Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Re: Ajopaikat

13.7.2011 12:19

Voi olla kunto eilisen sateen jälkeen jotain ihan muuta vähän kaikilla radoilla.

14.7.2011 0:03

^ Tuli käytyä Kavilannummella ajelemassa. Suhtkoht hyvässä kunnossa oli. Pari kurasempaa paikkaa, mut ei liian paha kuitenkaan. Kuivui vielä sitten päivän mittaan kun ajurit lisääntys. Pyörän joutus kyllä pesemään. :)

15.7.2011 17:28

mitä veikkaatte kannattaako sinne mennä huomenna ajaan vai onks se huonos kunnos ku satelee nytte? :P

15.7.2011 21:46

Paha sanoo, ku ei tiä miten paljon siellä on satanu, tuntuu olevan aika paikallisia nää sateet.
Mulla oli edellisestä Kavilan reissusta 5 vuotta aikaa, joten ei oikeen tiedä miten paljon se kestää vettä.
Eikös oo ketään paikallisia kuulolla?

15.7.2011 22:05

No en oo paikallinen, mut, mun kokemuksen mukaan jos sataa niin ne mäet ja siellä ylhäällä on aivan pirun liukasta, sitten se hiekkapätkä alhaalla on ihan jees. Muttei tosiaan tiedä miten paljon on missäkin satanut..

17.7.2011 15:53

Kellään tietoa koska hyvinkää lanataan?? Missä kunnossa ollut nyt lähipäivinä?

17.7.2011 18:10

Kävin hyvinkäällä tänään, oli ihan mahtavassa kunnossa! Ei meinannu malttaa lopettaa ajamista mut jossain vaihees oli pakko ku kunto loppu :D

Jos oikein käsitin niin se lanataan tänään, eli voi olla huomenna aikamoinen speedway ku ei ennen lanaustakaa mitenkää äärettömän rankka ollu.

19.7.2011 13:28

Mietin ostaa jonkun rossin, mutta onko hyvä ajaa metässä jossa on paljon kiviä ja juuria maan pinnalla enskaa. Toivottavasti meni oikeeseen topicciin :s

19.7.2011 15:19

EvilUncleSam69 kirjoitti:Mietin ostaa jonkun rossin, mutta onko hyvä ajaa metässä jossa on paljon kiviä ja juuria maan pinnalla enskaa. Toivottavasti meni oikeeseen topicciin :s
Aika pitkälti makukysymys. Jotkut tykkää, itse tykkäisin kovempi vauhtisesta polusta, ilman noita, tosin en ole enskaa päässyt pahemmin ajamaan. :)

19.7.2011 15:25

"pyörän valinta" olisi oikeampi osasto, enivei, jousia & vaimennuksia vaan löysemmäksi kivikkoon, eikä liian isoa pyörää( itse ajan noin kerran viikossa tillolan endurolenkin jossa kiviä riittää; ei ole 500cc kaksitahtinen paras vaihtoehto siihen maastoon..).

20.7.2011 15:08

Sattuisko kukaan tietämään millon espoon crossirata aukeaa, kun netissä lukee sen olevan toistaiseksi kiinni?

E: Se onkin jo netin mukaan sitten auennut ;)

21.7.2011 17:20

Onko snappertunan crossirata auki huomenna pe: 22,7.
Missä kohti se rata sijaitsee ja mihin maksetaan ratamaksu. Jos jostain löytyy sinne nettisivu ni ois hyvä. Tänään olin hangossa ajamassa mutta ei kyl kiinnosta mennä sinne huomenna. Ihan hirveessä kunnossa.... :itku: Tietääkö jengi jotain hyviä monttu mestoja tässä Hanko/Raasepori alueella. Ite oon ajanu hangossa yhellä montulla mikä on santalan liittymän ja viskoteepakin kulmilla. Mutta sinne tuli maanomistaja kieltämään. Ni pitäis huomiseks joku ajopaikka keksiä. Eikä ihan lohjalle asti jaksa lähteä.

21.7.2011 21:45

Mitens olis Siuntion rata? Olisko lähempänä kun Lohja?

21.7.2011 21:51

Nordi kirjoitti:Mitens olis Siuntion rata? Olisko lähempänä kun Lohja?

Ei kyllä ole kun täällä hangossa ollaan. tunamx.com sivu ei mulla toiminu. Liekkö siellä olis ollut jotain tietoa? Mutta jos joku tietäis tosta snappertunan radasta? :roll: :s 8)

21.7.2011 22:54

Poutiainen kirjoitti:Ei kyllä ole kun täällä hangossa ollaan. tunamx.com sivu ei mulla toiminu. Liekkö siellä olis ollut jotain tietoa? Mutta jos joku tietäis tosta snappertunan radasta? :roll: :s 8)

Ainakin Google Maps sen näyttää omasta mielestäni iiihan oikeaan kohtaan, eli siellä se rata on. :) Sillon kun itse kävin niin radalla oli lipas mihin sai fyrkat heittää, en tiedä muuta käytäntöä kun ei siellä kukaan muu sillon ollut kun meikäläinen.

Täältä voit sen radan paikan tsekata: Suomen crossiradat @ Google Maps