Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

13.11.2005 0:09

sirkku hyvä...enköhän mä itse tiedän paremmin kuin sinä missä oon ajanut =) ... muuten ois ihan jees että lähettäs vetään, mut täytyy kasata kone nippuun, ja vaikka toi vessa oliskin kasassa, ei oo edelleenkään sitä kuljetuskalustoo, ja mopo ei ole enään vakuutuksissa, joten paha on lähtee kattoon Crossikuningattaren kanssa kuinka sä siellä mettässä vedät, sovitaan että vedät mua 100x paremmin niin ei jää kakan maku sulle suuhun ;< =D ..

13.11.2005 1:09

Voi lapsi ressu, missään vaiheessa tai millään muotoa tässä ei ole ollut kysymys siitä kuinka hyvin tai huonosti, sinä tai minä, ajamme. Yritähän nyt itsekin jo huomata kuinka naiivia tuo jatkuva uhoamisesi on.
Viimeksi muokannut SMK;-) päivämäärä 13.11.2005 2:02, muokattu yhteensä 1 kerran

13.11.2005 1:13

no kyllä se sultakin peruukkiörvelö sitä uhoomista löyty et sä näytät missä on kovaa paanaa jne...mut siis..katoin noita sun kuviaski, sähän oot joku 150 pitkä kikkarapää... osta ny joku 50 qr ja ala sillä vetää... tai osta edes naamari... mä oon mielummin lapsi ku joku 3-40 kymppinen yliruma kikkarapatonki joka ei kerkee mihkään ja pätee joka asiaan =D joo riitti, thats it.. ja viel 1 juttu, kumma juttu ku sun maine on vähän niin ja niin...se kertoo jo aika paljon, kukaan ei oo viel tullu sanoon jotain positiivista susta, joten , vaihda lajia, tai jää kotio hoitamaan lapsia, ettei ne vaan eksy enduron pariin =D

13.11.2005 11:35

Atomi, ekkö sä keksi mitään parempaa, kuulostat aika surulliselta :D

13.11.2005 14:50

Sit kun huomaa olevansa häviöllä, ni alotetaan toisen haukkuminen. Höhö. Ja justiinhan sä Atomi hehkutit tuolla kevaripuolella, kuinka kovat jätkät vetää ympäri vuoden. Eli miten se pyörän vakuuttaminen ongelmaksi muodostuu? Sanohan toi SMK tulevansa hakemaan sut autollaan, jos et kehtaa vakuutuksia pyörässä pitää ja ajaa sitä pyörää sinne pätkälle.

Käypä nyt todistamassa nopeutes ja vedä SMK:n ohi niin että hippulat vinkuu. Rouvan vauhti ei tosiaankaan mikään hirmunen ole, joten eikös se pitäis olla ihan helppo nakki? Nyt kun kuljetuskaan ei ole ongelma, niin mitään estettähän ei enää ole. Eiks je?

13.11.2005 15:31

kyllä se onnistuu... heti kun pelit alkaa laulamaan niin voin hypätä vaikka salosen mukaan niin tullaan vetään ku niin kauan ollu jo suunitelmissa mennä sinne, tai sitten leinon.. ja voi sitä ajaa talvella pelkästään enskaa, niin en pidä sitä vakuutuksissa, thats it wert.

22.11.2005 22:20

Tarttis omaan husseen jostain saada ostettua ilmanohjaimiin ja takakatteisiin tarrat, mistä? :roll:

22.11.2005 23:14

www.maahantuoja.fi tai www.allrightinloytolaari.fi noista löytyy.

26.11.2005 8:55

Olis tiiossa tuomonen Husqvarna WRK 250 -89. Kyselisin et saako nuihin vielä hyvin varaosia? Onko jotain tyyppivikoja? Onko 1000¤ liikaa tosta vehkeestä? Lisäksi jos joku tietää mistä löytyy tekniset tiedot niin voi neki kertoa.

26.11.2005 15:03

Tähtisaari kirjoitti:Olis tiiossa tuomonen Husqvarna WRK 250 -89. Kyselisin et saako nuihin vielä hyvin varaosia? Onko jotain tyyppivikoja? Onko 1000¤ liikaa tosta vehkeestä? Lisäksi jos joku tietää mistä löytyy tekniset tiedot niin voi neki kertoa.

Vanhoihin eurooppalaisiin et tuu varaosia löytämään, se on varma..

28.11.2005 1:20

Olipahan taas todellinen viisaus. Miikka, ihan tiedoksi, -89 kotariinkin sai vielä 2v. sitten "kaiken" hyllystä tai viikon toimitusajalla. Temmien kohdalla voi ottaa noi lainausmerkitkin pois...toiset maahantuojat hoitaa hommat vähän paremmin kuin toiset. Tosin nykyisen KTM-nordic -kuvion osalta ei ole hajuakaan, että saako noihin vanhoihin enää mitään.
E: ei välttämätää ole Penttilän vika jos Hussen osia ei saa tai ne maksaa omaisuuksia. Vaikka 110e vaihdepolkimesta saattaa "vähän" harmittaakin...

28.11.2005 1:30

Njaah, pahoittelen viestini "karkeutta". Itsehän ei asian tiimoilta kokemusta löydy mutta oletin että voi olla hankalaa löytää noin vanhoihin vehkeisiin osaa.

1.12.2005 20:26

tarvis huomenna varmaan aukasta sylinteri -04 125 wr männänvaihtoo varten. eikös siitä sylinterin kyljestä nää minkä kokonen mäntä siihen menee? kattelin tossa hussen varaosalistoja niin jos oikein käsitin niin sylinterejä olis 1-3 mallit, ja 1=a-b , 2=c-d , 3=e-f ; -männille. mulla näytti olevan numero kolme siinä pakoaukonsäätimen kohdalle kaiverrettuna, eli voisko olla että menee e-f kokonen mäntä?

mutta huomennahan se toki myös selviää kun aukasen sylinterin. miten muuten, mistä sais männän nopeesti muualta kun maahantuojalta? kuinkas tommonen wisecon yksrenkainen mäntä menis enskassa vai olisko se kaksrenkainen parempi?

1.12.2005 20:53

terba kirjoitti:tarvis huomenna varmaan aukasta sylinteri -04 125 wr männänvaihtoo varten. eikös siitä sylinterin kyljestä nää minkä kokonen mäntä siihen menee? kattelin tossa hussen varaosalistoja niin jos oikein käsitin niin sylinterejä olis 1-3 mallit, ja 1=a-b , 2=c-d , 3=e-f ; -männille. mulla näytti olevan numero kolme siinä pakoaukonsäätimen kohdalle kaiverrettuna, eli voisko olla että menee e-f kokonen mäntä?

mutta huomennahan se toki myös selviää kun aukasen sylinterin. miten muuten, mistä sais männän nopeesti muualta kun maahantuojalta? kuinkas tommonen wisecon yksrenkainen mäntä menis enskassa vai olisko se kaksrenkainen parempi?

2-renkainen on parempi, googleta: indy oy, siellä maksaa vaan 90¤ mäntä, tosin en tiedä onko 1-vai 2renkainen...

15.12.2005 21:31

MiikkaeS kirjoitti:
Tähtisaari kirjoitti:Olis tiiossa tuomonen Husqvarna WRK 250 -89. Kyselisin et saako nuihin vielä hyvin varaosia? Onko jotain tyyppivikoja? Onko 1000¤ liikaa tosta vehkeestä? Lisäksi jos joku tietää mistä löytyy tekniset tiedot niin voi neki kertoa.

Vanhoihin eurooppalaisiin et tuu varaosia löytämään, se on varma..

Löytyy kyllä, itsellä oli wr 250 -89 kone rempassa liikkeessä ja kaikkia osia löytyi.