Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
25.6.2009 14:41
lynkke kirjoitti:Itelki tahtoo tehä tota. Linkkiä?
Tossa motokeitaan sivuille:
http://www.motokeidas.com/shop/product_ ... p?p=131036Löytyy kotarin varaosana numerolla: 59002032000
1.7.2009 14:20
eli mihin monemttiin laitetaan kotarin kansi ja miten päin tulee kannentiiviste jossa on se pieni kupp
1.7.2009 17:18
18Nm kansi ja tiivisteen kuppi eteenpäin.
7.7.2009 23:59
Mikähän mahtais olla vikana kun ei kotari toimi ollenkaan yläkierroksilla pooaa vaan, kannen tiivisteen oon vaihtanu. uus mäntäkin on. ei ole paskaa kaasarissa. tai mtn sellasta thaanks vastauksista..
8.7.2009 15:37
Käykö 125 sx 04:n muovit 03:een.? Tossa 04 näyttää takaliokari ja sivukatteet samaa puuta..
8.7.2009 16:20
Ei käy. Erilaiset kiinnitykset katteissa.
8.7.2009 17:49
jyyha kirjoitti:Mikähän mahtais olla vikana kun ei kotari toimi ollenkaan yläkierroksilla pooaa vaan, kannen tiivisteen oon vaihtanu. uus mäntäkin on. ei ole paskaa kaasarissa. tai mtn sellasta thaanks vastauksista..

Muistitko laittaa pakoaukonsäätimen haarukan oikeaan kohtaan männänvaihdon yhteydessä?
9.7.2009 14:06
Kellään tietoa mahtaako esim. 2001, 2003 ja 2004 olla samat koneet, vai liekö niissä mitä eroja ? lähinnä kiinnostaa varaosia ajatellen, itellä 04
9.7.2009 14:23
unppi kirjoitti:Kellään tietoa mahtaako esim. 2001, 2003 ja 2004 olla samat koneet, vai liekö niissä mitä eroja ? lähinnä kiinnostaa varaosia ajatellen, itellä 04
Kyllä näihin varaosia saa, ja muistaakseni niissä oli sama kone
9.7.2009 14:37
saa varmasti... mut kattelinvaa että on tuolla pari vuotta vanhempia purkuvehkeitä myynnissä ni kävi heti mielessä mahtaako olla lohkot samat jne

noh onneks ei oo vielä remonttia tiedossa, ehkä huomenna
9.7.2009 22:40
Enso kirjoitti:jyyha kirjoitti:Mikähän mahtais olla vikana kun ei kotari toimi ollenkaan yläkierroksilla pooaa vaan, kannen tiivisteen oon vaihtanu. uus mäntäkin on. ei ole paskaa kaasarissa. tai mtn sellasta thaanks vastauksista..

Muistitko laittaa pakoaukonsäätimen haarukan oikeaan kohtaan männänvaihdon yhteydessä?
Joo kyllä mä katoin että se meni sinne.
12.7.2009 21:53
ostin uuden sx 125 speedermanilta, kaks kertaa noltu jo radalla. tänäänki 4,5h. hyvin toiminu ei ihan nopeesti testattuna tunnu piikiltä
13.7.2009 0:07
sebuRanta kirjoitti:ostin uuden sx 125 speedermanilta, kaks kertaa noltu jo radalla. tänäänki 4,5h. hyvin toiminu ei ihan nopeesti testattuna tunnu piikiltä

olikos tehoa enemmän kuin odotit vai meinaatko jtn ajoominaisuuksia?
13.7.2009 0:48
Guuna#243 kirjoitti:sebuRanta kirjoitti:ostin uuden sx 125 speedermanilta, kaks kertaa noltu jo radalla. tänäänki 4,5h. hyvin toiminu ei ihan nopeesti testattuna tunnu piikiltä

olikos tehoa enemmän kuin odotit vai meinaatko jtn ajoominaisuuksia?
kumpaakin! ajettavuus oli uskomattoman helppo, ja teho ei kyllä lopu kesken! ei ollut turha ostos!
13.7.2009 10:16
jyyha kirjoitti:Enso kirjoitti:jyyha kirjoitti:Mikähän mahtais olla vikana kun ei kotari toimi ollenkaan yläkierroksilla pooaa vaan, kannen tiivisteen oon vaihtanu. uus mäntäkin on. ei ole paskaa kaasarissa. tai mtn sellasta thaanks vastauksista..

Joo kyllä mä katoin että se meni sinne.
mulla olis sama ongelma just äsken, mutta tarkista tulppa ja sitte ne pultit mitkä on molemmin puolin pyttyä ne mustat. löysäsin niitä varttikierroksen että ne ei oo ihan kiinni asti ja sitte vaan se varmistuslevy ja pultti kunnolla kiinni. Mulla ainaki rupes näillä keinoilla pelittämään

on se vaan hieno fiilis!! Tänään ajamaan lähes 1kk tauon jälkeen