30.6.2013 14:26
30.6.2013 20:08
30.6.2013 22:57
1.7.2013 1:08
1.7.2013 12:11
OA243 kirjoitti:Miten ois vaikka viila? Kannattaa sit kyl alkaa säästään uuteen kytkinkoriin, viilaus aika hetkellinen ratkaisu.
1.7.2013 16:58
8ade8 kirjoitti:Mikäköhän tuli kotarin piikkii kun kiertää vielä hetken kun päästää kaasun? Eli kierrokset jää leijumaan. Tämä tapahtui ylä- ja alamäessä. Kaasukapula ei rahise ja palautuu hyvin. Missäköhän mahtaa olla vika? Vika tuli esiin ajosession lopussa.
Sitten onko normaalia että käynnistyspoljin ei palaudu iha ylös asti kun polkasee?
1.7.2013 18:17
-JeSu- kirjoitti:Thx. Pitäisikö suunnitella esimerkiksi Hinsonin kytkinkorin hankkimista, vaikkapa tuosta:
1.7.2013 19:28
Anssi_L kirjoitti:-JeSu- kirjoitti:Thx. Pitäisikö suunnitella esimerkiksi Hinsonin kytkinkorin hankkimista, vaikkapa tuosta:
Mulla on ollut yksi tuollainen Hinsonin kori, ja se ainakin toimi hyvin. En ole kuullut niistä juurikaan valitusta, ja kestää varmasti ihan eri lailla kuin joidenkin pyörien joissain vuosimalleissa tehtaalta tulevat kiillotetusta kananpaskasta tehdyt korit.
1.7.2013 19:53
3.7.2013 20:24
3.7.2013 21:33
4.7.2013 10:38
en tiedä muiden kokemuksista, mutta mää en enään noihin twentyn osiin koske. Yhen sarjan öljynsuodattimia tilasin talvella kawaan ja kaikki suodattimet oli kun tarhassa koottuja, ihan eri kokosia ja epäsymmetrisiä ykskään ei paikalleen sopinut. Kyllä se kori maksaa ittensä takasin jos toi twenty lahoo muutaman H:n sisään verrattuna esim proxiin joka varmasti kestää pitkään.-JeSu- kirjoitti:Anssi_L kirjoitti:-JeSu- kirjoitti:Thx. Pitäisikö suunnitella esimerkiksi Hinsonin kytkinkorin hankkimista, vaikkapa tuosta:
Mulla on ollut yksi tuollainen Hinsonin kori, ja se ainakin toimi hyvin. En ole kuullut niistä juurikaan valitusta, ja kestää varmasti ihan eri lailla kuin joidenkin pyörien joissain vuosimalleissa tehtaalta tulevat kiillotetusta kananpaskasta tehdyt korit.
On vaan niin perkeleen kallis, että tekisi mieli testata esim. tuota:
http://www.24mx.fi/motocross/p%7C954/ky ... kimet/k10/
Tuohon sitten kaveriksi 2000-vuoden KX250:n kytkinsetti (levyt ja jäykemmät jouset), ainakin jossain foorumeilla tuota suositeltiin RM:n kytkimen parantamiseksi. Mitä tekee kytkimen vaimenninkumit, en niitä räjäytyskuvasta löytänyt? Jos ostan uuden kytkinkorin, kannattaako ne uusia?
4.7.2013 15:52
4.7.2013 17:12
4.7.2013 18:08
CRhonkkeli kirjoitti:Tuli vaihedettua mäntä tohon 300exc...