Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Re: Huolto & korjaus

19.5.2013 22:14

mikä vois olla vikana yamaha yz125:ssa kun alakierroksilla booaa todella helposti eikä ole yhtään tyhjäkäyntiä ja tahtoo kaasu hirttää vähän väliä? uudet bensat on tankissa ja yhdesti käytetty kaasari irti ja putsailtu hyvin. ajelen 3,2% seoksilla joten ei pitäisi käydä laihallakaan. luisti jumissa? ja millaset vakiosuuttimet näissä on?

Re: Huolto & korjaus

20.5.2013 12:03

"ajelen 3,2% seoksilla joten ei pitäisi käydä laihallakaan"
Öljyn määrä ei laihuuten vaikuta, paitsi, jos öljyä liikaa, niin vieläkin laihemmalla on.

Re: Huolto & korjaus

20.5.2013 17:52

ahaa ok

Re: Huolto & korjaus

20.5.2013 19:09

Tahtoo kaasu hirttää? Jää kierrokset leijumaan vai? Vai vaijeri jumiin? :D Kai oot tyhjäkäyntisuutinta ja neulaa koittanu säätää?

Re: Huolto & korjaus

21.5.2013 7:18

joo kierrokset jää leijumaan ja se on vähän tyhmä esim hypyssä kun perä laskee todella nopeaa kun jää kierrokset vähän korkealle -> takaratas pyörii nopeampaa :s ensi perjantaina pitää katsoa tuo neula ja stormilta käydä hakemassa suuttimia.

Re: Huolto & korjaus

21.5.2013 7:27

Niin no se kierrosten leijuminen taas viittais vähän imuvuotoon.

Re: Huolto & korjaus

21.5.2013 7:52

hmm? mites se tollanen imuvuoto sitten korjataan? todellakaan itse en näillä osaa kuin ajaa joten auttakaa tyhmää! :lol:

Re: Huolto & korjaus

21.5.2013 8:15

Kato että imutorven ja imukaulan klemmarit on kireellä ja että imukaula on tiukasti lohkossa/pytyssä. Sitten ulkosesti kattelet ettei imukaula oo halki. Alota vaikka noilla imuvuodon ettiminen. Ja kannattaa se kaasuvaijeri ja kapula rasvata koko matkalta niin eipähän oo siitä kiinni :)

Re: Huolto & korjaus

21.5.2013 10:31

Löytyis tuommonen projekti gas gas piikkisellä temmin koneella, josta toinen syyläri on nyt paskana...
Varmaan riittää tuo yksikin jäähyttämään, jos käyn hieman testailemassa, kun saan kuntoon, että toimiiko koko pyörä?

Re: Huolto & korjaus

27.5.2013 8:22

Tuntuu kone ottavan vähän turhan paljon lämpöä hitaassa maastossa, pikkusen meinaa huohotella. Onkos porukoilla kokemusta jälkeenpäin asennetuista flekteistä? Kotariin olisi kait valmista sarjaakin kaupan. Ja jotkut on kuulemma asennelleet tehokkaita tietokoneen puhaltimia yms... Onko oikeasti kannattava hankinta?

Re: Huolto & korjaus

27.5.2013 21:46

Moro! Tietääkö joku viekö paljon tehoa/onko vaarallista kun mulla on tossa ktm sx 125 -02 Pro Circuitin koko putki. Se ei ilmeisesti oo tehty tohon vuosimalliin, ja ei uppoa kunnolla sylinteriin. Vaikuttaako tehoihin paljon/onko vaarallista? Lohko siitä laipan alta vähän tummunut.

Re: Huolto & korjaus

27.5.2013 22:01

Mikä avuksi, kun ei öljyproppu meinaa aueta millään. Jotaki ruosteen poistajaa/crc varmaa vois laittaa. Sitte vielä sellasta, että sattuuko joku tietämään, että mistä mä löydän KTM SX-F 250 2006 malliin huoltokirjan. Ei löytyny oikeen netistä ku selailin, joten olisiko jollakin myydä tai näyttää sivu, mistä kirjan löytää.

Kiitos!

Re: Huolto & korjaus

27.5.2013 22:03

Koita koputella vasaralla varovasti pulttia, että lähtis liikkeelle. Onko se kuusiokolo/torx- vai pulttikannalla?

Re: Huolto & korjaus

27.5.2013 22:08

Vasaralla on jo naputeltu joka suuntaan. Se on kuusiokolo, jos tossa pyörässä proppu on moottorin pohjalla, ainakin näin voisi olettaa, varsinkin kun myös 2013 mallissa se on siellä. Siinä tosin pulttikannalla.

Re: Huolto & korjaus

27.5.2013 22:13

Meinaako pultti pyöristyä vai onko vaan jumissa? Pultit pyöristymiseen auttaa hylsy, joka on tarkalleen pultin muotoinen.

Taistelin oman kotarin kanssa samasta syystä viime torstaina. Uudella hylsyllä aukesi. Marssin saman tien ostamaan uuden torx-propun ötheniltä.