21.5.2009 22:18
Domizz kirjoitti:Pearl kirjoitti:Noniin. Just äsken sain sitte lohkot irti, ja kampura on nyt kädessä. Kiertokangen alalaakerithan ne paskana ovat.
Ainut ongelma oli se, että käynnistyspoljin ei lähteny irti Noo avasin sen lohkon, ja se lähti rattaineen mukaan sitten, joten purkaminen sai jatkua
Niin mitähän nyt teen, että halvimmalla pääsisin?
Kannattaisko tilata jostain netistä uus kiertokanki laakereineen, ja viedä liikkeeseen, vai sanoo liikkeessä että hommaa siihe uuden kiertokangen, ja asentaa?
Tilaat motokeitaalta kiertokangen ja laakerit. Ja viet sit jollekkin moottori koneistamolle.
21.5.2009 22:25
Domizz kirjoitti:Pearl kirjoitti:Noniin. Just äsken sain sitte lohkot irti, ja kampura on nyt kädessä. Kiertokangen alalaakerithan ne paskana ovat.
Ainut ongelma oli se, että käynnistyspoljin ei lähteny irti Noo avasin sen lohkon, ja se lähti rattaineen mukaan sitten, joten purkaminen sai jatkua
Niin mitähän nyt teen, että halvimmalla pääsisin?
Kannattaisko tilata jostain netistä uus kiertokanki laakereineen, ja viedä liikkeeseen, vai sanoo liikkeessä että hommaa siihe uuden kiertokangen, ja asentaa?
Tilaat motokeitaalta kiertokangen ja laakerit. Ja viet sit jollekkin moottori koneistamolle.
21.5.2009 22:26
21.5.2009 22:46
21.5.2009 22:50
21.5.2009 23:02
Jani Virta kirjoitti:Katot kunnon ja määrittelet sillä, näin sanotaan vanhan tunturimopon korjausoppaassa;D= Älä tee kärpäsestä härkäsen kokoista ongelmaa, vaan vie se merkkiliikkeeseen huollettavaksi...
22.5.2009 8:55
24.5.2009 15:05
24.5.2009 16:52
Pearl kirjoitti:Juu, purkaessa konetta, toi käynnistyspoljin ei irronnu akselistaan. se oli aika ruostunu kiinni siihe..
Sainhan mä sen lohkon siitä irtoomaan, kun otti koko akselin ja rattaan mukaan, mutta kun näitä alkaa laittaan kiinni, niin olis varmaan helpompi että se poljin olis irti akselistaan.. Ettei olis vinkkejä millä sen sais siitä kätevästi?? jotai voitelu sprayta mä oon sinne tunkenu kyllä ja vähä kaikkee
24.5.2009 18:47
24.5.2009 19:56
J!gs@w# kirjoitti:Mikset ostanu heti koko kampiakselisarjaa Wisecolta ?!?! ku ite sain 200 koko setin siinä tulee tiivisteet, stefat koko koneesee ja kampura+kanki ja ei tarvii muutaku heittää kiinni vaa. Meinaa toi sun remppas tulee maksaa aika lähelle saman kun viet korjaamolle ne jne jne...
24.5.2009 20:14
J!gs@w# kirjoitti:Mikset ostanu heti koko kampiakselisarjaa Wisecolta ?!?! ku ite sain 200 koko setin siinä tulee tiivisteet, stefat koko koneesee ja kampura+kanki ja ei tarvii muutaku heittää kiinni vaa. Meinaa toi sun remppas tulee maksaa aika lähelle saman kun viet korjaamolle ne jne jne...
24.5.2009 20:22
Tukezi kirjoitti:J!gs@w# kirjoitti:Mikset ostanu heti koko kampiakselisarjaa Wisecolta ?!?! ku ite sain 200 koko setin siinä tulee tiivisteet, stefat koko koneesee ja kampura+kanki ja ei tarvii muutaku heittää kiinni vaa. Meinaa toi sun remppas tulee maksaa aika lähelle saman kun viet korjaamolle ne jne jne...
Ei saa kotareihin wisecolta kampiakseli sarjaa.
24.5.2009 22:16
Paljos nousee kellot? Mutta siis proxin taidat tilata hinnasta päätellen..?Pearl kirjoitti:Noni sitä minäki.. Kaveri puhukin ettei tonon kotariin saa tarvikkeena mistään kampuraa, eli alkuperänen pitää ostaa, ja se maksaa sen 500.
Joten tilaan stormilta kiertokangen, ylä ja alalaakerit, ja tiivistesarjan, maksaa sen n.200e sitten liikkeesee kellotettavaks..
25.5.2009 13:10
Pearl kirjoitti:Tukezi kirjoitti:J!gs@w# kirjoitti:Mikset ostanu heti koko kampiakselisarjaa Wisecolta ?!?! ku ite sain 200 koko setin siinä tulee tiivisteet, stefat koko koneesee ja kampura+kanki ja ei tarvii muutaku heittää kiinni vaa. Meinaa toi sun remppas tulee maksaa aika lähelle saman kun viet korjaamolle ne jne jne...
Ei saa kotareihin wisecolta kampiakseli sarjaa.
Noni sitä minäki.. Kaveri puhukin ettei tonon kotariin saa tarvikkeena mistään kampuraa, eli alkuperänen pitää ostaa, ja se maksaa sen 500.
Joten tilaan stormilta kiertokangen, ylä ja alalaakerit, ja tiivistesarjan, maksaa sen n.200e sitten liikkeesee kellotettavaks..