3.9.2012 22:35
_Jre_ kirjoitti:Nonii, eiku onnee jos pelkät läpät meinaat vaihtaa. Kattelin vaan että aika paskamaisesti ne on sinne kiinnitetty jos meinaa koko paketin tiiviisti saada kasaan uudestaan. Tiedä sitte.
8.9.2012 17:07
8.9.2012 22:02
Jörtzi kirjoitti:Ois tarkoitus ruveta katselemaan ensimmäistä isompaa kurapyörää. kokemusta löytyy nyt lähinnä piikkisistä vehkeistä, joten kiinnostaisi saada jotain vertailua 125 vs 300/250. onko 300 vaikeampi viedä, vai onko vääntävämpi kone helpompi maastossa. Enduroon siis pyörä tulossa
9.9.2012 3:45
19.10.2012 14:54
27.11.2012 20:04
27.11.2012 20:52
27.11.2012 21:10
SimplemÄÄn kirjoitti:No todellakin otat muutaman lenkin pois. Eihän se oo ku rälläkkä ja joku ruuvari/taltta. Ja sitten tarpeen vaatiessa voithan pyöräyttää tota taka-akselia sen 180astetta jos ei muuten tuu hyvä.
E: Sen takiahan niissä on aina muutama lenkki yleensä liikaa että voit sitten itse katkaista pyörääsi sopivaksi, välityksistä riippuen.
27.11.2012 21:27
27.11.2012 21:37
mikulov kirjoitti:ei ne rasvat haittaa, anna olla.
27.11.2012 21:44
27.11.2012 21:46
mikulov kirjoitti:ei ne rasvat haittaa, anna olla. ,ja lyhennät siis 2 lenkkiä, pidä vaikka lukkopihdeillä ketjun päästä ja pöytähiomakoneella ohennat siitä tapin kohdalta hiljalleen sen sivulevyn paksuuden pois, taivuttamalla ketjua saat viimeistään sen pätkän poistettua.
27.11.2012 21:49
HaRtsa88 kirjoitti:mikulov kirjoitti:ei ne rasvat haittaa, anna olla.
Mun mielestä ne haittaa, koska toi rasva kerää hiekan ja kaiken paskan ketjuun.
27.11.2012 21:53
27.11.2012 22:43
mikulov kirjoitti:rasvausohje: EI keskelle ketjua vaan sivulevyjen väliin mistä rasva pääsee voitelemaan rullia. ,rasvaus aina ennen pesua, tai sitten ketjut pois pesun ajaksi( kuka viitsii?).