Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
14.11.2007 18:37
hah:D...ok
14.11.2007 18:39
paljohan niillä suunnilleen tulee olemaan hintaa??
14.11.2007 19:36
paljon...neubertracing'ssä on osat keskimäärin saman hintasia. Joskus voi olla jokunen kymppi eroa, joskus Puron hyväkskin.
18.11.2007 11:13
Paljonko vaihteistoöljyä -93 vrx:ään?
22.11.2007 17:40
olisko kellään myytävänä puolaa ja cdi:tä vrx:ään?
miten tossa koneessa muuten toimii toi kytkin, ku kattelin sitä ja totesin et se vaijeri varmaan tulee siihen vauhtipyörän puolelle olevaan vipuun?, Vipu vaikutti aika löysältä liikkui niin kevyesti, onko ihan normaalia?
23.11.2007 1:32
Siis pitäähän sen liikkua vastuksettomasti siihen asti kunnes se tanko alkaa työntää kytkinpakan päällä olevaa päätykappaletta jousia vasten.
23.11.2007 15:59
ok
, eiku arvellutti vaan
29.11.2007 22:37
käykö tollasen tm 85 -89 vuosimallin sähköt tohon vrx:n koneeseen???.
29.11.2007 23:37
Jos lohkot näyttää samoilta siitä virtapään puolelta, niin ainakin uudemmissa käy. -89 ei vaan ole mun mielestä mitään 85cc ollutkaan, että missähän nyt vippaa?
30.11.2007 16:56
eiku katoin vaan tuolta motomasterilta purkuosia. nii sielt löyty yhestä tm 85 -89 pyötästä sähköt... mietin kyl itekki et miten se voi olla 85,
27.12.2007 15:36
Minkäskokosta pääsuutinta suosittelisitte -93 vrx:ään? Tulppana ollu edellisen omistajan jäljiltä B9EG, onko ihan jees?
edit: kaasarina (Dell'Orto VHSB 38mm)
Viimeksi muokannut VM päivämäärä 5.4.2008 14:57, muokattu yhteensä 1 kerran
27.12.2007 16:52
Kasin tulppa ja 210-215 .
27.12.2007 21:13
Jos jollain on myydä -93 vrx:ään käypää, hyvä kuntosta sylinteriä niin vois tarjota yv:llä.
30.12.2007 18:17
Onko tuo ihan normaalia tän ikäsissä pyörissä (93) että kytkin ei tuntus pelittävän ihan kunnolla, eli kun on ajamaan lähdössä ja lykkäät ykköstä silmään, niin kone sammuu jollei anna kaasua ihan jatkuvasti. Lämpösenä tämä käynnissä pysymis ongelma katoaa. Toisena taas kun on pyörä sammuksissa ja koitat vaihde silmässä ja kytkin pohjassa lähteä työntämään, niin eipä liiku pyörä mihinkään. Sama homma vaikka tunnin ajon jälkeen, eli pitäis olla paikat varmasti lämpimänä ja öljyä joka puolella, niin ei silloinkaan sammuksissa pysty työntämään kytkin pohjassa. Vapaalla tottakai sitten onnistuukin. On koitettu uusilla öljyillä, castroll sekä prohonda. Edellisen omistajan mukaan on "uusi kytkin" eli pitää sisällään ainakin kytkinlevyt muusta en tiedä. Uusi vaijeri ja on koitettu myös sitä säätämällä: ei vaikutusta.
Huomasin tässä että mukana tulleessa koneessa on 8 massalevyä, kun taas pyörässä kiinni olevassa on muistaakseni 7. Tällä ei mielestäni pitäisi olla vaikutusta tähän kun puhutaan vain 1 levyn erosta?
Lieneekö tämä enemmänkin ominaisuus tässä pyörässä?
Viimeksi muokannut VM päivämäärä 31.12.2007 12:49, muokattu yhteensä 1 kerran