21.1.2009 11:30
21.1.2009 15:09
juhani1 kirjoitti:juhani1 kirjoitti:Nyt sitten se mun Kiinalainen 400R tuli Suomeen ja sain sen tullattua perjantaina.
Tosi hyvältä näyttää ja heti hurahti käyntiinkin.Tuntuu ihan laatuvehkeeltä.Vesijäähdytys,6 vaihdetta,neliventtiilikansi jne. Ensiviikolla yritän saada sen rekisteriin, saas nähdä miten käy.
Pyörän mukana tuli kyllä se COC paperi vai mikä se on ja sillä rekistiröinti pitäisi onnistua aivan heittämällä. Näitä olis sitten keväällä saatavana enduro ja katumallina.
Käytin pyörän eilen katsastuskonttorilla ja hyvin meni läpi. Viellä tosin pitää saada "autoveropäätös" ennenkuin sen saa kilpiin, täytyykin tänään ottaa yhteyttä tulliin.
Takahaarukka on alumiinia ja iskarin alla on jonkunlainen linkkusysteemi, pidentää vissiin joustovaraa ?
Minulla ei ole näistä uusista jutuista kokemusta, viimeeksi kisailin -72 ja 73 uudella 450 2T Hussella ja silloin ei ollut mitään säätöjä takaiskareissa.
Kiinalaiset renkaat tuntuvat aika kovalta seokselta ja kun pikkutiellä oli pakkautunutta lunta niin takarenkaassa ei tuntunut olevan paljonkaan pitoa, pitäisi kai hankkia jonkinlaiset nastarenkaat.
Otin takarenkaasta ilmat pois (melkein) muttei tuntunut auttavan paljoonkaan.
21.1.2009 18:47
Ranpo kirjoitti:Tuo linkku pidentää joustovaraa, ja myös herkentää
21.1.2009 23:57
27.1.2009 9:36
27.1.2009 11:33
28.1.2009 10:07
28.1.2009 18:11
28.1.2009 20:04
Bikerboy16 kirjoitti:Kuvan pyörässä vaan nuo katteiden tarrat ja väritykset tuovat mieleen isot samurai krossit.
28.1.2009 20:25
Domizz kirjoitti:Nätti peli kyl, ei tuu kyl yhtään samurait mieleen=D näyttää aika hondan kopiolta
28.1.2009 20:37
28.1.2009 21:23
28.1.2009 22:53
Toni I kirjoitti:Dodii, nyt on messuosasto suht valmis huomista varten. Teippauksia ja muutama muu juttu pitää vielä vääntää huomenna...
Mutta, mutta Oretna kysymyksiin ja muutenkin yleisesti.
Shine tuli maahan viime kesäkuussa, joten sitä ei olla nykyisten etelän talvien takia keretty kokeilemaan noin kovissa pakkasissa. Shinellä on ajettu crossiradoilla, enduropoluilla, umpimetsässä, nastarenkailla, suvikumeilla ja on sitä viime kesänä etelälapin hillasuossakin rääkätty... Suurimmat ongelmat kisoissa on ollut parasta ennen päiväyksen ohittaneen kuskin hölmöilyistä Pyörä menisi kuski ei
Mitään isompaan mekaanista osaa emme me, eikä asiakkaamme ole vielä saanut hajalle. Muovit on paukkunut ja jotain muita pieniä osia. Tehdas kehittää tuotetta kokoaika, uusimmassa mallissa on mm. hivenen pehmeämmän muovit, jotka oli nykyisessä mallissa aavistuksen kovat(pakkasheikot). Niidenkin kanssa pystyy elämään kunhan tekee niihin muutaman kikan. Ja osathan Shineen ei maksa paljoa.
Tehdas tekee rungot itse, muut osat tulevat alihankkijoilta mm. koneet tulevat Zonshengilta ja Yingangilta. Jousituskomponetit tulevat Fastacelta. Kaasutin mikunilta ja Kosalta. Kaasukapula Dominolta, jne... Eipä länsitehtaatkaan kaikea tee itse. Saattavat noi japsitkin teettää aika paljon alihankintana osia/kasausta naapurimaassaan?
Palataan tähän meidän 450cc uutuuteen. Se ei ole Shine, kuten olen jo aiemmin vähän vihjaillut! Vaan pyörän merkki on Asiawing, malli on LX450. Siitä on melko vähän vielä kokemusta, koska ensimmäinen demopyörä tuli vasta toissapäivänä maahan. Mutta näin ensituntumalta ja kokeilemalta vaikuttaa TODELLA laadukkaalta. Sitä ei voi aina sanoa kaikista länsimerkeistäkään
Tervetuloa meidän osastolle tutustumaan Asiawingiin, Shineen ja Zhenhua nostalgia mopoon.
28.1.2009 23:19
28.1.2009 23:23