2.2.2009 16:09
2.2.2009 18:24
2.2.2009 18:35
2.2.2009 20:48
3.2.2009 20:39
3.2.2009 22:01
4.2.2009 13:37
juhani1 kirjoitti:juhani1 kirjoitti:juhani1 kirjoitti:Nyt sitten se mun Kiinalainen 400R tuli Suomeen ja sain sen tullattua perjantaina.
Tosi hyvältä näyttää ja heti hurahti käyntiinkin.Tuntuu ihan laatuvehkeeltä.Vesijäähdytys,6 vaihdetta,neliventtiilikansi jne. Ensiviikolla yritän saada sen rekisteriin, saas nähdä miten käy.
Pyörän mukana tuli kyllä se COC paperi vai mikä se on ja sillä rekistiröinti pitäisi onnistua aivan heittämällä. Näitä olis sitten keväällä saatavana enduro ja katumallina.
Käytin pyörän eilen katsastuskonttorilla ja hyvin meni läpi. Viellä tosin pitää saada "autoveropäätös" ennenkuin sen saa kilpiin, täytyykin tänään ottaa yhteyttä tulliin.
Takahaarukka on alumiinia ja iskarin alla on jonkunlainen linkkusysteemi, pidentää vissiin joustovaraa ?
Minulla ei ole näistä uusista jutuista kokemusta, viimeeksi kisailin -72 ja 73 uudella 450 2T Hussella ja silloin ei ollut mitään säätöjä takaiskareissa.
Kiinalaiset renkaat tuntuvat aika kovalta seokselta ja kun pikkutiellä oli pakkautunutta lunta niin takarenkaassa ei tuntunut olevan paljonkaan pitoa, pitäisi kai hankkia jonkinlaiset nastarenkaat.
Otin takarenkaasta ilmat pois (melkein) muttei tuntunut auttavan paljoonkaan.
Katselin tuota autoveroilmoitusta netistä ja soitin myös palvelunumeroon kysyäkseni tarkemmin asiasta.Moottoripyöristä vero perustuu "yleiseen vähittäismyyntiarvoon".
Minkähän arvon ne antaa tälle kiinan mopolle ?
No, täytyy kattoa minkälainen vero tulee.
4.2.2009 14:53
Toni I kirjoitti:kgtsm kirjoitti:Mitäs uutta Shine-rintamalta? Onko 250/300cc vesipyssyjä jo tullut tai tulossa pian maahan?
Shinestä meille tuli yksi 250cc(Yingang) teräsrunkoinen malli maahan, mutta se ei vastannut rungoltaan sitä mitä me haimme, joten laitoimme vielä sen suhteen mietintämyssyn päähän. Alurungolla hinta taas karkaa turhan lähelle 450cc AW hintaa. Asiawingillä olisi varsin mielenkiintoinen putkirunkoinen 230/250cc malli(loncin/zongshen koneella), johon saisi tuon Yingangin koneen suht helposti kiinni
4.2.2009 15:04
Toni I kirjoitti:kgtsm kirjoitti:
Mitäs uutta Shine-rintamalta? Onko 250/300cc vesipyssyjä jo tullut tai tulossa pian maahan?
Shinestä meille tuli yksi 250cc(Yingang) teräsrunkoinen malli maahan, mutta se ei vastannut rungoltaan sitä mitä me haimme, joten laitoimme vielä sen suhteen mietintämyssyn päähän. Alurungolla hinta taas karkaa turhan lähelle 450cc AW hintaa. Asiawingillä olisi varsin mielenkiintoinen putkirunkoinen 230/250cc malli(loncin/zongshen koneella), johon saisi tuon Yingangin koneen suht helposti kiinni
4.2.2009 18:47
SMK) kirjoitti:Jos sä löysit Sumekon osaston, mitne on mahdollista etten löytäny Pattonin osastoa? Aika puusilmä...
4.2.2009 19:53
4.2.2009 20:09
4.2.2009 23:20
5.2.2009 16:18
-MarkusH kirjoitti:Joo, enemmän kiinnostaa lähinnä venttiilien säätö ja -kuluminen, sekä nokkaketjun vaihtoväli. Mutta katsellaan kun on pyörästä vähän enemmän kokemuksia. Eikö täällä foorumilla ole yhtään Shinen omistajia? En ole kokemuksia kenenkään huomannut kertoneen...
5.2.2009 17:03