8.4.2013 17:55
Slyffe kirjoitti:Piikkisen kx:n pakoaukonsäätimen purussa semmonen ongelma että akseli johon säätimen laipat tullee niin ei irtoa. Kaikki tarvittava purettu mitkä sitä pitää kiinni. Muttei suostu tulemaan ulos. Liikkuu kyllä vähän ja pyörii mutta tuntuu että joku jäkkää vastaan sielä päässä mihen se akseli upottuu sykinteriin.
Apuja?
8.4.2013 18:52
11.4.2013 21:50
14.4.2013 19:50
14.4.2013 20:12
VinskiMo kirjoitti:Morjens. Onkos tämä myös KXF pyörille kun niille ei näkyny omaa topikkia olevan?
Nooh anyway, onko kellään kokemust/sanottavaa kawasaki kx250f pyörästä? 75 tuntia ajettu, mäntä vaihdettu, vuosimalli 2010. Paljon tommosen arvo suunnilleen on?
14.4.2013 23:12
ribbe4 kirjoitti:missä vika, 125 -03 kx, koneremppa tehty ja pitäis olla vimpan päälle kunnos.. Uuden tulpan ku laittaa ni toimii vajaan tunnin ja sit loppuu meno kokonaan. Tulppa tumma ja märkä, putken päästä tulee töhnää ja kaasariin säädöt kokeiltu laidasta laitaan...
14.4.2013 23:14
littlehondacr-rider kirjoitti:VinskiMo kirjoitti:Morjens. Onkos tämä myös KXF pyörille kun niille ei näkyny omaa topikkia olevan?
Nooh anyway, onko kellään kokemust/sanottavaa kawasaki kx250f pyörästä? 75 tuntia ajettu, mäntä vaihdettu, vuosimalli 2010. Paljon tommosen arvo suunnilleen on?
se vähän vaihtelee. hankala sanoa kun ei ole kuvaa. 2700-3500€
15.4.2013 11:50
201262 kirjoitti:ribbe4 kirjoitti:missä vika, 125 -03 kx, koneremppa tehty ja pitäis olla vimpan päälle kunnos.. Uuden tulpan ku laittaa ni toimii vajaan tunnin ja sit loppuu meno kokonaan. Tulppa tumma ja märkä, putken päästä tulee töhnää ja kaasariin säädöt kokeiltu laidasta laitaan...
Miten/mistä olet kaasaria säätänyt?
15.4.2013 14:11
ribbe4 kirjoitti:201262 kirjoitti:ribbe4 kirjoitti:missä vika, 125 -03 kx, koneremppa tehty ja pitäis olla vimpan päälle kunnos.. Uuden tulpan ku laittaa ni toimii vajaan tunnin ja sit loppuu meno kokonaan. Tulppa tumma ja märkä, putken päästä tulee töhnää ja kaasariin säädöt kokeiltu laidasta laitaan...
Miten/mistä olet kaasaria säätänyt?
kaasariin vaihdettu vakio suuttimet, neulaa joka asennos, ilmaruuvi vakio asetuksista puolenkierroksen välei joka suuntaan.
15.4.2013 17:51
201262 kirjoitti:ribbe4 kirjoitti:201262 kirjoitti:ribbe4 kirjoitti:missä vika, 125 -03 kx, koneremppa tehty ja pitäis olla vimpan päälle kunnos.. Uuden tulpan ku laittaa ni toimii vajaan tunnin ja sit loppuu meno kokonaan. Tulppa tumma ja märkä, putken päästä tulee töhnää ja kaasariin säädöt kokeiltu laidasta laitaan...
Miten/mistä olet kaasaria säätänyt?
kaasariin vaihdettu vakio suuttimet, neulaa joka asennos, ilmaruuvi vakio asetuksista puolenkierroksen välei joka suuntaan.
Vaikuttaa kyllä siltä, että rikkaalla käy. Vakio pääsuutin on 420, en kyllä näillä keleillä lähtisi pienentämään, meillä on 450 ja pelaa moitteetta. Tyhjäkäynti suuttimen ja ilmaruuvin ropaamisen voit unohtaa, pudotapas neula ihan alas, eli prikka ylimpään loveen.
15.4.2013 19:49
ribbe4 kirjoitti:tuli taas testailtuu, 15 min ajoo ja mykäks... huomas ajon jälkee et porisee jostai kuplia syylärii? kummassa lie vika, kannes vai sylinteris???
19.4.2013 6:39
19.4.2013 7:04
19.4.2013 8:10
21.4.2013 15:55