Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
24.6.2013 8:04
Sen holkin takana pitäisi olla o-rengas tiiviste. Myös väärän levyinen tarvike eturatas saattaa aiheuttaa vuodon, jolloin ongelma korjaantuu vaihtamalla o-rengas paksummaksi.
24.6.2013 10:21
Tietääkö kukaan kuuluuko magneetolta tulla tämän väriset kolme johtoa? vai onko jotkut ite laitetut piuhat?
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
24.6.2013 11:18
JM82 kirjoitti:Sen holkin takana pitäisi olla o-rengas tiiviste. Myös väärän levyinen tarvike eturatas saattaa aiheuttaa vuodon, jolloin ongelma korjaantuu vaihtamalla o-rengas paksummaksi.
Tarviaako konetta purkaa tätä o-rengasta vaihtaessa? Ja kuuluuko holkin päädyn joka on koneen puolella olla kartio vai onko kulunut?
4.7.2013 19:22
Kertokaas mikä on mun kawasaki kx125 -89:ssä vois olla vikana kun ei lähde kunnolla käymään? Tarvii laittaa sitä starttispraytä että lähtee käymään.
4.7.2013 21:56
Mittaa puristukset, puhista kaasari.
Sitten säädä kaasari.
Toimiiko miten sitten ku lähtee käymään?
4.7.2013 22:14
Ei mitään vikaa sitten ku saa käymään.
4.7.2013 23:53
Millos oot vaihtanu männä?
Ja kanttii kattoo se ilmaruuvi että miten se on siellä.
Perusasetus kait on se 1,5 kierrosta auki. Siitä sitte sillee et käy hyvi.
Ja ne puristusmittarit ei oo kalliita sellanen kanttii hommata.
5.7.2013 0:31
20h sitten vaihettu mäntä. Joo pittääpä kattua se ilmaruuvi huomen.
E: Ja myyjä sano sillon kun me se ostettiin että sillä ei ole ajettu ja sitä ei oo käynistetty pitkään aikaan. Johtuiskohan mahd siitä?
5.7.2013 11:37
onko uudet bensat?
5.7.2013 13:19
On. Mutta kattoonyt joos joku enemmän tietävä käy sitä kattoo. Kyllä se nyt lähtee vähän paremmin
E:Joo ei siin oo puristuksia ja pakoaukosta tökin mäntää nii se heiluu siel jonkun verran.
Kiitoksia nopeista vastauksista!
9.7.2013 20:37
Mikäs on kawassako booaa eikä käy tyhjäkäyntiä, sitte ko saa kierrokset piikille asti toimii.
Kyseessä 85cc 1991vm.
Kaikkea kokeiltu neulasta(sokasta) isompaan suuttimeen eikä vaikutusta.
Ruuveja väännelty jne.
16.7.2013 10:37
Onko kellään tietoa meneekö 92vm. kx125:sta sylinteri 91vm. kx:ään?
16.7.2013 10:43
Ehdin ite jo ottaa selvää ja siis ei mene J1:sen sylinteri H2:seen
20.7.2013 16:31
Kysellääs nyt täältäkin. Mimmosia pelejä nuo 250 kx:t on? Japsipyöristä on ollu hondaa ja suzukia. kawa vielä koittamatta. Olikos jossain vuosimalleissa niitä sähkö ongelmia vai luuloja vain? Niin vähän tulee nykyään ajettua, että halvempaa olen kattonut nykysen tilalle, niin mimmones pyörä tuommonen -99 250 kx on?
Tokihan vanhassa pyörässä on vaikka ja mitä ellei ole pidetty hyvin, mutta onko jotain semmosta mitä kannattaa pelätä tai minkä vuoksi kannattaa jättää ostamatta?
21.7.2013 12:57
Tuli eilen ostettua vuosimallin 2007 KX250F, illalla kun sitä lenkittelin niin pisti silmään että työntää moottorin alta jäähdytinnestettä? Voisko olla vaan että entinen omistaja on täyttäny syylärin liika täyteen tai olis ilmalukko? Mitähä muuta siinä mahtais olla