Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

16.2.2006 18:44

plank kirjoitti:
X kirjoitti:
Mustanaamio kirjoitti:no emmä sitä oikeesti kyl kato noin usein :) mitä lie illalla ajatellu.... ;)

Kuinkas usein olet sitte sen männän oikeesti vaihtanu?

sehän sano että vaihtaa sillon ku tarvii ja kattoo joka viikko 2 kertaa, joka ei pidä paikkaansa niinkuin jo sano.

Eli varmaan kerran kaudessa.:-)

16.2.2006 19:59

Tai kerran vuodessa.

18.2.2006 21:30

joo, pilkatkaa vaa :(....

:D

9.3.2006 22:18

Onko jollain tietoa, että sopiiko Husse CR:n CRD:n shorty änkkä suoraan WR:ään? Vai onko WR:ään erikseen shortyä?

9.3.2006 22:26

En nytt tiedä missä käyttössä pyörä on.Mutta älä hemmetissä hanki mitään shortyä,ei semmosta viitsi kuunnella edes radalla.Saatikka sitten teinipoikien kyläkaahailussa.

9.3.2006 22:58

MCL kirjoitti:En nytt tiedä missä käyttössä pyörä on.Mutta älä hemmetissä hanki mitään shortyä,ei semmosta viitsi kuunnella edes radalla.Saatikka sitten teinipoikien kyläkaahailussa.

Tätä kommenttia kaipasin, kiitos, oikeesti ;)

9.3.2006 23:11

Oikeasti,mä en näe mitään hienoa siinä.Mene joskus johonkin sarjacrosseihin,siellä löytää shortyt aina parista pyörästä ja erottuu selvästi.Semmoista helvetin kovaa kamppisen kilinää ja rääkymistä joita ei jaksa edes kisoissa kuunnella.

Jos nytt todellakin haluat sen änkän niin mitä jos vaikka pirauttaisit varmistaaksesi 99% varman faktan putkea myyvästä liikkeestä.

10.3.2006 0:17

Mitä isompi ääni, sen suurempi teho. ; )

Ei tuo shorty vaimennin= sietämätön meteli yhtälö ole minusta aina totta.
Ei ainakaan doman valmistamalla kotarin lyhkäsellä vaimentimella melu ole lainkaan mahdoton, kunhan vaan pitää villat hyvinä!

10.3.2006 0:23

Ainaki mun shorty vaimennin antaa jopa vähän pehmeämmän ja hivenen hiljaisemman äänen mitä mun vanha pyörä vakio vaimentimella. ^^ Johtuu kyl siitäkin että vakiossa oli villat jo vaihtokunnossa.

10.3.2006 0:41

No kyllä se vaan on! Ne Shortyt ei taida olla missään edes luvallisen rajoilla, joten miksi edes hankkia moista? Samalla rahalla saa uutta änkkärin villaa vuosiksi.

10.3.2006 16:02

Mulla on shorty vaimennin. En oo viitiny vaihtaa kun on vaan toi orkkis ja 1 toinen shorty hyllyllä. Ja kyllä mulla se rääkyy, mutta niinhän kuuluukin. Ei se muuten kovalta menolta näyttäis :)

E:typo

19.3.2006 21:59

Paljonkos tuonne -98 Hussen lootaan pitäis laittaa öljyä? Kenelläkään tietoa?

20.3.2006 13:57

heitetään hatusta 8 desiä.. vois ehkä mennä aika lähelle

27.3.2006 21:26

Eikö kukaan tiedä varmasti tuota öljymäärää, onko se kuinka tarkasti oltava? Niin ja sitten, montako prikkaa on takarenkaan akselissa? Kun tuntuu, että yksi prikka on kateissa.

Edit: Eli takarengas ei pyöri kun akselin ja ne holkit laittaa kiinni.
Viimeksi muokannut Jaaggorr päivämäärä 28.3.2006 16:56, muokattu yhteensä 1 kerran

27.3.2006 21:52

eikös siinä oo sitä tarkistus ruuvia kytkimen puoleisessa kopassa? öljyä niin paljon että sieltäkin alkaa valua ja sitte ruuvi kii ja pikkasen vielä ja valmis.