Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
28.9.2013 21:35
Onko kellään tietoo,löytyykö tohon 125 kx vm 93 isompaa mäntää kun toi 53,97? ei ole kyl vielä ajettu kun 10h vaihdon jälkeen,mut tuntuu jotenkin tehottomalta.Tarkotus rempata se talven pimeinä iltoina.Meillä on toinen vm 90 mikä menee ihan eri malliin.Vai johtuuko vaan ihan jostain muusta.
29.9.2013 13:06
trolli69 kirjoitti:Onko kellään tietoo,löytyykö tohon 125 kx vm 93 isompaa mäntää kun toi 53,97? ei ole kyl vielä ajettu kun 10h vaihdon jälkeen,mut tuntuu jotenkin tehottomalta.Tarkotus rempata se talven pimeinä iltoina.Meillä on toinen vm 90 mikä menee ihan eri malliin.Vai johtuuko vaan ihan jostain muusta.
Toimiiko pakoaukonmuunnin? Veljellä oli joskus samanlainen kawa ja siinä tahtoi välillä pakoaukonmuunnin jumittaa.
30.9.2013 12:54
Kyllä se näyttäs toimivan,kun antaa jenkaa ni läpät aukee.sokka siitä puuttu kun meille tuli,mut se pistettiin ekana kuntoon.
30.9.2013 19:02
Sytytys kokeiltu? Uudemmissa ainakin aika paljon säätö varaa, ja tuntuu vaikuttavankin..
30.9.2013 22:17
Syttyä en oo tosta käännelly,tosta vanhemmasta kokeiltiin,mut siinä ei kyl mitään eroa huomattu.
1.10.2013 11:35
Mikähän 07- vuoden KXF250 tuli kun säädin venttiilit ja vaihdoin koon pienemmät suuttimet, ekalla käynnistyksellä kun lämmittlin ja painoin kaasua sammu muutama kerra, sitte avasin seosruuvia ja kokeilin ryypyllä kävi nätisti 10 sekuntia, heti kaasuun koskiessa otti kierroksia mutta yhtäkkiä NAKS ääni ja pyörä sammui
Eikä sen jälkeen millään meinannut käyntiin, ei edes horähtäny
1.10.2013 17:15
imafinland kirjoitti:Mikähän 07- vuoden KXF250 tuli kun säädin venttiilit ja vaihdoin koon pienemmät suuttimet, ekalla käynnistyksellä kun lämmittlin ja painoin kaasua sammu muutama kerra, sitte avasin seosruuvia ja kokeilin ryypyllä kävi nätisti 10 sekuntia, heti kaasuun koskiessa otti kierroksia mutta yhtäkkiä NAKS ääni ja pyörä sammui
Eikä sen jälkeen millään meinannut käyntiin, ei edes horähtäny
Naks kuulu kaverin pikkunelari jammussakin, nokkaketju meni poikki.
1.10.2013 22:44
Marsus89 kirjoitti:imafinland kirjoitti:Mikähän 07- vuoden KXF250 tuli kun säädin venttiilit ja vaihdoin koon pienemmät suuttimet, ekalla käynnistyksellä kun lämmittlin ja painoin kaasua sammu muutama kerra, sitte avasin seosruuvia ja kokeilin ryypyllä kävi nätisti 10 sekuntia, heti kaasuun koskiessa otti kierroksia mutta yhtäkkiä NAKS ääni ja pyörä sammui
Eikä sen jälkeen millään meinannut käyntiin, ei edes horähtäny
Naks kuulu kaverin pikkunelari jammussakin, nokkaketju meni poikki.
Avasin koneen tänää mikää ei ollu muuttunu viime aukasusta
nokkaketju ei ainakaa poikki ollu ku pyöritin konetta ja hyvi tuntu toimiva
5.10.2013 22:19
Hei.
Pyörä on 2005 KX250.
Minkälaisia suuttimia te käytätte omissanne?
5.11.2013 21:54
kellään olisi myydä kx125 sylinteria vm 85-87?(kmx:ään sopivaa)
24.12.2013 14:18
Onko kellään mitään hajua mikä mun käxässä on vikana? Vaikka kone on lämmin nii kun vääntää kaasun pohjaan niin kuuluu vaan sellanen pauke ja sitten se tukehtuu ja sammuu jos ei löysää kaasua. Pienillä kierroksilla toimii ihan hyvin. Voisko olla jotain että ei saa tarpeeks besaa yms.? Ja tarviiko siihen tehdä mitään ihmeellisiä ns. "talvisäätöjä" jos meinaa lumella rivuutella?
29.12.2013 22:13
Kenelläkään tietoa, että käykö -92 125 kx:ään uudemman(esim -00) katteet kuinka helposti paikalleen? Ilmottele myös jos sulla on tarjota semmosia!
3.1.2014 0:42
Onko mahollista että omassa -07 kx250f ois se automaattine puolipuristi jumissa? Tosi raskas polkasta käyntii ku kattonu muutaman muun pikkunelarin käynnistykse seo niiku piikin polkasis ei näytä juurikaa vastaa pistävän
28.1.2014 14:13
Passaako KX450f 06 kansi suoraan 08 malliin? Nokat niissä ilmeisesti ainaki erit? Mutta jos jos nakkais 08:n nokat siihen 06:n kanteen? onko muita eroja?
28.1.2014 14:16
imafinland kirjoitti:Onko mahollista että omassa -07 kx250f ois se automaattine puolipuristi jumissa? Tosi raskas polkasta käyntii ku kattonu muutaman muun pikkunelarin käynnistykse seo niiku piikin polkasis ei näytä juurikaa vastaa pistävän
Avaa venttiilikopan kansi ja kato et siinä puolipuristimessa on se jousi paikollaan, niitä on katkeillu kuulemma joskus. jos ei vika siinä niin venttiilit ja ajotus. Itellä oli 450:ssa jakopäänketju päässy hyppäämään pakopuolelta niin oli raskas polkee käyntiin.
Viimeksi muokannut Villekeko päivämäärä 28.1.2014 17:21, muokattu yhteensä 1 kerran