Tossa se pointti aika hyvin tulikin, eihän kukaan oikeesti ajaa enskalekaa kiekat tapissa, eli huipputeholla. Ja se katti vaikuttaa eniten siellä. Taino, riippuu vähän putkenkin suunnittelusta. Shercossa se katti ei alhaalla haittaa ja kotarin akra (ei ole kilpi kiinni, mutta eikös akra ole juuri tuo, missä on se reilu 100mm sisätötterö pääsä?) vaan huonontaa alavääntöä, vielä enempi sitkeyttä. Jampissa se koko putki taas oli paska, uusimmissa katti vaikuttaa läpi kierrosalueen. KLX:stä en tiedä, mutta ennen muutoksia vakiona 42 pollea takapyörältä kuulostaa aika huimalta siihen nähden kuinka laama se on ajossa.
Ja noi huipputehot on muutenkin täyttä puppua, tehokäyrä tai vääntökäyrä edes kertoisi jotain. Ja ne pitäis lykätä samaan kuvaan ja integroida siitä vaihteiden välitykset huomioiden yli käytettävissä olevan kierroslaueen, sais edes teoriassa sen tiedon mikä peli oikeesti kukee eniten! Miettii vaan miks 32 pollea pikkunelari on ihan laama vs. 40 pollea iso... se vääntö/tehoKÄYRÄ HUOM!
Ja sit vielä sekin juttu, että saadakseen yhdellä silmäyksellä käsityksen kahden koneen välisistä eroita, pitäis ne esittää nopeuden funktiona optimivaihteella HÄVIÖIDEN OSUUS VÄHENNETTYNÄ.
Ehdotan Toni, että teette vaikka offiin ehdotuksen tuon 450:n testistä tai pyydätte markkinoitianne varten viime vuoden enskavertailunumeron mittausdatan tai vaikka vain kuvat, jos vaikka saisitte halvemmalla kuin jonkun niistä penkityksen.
Onnea Nurmijärvelle uudelle härpäkkeelle. Ja hyi hävetkää jos se teitin kuski hävii mulle