteri irti vai kertoiko edellinen omistaja?
26.5.2012 23:39
16.6.2012 14:01
16.6.2012 16:53
McInen kirjoitti:Millaista mäntää porukka on käyttänyt Kawasaki KXF250 vm.2010? Olen kuullut juttua, että vakio männät ovat haljenneet, jote olisikohan esim. Vertex parempi tästä syystä?
17.6.2012 20:30
19.6.2012 21:08