20.7.2009 20:22
20.7.2009 22:35
20.7.2009 22:42
Domizz kirjoitti:10w40 tai 15w50 öljyy sinne.
20.7.2009 23:21
20.7.2009 23:47
SMK) kirjoitti:Ei millään pahalla, mutta sun kaveris ei taida olla kovin nirso kytkimen toiminnan päälle.
No ei sen puoleen, prrohöntän ölpän jälkeen se sentään on vielä pelastettavissa, mutta kun hinkaat sen kerran kunnolal kuumaksi ATF:ssä niin se ei toimi ikinä justiinsa ennen uusia massalevyjä.
21.7.2009 0:00
21.7.2009 0:08
Domizz kirjoitti:Että proohonta ei hyvä.
21.7.2009 1:12
21.7.2009 1:35
21.7.2009 1:45
SMK) kirjoitti:"Kytkin irrottaa täydellisesti".. ööh, salli mun nauraa
Mitä eroa on kytkimen irrottamisella ja kytkintuntumalla? Mitä eroa on nestekytkimellä ja 1kk käytetyllä vaijerikytkimellä? Mitä eroa on ylipäänsä nestekytkimellä ja vaijerikytkimellä?
Kysyppä vaikka joltain trial-kuskilta, muulta kuin sorsamaahantuojalta tai muuten vaan sorsauskovaiselta...
Hyviä öljyjä mm. Motorex, BelRay vaihteistoöljyt. NESTEKytkin on just siinä missä sormi.
Ja onhan sulla siinä porkkanassa orkkis alumiiniset välilevyt 4kpl + massat, eikä mitään tarvikesaisseteräsvälilevyjä?
Kotarin kytkin on just niin täsmällinen kun olla voi, kunhan se on kunnoss aja OIKEIN voideltu. Ainut miinus porkkanan kytkimessä on sen jäykkyys ja orkkis kahvan epäonnistunut muotoilu -> ei mitenkään hyvä 1 sormelle. Ja senkin saa kuntoon alle satasella - ostaa vaan trialpyörän AJP:n pääsylkyn tilalle, sopii heittämällä.
21.7.2009 12:14
Pearl kirjoitti:Olkoo. Tässä haen vaan öljyä jolla tuo yksinkertasesti edes toimis... Motulilla pääs luistamaan.
21.7.2009 20:39
22.7.2009 11:41
22.7.2009 17:38
23.7.2009 1:04
jamperi kirjoitti:Castrol MTX sinne lootaan niin loppuu tuo prkl ihmettely? oon käyttäny sitä aina eikä oo ikinä ollu mitään ongelmia kytkimen kanssa!