Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
6.3.2008 19:03
Kiiltääkö se mäntä jostain kohdin vai ei?
Ja veikkaisin et sullä on alatiiviste tai kannentiiviste menny. Kaippa sä nyt osaat kattoo niistä kanavista onko siellä ollu vettä vai ei, voihan se olla että on tiivisteellä tukittu liiat virtauaukot jos vaikka on tullu suunnittelukäpsy jonka seurauksena osa vesikierrosta ei ikinä saavuta kantta tms.
6.3.2008 21:26
no siin yhdes kohdas mäntää o sellane milli kertaa pari millii kiiltävä kohta
muute se mäntä on ihan sellane matta harmaa ku kuuluukin olla... kaikissa kanavissa on kiertäny vesi. ja se pumpulta lähtevä letku mikä menee sylinterin kylkeen ni sen yläpuolella on se "tukittu" kanava mistä neste on pyrkinyt läpi.. ja se toinen "tukittu" kanava on samalta puolelta katsottuna oikeessa sylinterin ylä kulmassa siitä neste oli tullut kunnolla läpi niinkuin edellisistä kuvista näkyy... en itse saa mitään järkevää selitystä tuollaiselle "tukkimiselle"
Viimeksi muokannut öö2 päivämäärä 6.3.2008 22:34, muokattu yhteensä 2 kertaa
6.3.2008 21:52
Opettele poika kirjoittamaan ymmärrettäviä lauseita muuallakin kuin äidinkielentunnilla ja tule sitten kyselemään lisää. Tuosta viimeisestäsi ei kukaan saa selvää!
6.3.2008 22:35
josko nyt kelpuutettaisiin.?
8.3.2008 0:22
Monien crossien kannetiivisteissä on noita tukittuja reikiä. Entisessä cr:ssäni oli kanssa kaikissa 3 kannetiivisteessä jotka vaihdoin nii muutama kanava tukittu ja hyvin toimi.
Noihin jäähdytysnesteisiin vois sanoo että sulla voi vuotaa vesipumpun stefa niinkun mainittiin. Ja öljyissä ei välttämättä ole jäähdytysnestettä koska stefat ovat usein vain yheltä puolelta tiivistäviä. Eli jos sulla on vesipumpussa 2 stefaa niinkun aika usein on, nii jos se öljynpuoleinen vuotaa nii sen jälkeen menee toisestakin stefasta heittämällä läpi jäähdytysnesteeseen öljyt. Koska stefat pitää tässä tapauksessa vain toiselta puolelta. Ja männästä vois sanoo et voisit pistää vähä rikkaammalla mopoos.
8.3.2008 1:05
noi "tukitut" reijät on sen takia että ns "kylmä" jäähdytys neste kiertää niin että se työntää kuuman nesteen pois tieltään ja näin ollen mihinkään kohtaan ei pitäisi jäädä kuumia kohtia....
8.3.2008 2:27
jaaahas selma pyy kiitoksia vastauksista. täytyypi tilata vielä noi stefat sitten ja kattoo mitä sitten sanoo... no joo voin sitä rikkaammalle vääntääkkiin mut täytyy se sit säätää ku ton taas käymää pistää ku tähä mennes oon käyttäny sitä muutamisen sekunnin
8.3.2008 11:08
kannattaa toi kannentiivistekin uusia joka kerta ku kannen avaa. sekin on voinu päästää bensaa jäähdytysnesteisiin.
8.3.2008 12:22
Viimeksi muokannut öö2 päivämäärä 11.3.2008 23:13, muokattu yhteensä 1 kerran
8.3.2008 14:50
Jos sen oikein sinne laittaa nii luulis että aina ku männän vaihtaa nii samalla kannentiiviste. Tiiviste verrattuna mäntään noissa kuvis nii oli taidettu männän vaihos laittaa vanha tiiviste tai sitten ei oltu avattu kantta ollenkaan.
8.3.2008 15:21
nii kukapa näistä tietää mitä on tehty ku on sen verran vanhaki jo
joo no mä tilaan noi stefat ainakin tän viikon alussa ja sit varmaa samaa kyytii vois männänki vaihtaa ei se varmaa pahitteeks olis sekää ku ei tie kui kauan tolla on ajettu
jos noita mäntiä nyt saa jostain kohtuu hintaa..
8.3.2008 17:03
alkuperäismännän hinta on ainaki tosi suolanen, että varaudu siihen
8.3.2008 17:17
kellään kokemusta mikä on "edullisin" liike mikä myy mäntiä ks. malliin.?
8.3.2008 19:04
Tuskin saat halvalla mistään, varaat sen 300e ja soitat racingbikeen, kuten tässäkin ketjussa on usein kehotettu.
8.3.2008 20:17
Viimeksi muokannut öö2 päivämäärä 11.3.2008 22:00, muokattu yhteensä 2 kertaa