Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
10.8.2011 14:55
Millaisessa kunnossa Salon Kavilannummi mahtaa olla viime päivien sateiden jäliltä (tai kuinka pian yleensäkin kuivaa sateiden jälkeen), tai onkohan Salossa satanut kuten Turussa? Ei viitteis huomenna Turusta asti ajella ja todeta paikan päällä et on pelkkää savilillua koko rata.
10.8.2011 15:30
JMH kirjoitti:Missäs kunnossa ohkola mahtaa olla? Ei oo tullu käytyä siellä radan muutoksien jälkeen ollenkaa. Ja toi kulloo on kyllä aika huonossa kunnossa lähes aina, saa ite keräillä pahimmat kivet pois jos haluaa ajaa ilman kiviä radalla
Kyllähän ne aina joskus sitä kunnostelee mutta eihän ne sitä samalailla pidä kunnossa kun esim hyvinkäätä tai lavankoa.
Ite kävin viimeviikolla, melko tasainen oli, mutta paikoitellen kova/liukas. En sitten tiedä, että auttaako tämä tieto ollenkaan. Riippuu siitä, kuinka usein tuota huolletaan.
10.8.2011 20:11
Micco525 kirjoitti:Millaisessa kunnossa Salon Kavilannummi mahtaa olla viime päivien sateiden jäliltä (tai kuinka pian yleensäkin kuivaa sateiden jälkeen), tai onkohan Salossa satanut kuten Turussa? Ei viitteis huomenna Turusta asti ajella ja todeta paikan päällä et on pelkkää savilillua koko rata.
itse olin tänään ja oli ihan helmi minun mielest. Oli kiva ajaa. Sopivasti saanu sadetta muttei ollut liian märkä.
11.8.2011 1:14
kellään mitään havaintoa Heinolan radan kunnosta jos viikonloppuna menisi pyörähtämään?
14.8.2011 19:56
Kulloon rataa oli rempattu!? Hallelujaa ja rasti seinään! Hemmetti ku olis samanlainen ees kerran kuussa. Tankillinen tuli höylättyä köyhän miehen superrossia...
Viimeksi muokannut oilburner päivämäärä 14.8.2011 23:34, muokattu yhteensä 1 kerran
14.8.2011 21:11
oilburner kirjoitti:Kulloon rataa oli rempattu!? Hallelujaa ja rasti reinään! Hemmetti ku olis samanlainen ees kerran kuussa. Tankillinen tuli höylättyä köyhän miehen superrossia...
Kerros ihmeessä lisää, vieläkö se koko rata on pattia patin perään, onko nokat kunnossa, heittääkö ne ollenkaan? Tuo on melkein ainoa mahdollisuus ajaa viikolla, sen verran lähellä on.
15.8.2011 0:07
FMF kirjoitti:oilburner kirjoitti:Kulloon rataa oli rempattu!? Hallelujaa ja rasti reinään! Hemmetti ku olis samanlainen ees kerran kuussa. Tankillinen tuli höylättyä köyhän miehen superrossia...
Kerros ihmeessä lisää, vieläkö se koko rata on pattia patin perään, onko nokat kunnossa, heittääkö ne ollenkaan? Tuo on melkein ainoa mahdollisuus ajaa viikolla, sen verran lähellä on.
Noh, ei nyt mahottomia kuitenkaan, nokat ja alastulot fixailtu mut parempi se ku ei mitään. Pattia on mut ei pahasti. Ei ainakaan mua haitannu. Eniten siellä on just masentanu ne hyndät ku nokat on todella ruvella ja alastulossa karseita reikiä. Vähän ehkä lähtösuoran viereinen pöytä heitti ylös ja sivutuuli meinas viedä mut muuten hyvä
Vaikka onkin tollanen "PASKA RATA" (joku masentunu on maalannu tollasen tekstin varikolle) niin mun mielestä hemmetin hauska profiili tolla radalla silloin ku sattuu olemaan kunnossa...
Äh.. ja kaikki varmaan ymmärtää et se on niinku rasti seinään!!! niinku ässällä....
prkule ku tuli otettua pari saunakaljoo...
15.8.2011 1:49
Kävitkö enskapolulla? Ajattelin tällä viikolla ehtiä kerran vielä käymään radalla ennenkuin myyn pyörän pois.
15.8.2011 17:56
mudface kirjoitti:Kävitkö enskapolulla? Ajattelin tällä viikolla ehtiä kerran vielä käymään radalla ennenkuin myyn pyörän pois.
Tuli sekin kierrettyä pariin kertaan. Siellä ei oo mikään muuttunu. Märkää oli...
20.8.2011 18:48
Oisko kainuun alueella mitä ajopaikkoja tarjota? Kajaanin mustikkamäessä oon jonkun kerran käyny, mut muuta.. Erityisesti ramppia tekis mieli testata vielä ennen lumien tuloo.
22.8.2011 20:48
Kukaan muu kuin minä käynyt pk seudulla kokeilemassa sähkökrosseja Kirkkonummella?
Kävin 3 kierrosta heittämässä parinvuoden enskatauon jälkeen ja en voi muutaku suositella
Hauskaa, äänetöntä ja vääntö yllätti ainakin siinä keskikokoisessa mallissa. Kerta-ajelu ei kartingia kallimpaa ja varusteet saa paikanpäältä ilmaseks.
23.8.2011 12:30
Onko kellään tietoa missä kunnossa Lavanko on eilisen rankkasateen jäljiltä? Vois mennä illalla ajelee jos ei vaa ois iha kurakunnossa.
23.8.2011 15:21
kyllä siellä kuraa on, vaikka en siellä nyt käynykkään mutta niin monesti tullut se koettua. Ja äskenkin oli melkoiset rankkasateet täällä
23.8.2011 22:17
ihan mukavassa kunnossa oli ainaki harrastelijalähdön aikoihin. Tai no olihan siellä muutama vähän turhan märkä kohta, mutta spoorit oli ihan kivaa vaihtelua lavankoon.
27.8.2011 20:26
huomio kaikki ketkä ajaa TAMPEREELLA krossia. ite opiskelen sielläpäin nyt ja pitäs löytää joku autotalli tai muu vastaava missä sais pidettyä pyörää. eli jos teillä on talleja/mestoja missä vois pitää niin laittakaa yv:tä