Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
24.7.2010 16:30
En tuohon sopivuuteen osaa varmasti sanoa mitään muuta kuin, että iskunpituus/poraus saattaa olla eri. Käy kyselemässä MP-Racing :istä. Sieltä luulis löytyvän, kuitenkin hussen maahantuoja. Ja pyöräs kuiteski suht ''uus''
12.8.2010 17:39
Onko jollain kokemusta noista proxin männistä? Ite en ole oikeastaan kuullut niistä kuin kauhutarinoita, joissa mäntä on kampikammiossa säpäleinä, mutta onko mainettaan parempi mäntä? Pitäis tuohon suitsaan saaha b-koon mäntä ja paikallisesta mp-liikkeestä ei saa noita muutakun proxina.
12.8.2010 19:38
PäRi kirjoitti:Onko jollain kokemusta noista proxin männistä? Ite en ole oikeastaan kuullut niistä kuin kauhutarinoita, joissa mäntä on kampikammiossa säpäleinä, mutta onko mainettaan parempi mäntä? Pitäis tuohon suitsaan saaha b-koon mäntä ja paikallisesta mp-liikkeestä ei saa noita muutakun proxina.
Hyvin on toiminut ainakin viimiset 10h nelarissa. Eiköhän se kestä vielä ainakin toiset 10h.
12.8.2010 22:36
Vajaa 10h vedetty paikotellen turhankin kovilla kierroksilla, kyllä toistaseks on pelittäny. Muistaakseni aikasemmissa pyörissä oon kanssa käyttäny eikä oo ollu proxin kanssa mitään ongelmia.
17.8.2010 21:01
mites noi männät kestää 2-tahti piikeissä harrasteajossa?
17.8.2010 21:46
Juuuuso kirjoitti:mites noi männät kestää 2-tahti piikeissä harrasteajossa?
No kyllä ainaki 30 tunnin jälkee rupee alaväännöt hävii, eli ei hyvä. riippuen ajosta sanoisin 20h +-10h
19.8.2010 21:21
Mistä tuo männän välys sylinteriin pitää mitata oikeaoppisesti? Ostin nyt B-koon männän 54.96 (vakio 54.95?), ja männän helmasta mitattuna on välys alle 5satkua, mutta männän yläosasta mitattuna +3kymmenystä. Ohjekirja antaa std. välykseski 3-4satkua, joten välys pitää mitata helmasta sylinteriin? En voinut antaa tarkempaa tietoa välyksistä, sillä rakotulkissani pienin lipuska on juuri tuo 5satkua, ja se ei mahtunut helman ja sylinterin väliin. Olisko hyvä vaihtoehto, jos veisin tuon sylinterin koneistamolle männän kera ja ne mittais sen välyksen. Ja jos on liian pieni niin tekisivät kevyen hoonauksen? Kiitos jo näin etukäteen vastauksista.
19.8.2010 21:44
PäRi kirjoitti:Mistä tuo männän välys sylinteriin pitää mitata oikeaoppisesti? Ostin nyt B-koon männän 54.96 (vakio 54.95?), ja männän helmasta mitattuna on välys alle 5satkua, mutta männän yläosasta mitattuna +3kymmenystä. Ohjekirja antaa std. välykseski 3-4satkua, joten välys pitää mitata helmasta sylinteriin? En voinut antaa tarkempaa tietoa välyksistä, sillä rakotulkissani pienin lipuska on juuri tuo 5satkua, ja se ei mahtunut helman ja sylinterin väliin. Olisko hyvä vaihtoehto, jos veisin tuon sylinterin koneistamolle männän kera ja ne mittais sen välyksen. Ja jos on liian pieni niin tekisivät kevyen hoonauksen? Kiitos jo näin etukäteen vastauksista.
Alle 5 satkua on ihan liian tiukka.7satkua alkais olla kohillaan.
20.8.2010 0:40
joo seittemä satkua johonki ilmajäähyyn! kyllä se siinä viidessä pyörii piikissä yleensä.. sylkkä pitäis mittaa yläkuolosta, alakuolosta ja niitten välistä. tai ainaki oma manuska nui neuvoopi..
20.8.2010 23:25
Juu, nyt on pytty hoonattu, välystä jäi sen 4satkua ja hyvin pelaa.
22.8.2010 20:38
Saako suomesta mistään mäntiä tm mx 250 2t vm. 05>?
12.9.2010 21:23
Pitäisi taasen mäntä vaihdella.. ajatuksena olisi Vertexiä Hondan orkkiksen tilalle, kun originelli on 35h ajon jälkeen sen verta "sileä", että se joutaa vaihtoon. Miten tuo takomäntä kestäisi vähän pidemmän aikaa? Muita hyviä/järkeviä vaihtoehtoja Vertexille?
12.9.2010 21:35
WISECO, paras mäntä mitä saa.
12.9.2010 21:41
mikseri100 kirjoitti:WISECO, paras mäntä mitä saa.
Paras hinta/laatusuhde vai kuis..