Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
15.5.2006 15:53
Oon katellu tuossa -95 Husqvarna wr TT kevaria. Mitä hyviä ja huonoja puolia tuommosessa kisaenskassa on? Plajon tuommonen kulkee jne... 2000¤, koneremontti tehty
tässä keväällä, ei liian paha hinta. Ja saakos tuohon vilkut miten helposti...ne on aika hyvät tuolla kadulla.
16.5.2006 18:18
Noo paha verrata kun pyöriä ei paljoa ole ollut, mutta -04 mallisessa wr:ssä tuntuu ainakin olevan tehokas jäähdytys.
Noo kisaenskassa on huonona puolena sen lyhyehköt huoltovälit kaikkialla, mutta vastapainona on teho, tosin loppujen lopuksi jos ajaa vain kadulla niin ei siitäkään ole ihan kauhiasti hyötyä, eli kannattaa miettiä parikertaa. Kisa enskathan ei ihan kauhiasti normaaleilla väleillä kulje (ei ainakaan oma husse), noin 120-150km/h, mutta tässä on taas vastapainona repivä kiihtyvyys ja kiipeää jokapaikkaan...
Vilkut saa helposti jos siellä on johdot valmiina, mutta muuten saakin jo sitten miettiä.
(nämä ovat siis täysin vaan veikkauksia ja arvailuja, mikään ei ole minulla tietoa, eli sen mukaan. Mä vaan ajan)
19.5.2006 21:23
Kyl kiipee hyvin toi husse, tulin just äsken montuilt ajamast ja joka mäkeen mihin ajoin ni ylös meni ja hyvin piti linjat vaik oli melkosen pehmeetä hiekkaa.
19.5.2006 22:24
Toimiiko ne jopa pehmeellä hiekalla? =O
20.5.2006 10:40
Husse toimii kaikkialla. Jopa meren alla ja kuussa
21.5.2006 23:04
onkos tollanen 92 vuoden husse fiksu ostos jos ajaa suurimman osan kadulla mut käy sillon tällön montullaki? Saako noin vanhaan vielä mistään järkevän hintasia osia?
21.5.2006 23:12
Husse ei ole ikinä järkevä ostos, ei edes uutena. En edes tajua miten jotkut ostavat semmosia kikottimia. Vihoviimesiä värkkejä. Unohda se kadulla sudittelu ja pomperointi, eiks se ole nykyään jo vähän out?
PS. Älä kuuntele, osta vaan. Tiiät sit mistä puhun. ;)
22.5.2006 20:27
Loppujen lopuksi on aivan sama minkä 92vm. härdelin ostaa ja sekin on aivan sama ostaako 06vm. hussen vai kotarin. Ei me harrastelijat niistä mitään eroja huomata ja samalla lailla ne kaikki hajoo jos hoidon laiminlyö... niin ktm kuin hussekin.
Mutta asiaan!
Hei voisko joku luntata omasta hussestaan vilkun releen paikan, mikäli jollakulla on vilkut kiinni. Ite en löydä millään releen paikkaa.
23.5.2006 20:16
Onko yleistäkin että virrantasaaja menee rikki wr:ssä, kun mun ja mun veljen husseista on kummistakin menny se rikki? Omassa on jo toinen virrantasaaja, joka meni kans rikki. Ja pitäiskös ton hussen antaa tasa- vai vaihto-virtaa.
31.5.2006 22:51
joo.. itelle tuli hommattua tommonen husse WR.. pakko sanoa et on iha vitun hyvä pyörä... Täystehosena se 40-42 heppaa.. ja vääntöä ihan kivasti.. jousitus hyvä--- hyvät säätömahollisuudet.. kone luotettava ja osia saa melkei joka kulmalta...
:D
31.5.2006 23:01
kaasuKari kirjoitti:joo.. itelle tuli hommattua tommonen husse WR.. pakko sanoa et on iha vitun hyvä pyörä... Täystehosena se 40-42 heppaa.. ja vääntöä ihan kivasti.. jousitus hyvä--- hyvät säätömahollisuudet.. kone luotettava ja osia saa melkei joka kulmalta...
:D
eiköhän se oo enska siinä missä muutkin
kisaenskoissa on kaikissa hyvä jousitus ja säätömahollisuudet. en kyl usko että piikissä mitään älytöntä vääntöö on...taitaa toi 40-42 pollee olla tehtaan ilmottama? ei niissä oikeesti oo noin paljoo. sori, etä oon ilonpilaaja
31.5.2006 23:05
No onhan siinä pakko olla ku on täystehonen! Mä en uskaltais tollasella ajaa ees villeimmissä unissani...
31.5.2006 23:14
jos sais linkkejä laadukkaille putkivalmistajien sivuille niii olisin kiitollinen???
31.5.2006 23:18
nii.. siis kanavat hoonattu ja kiillottu.. ja teharin kera.... et oo ilonpilaaja mut mäkään en paskaa puhu
:D:D
31.5.2006 23:21
Sori mut ei oo silti 40hp
:D:D