26.5.2009 16:20
26.5.2009 19:27
mudface kirjoitti:Kylmäspray on ainetta, jonka kiehumispiste on matala. Se suihkutetaan pieninä nestepisaroina jäähdytettävälle pinnalle, jolloin aineen höyrystymisen aiheuttama lämpöenergian tarve kylmentää käsiteltävän kappaleen. Meillä on duunissa hiilidioksidi-pohjaista kylmäsprayta, jolla pääsee teoriassa lähelle -78 asteen pintalämpötilaa.
Ainakin CRC ja AT valmistavat kylmäsprayta.
26.5.2009 19:36
26.5.2009 22:01
33du kirjoitti:Rälläkällä lähtee kunhan on varovainen ettei tee jälkiä akseliin:)
26.5.2009 22:44
27.5.2009 8:18
27.5.2009 18:08
27.5.2009 19:02
29.5.2009 11:44
Pearl kirjoitti:Huomasin tossa että magneeton puoleinen runkolaakeri on paskana, siis se keskirinkula on kiinni kampurassa, ja rullat, ja se isompi kehä on kiinni lohkossa.
Sain ne rullat siitä revittyä. mutta milläs otat kampurasta sen sisäkehän pois, ja milläs lohosta sen isomma kehän
Ja millä saa irti vesipumpun, ja PA säätimen laakerit, ne mitkä on kiinni siinä lohkossa, kun niitä ei voi takaapäin hakata, millä ne siitä irtoo, onko siihen joku hieno taktiikka?
30.5.2009 17:12
1.6.2009 15:43
1.6.2009 16:19
Countach kirjoitti:Lukeeko jossain pytyn kyljessä sen koko? Pitäis tietää onko se A, B, C vai D kokoa ja tietäis näin ostaa oikean kokoisen männän. Vai pitääkö vaan ottaa eka pannu auki ja kattoa minkä kokonen mäntä siellä on entuudestaan ollut ja ostaa vaan saman kokoinen?
1.6.2009 18:35
1.6.2009 22:56
2.6.2009 5:35