Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
17.8.2012 22:32
Ei kotkan keulasta (WP) kokemusta mutta muistelen että tietyn mallisissa keuloissa oli 3 liukuholkkia ja näitä moitittiin nahkeiksi. Korjauksena oli just sen keskimmäisen holkin poisto.
Ja KVG:
http://www.offroadpro.fi/keskustelu/ktm-exc-03-keula
18.8.2012 10:18
Hsippe kirjoitti:Ei kotkan keulasta (WP) kokemusta mutta muistelen että tietyn mallisissa keuloissa oli 3 liukuholkkia ja näitä moitittiin nahkeiksi. Korjauksena oli just sen keskimmäisen holkin poisto.
Ja KVG:
http://www.offroadpro.fi/keskustelu/ktm-exc-03-keula
Kiitokset, kasasin ilman niitä ja herkältä tuntuu keula!
2.9.2012 15:37
Mikähän nyt vasemman puoleisen iskarin yläsäätö "ruuvia" vaivaa kun kieppuu muttei kiristy milloinkaan? toinen iskari pyöri 20 naksautusta ja alapään ruuvit 32.
E: Eli siis "klikkeri" pyörii tyhjää.
14.9.2012 16:34
Ei taida Lehto enää tehdä iskarihommia Lohjalla? Huomasin vaan, että Motoracing Companyn Lohjan toimipaikka ilmeisesti lakannut olemasta... Suositelkaas joitain muita guruja, joilta hommat varmasti onnistuu. Sanottakoon vielä, että keula on uusi 4CS, joten mahtaako näiltä tallin perukoilla toimivilla welhoilla olla vielä edes kokemusta tuon laittamisesta?
25.9.2012 18:51
miksi jouset kolahtaa kun yrittää nostaa keulaa? mitä asialle pitäis tehdä
25.9.2012 22:04
selitäs uudestaan
10.10.2012 14:48
Mikä on kun etuiskarin alamutteri pyörii tyhjää ilmeisesti sisällä se putki myös. Yläpäästä sain kyllä mutterin auki ja öljyt pois.
Pulttipyssyllä sain sen alamutterin auki mutta pyörii nyt tyhjää.
10.10.2012 16:13
Siin on varmaa kans tää sama systeemi ku uudemmissakin, eli heitä se iskari väärinpäin ja paina kasaan. Sen pyörivän tangon pitäisi tulla ulos sitämukaan kun painat iskaria kasaan.
Kun oot painanu tarpeeks, nii siitä tangosta pitäis paljastuu avainkanta, johon luonnollisesti laitat avaimen ja pidät kiinni, kun samalla toisella avaimella kierrät sen päätymutterin irti siitä tangosta, jonka jälkeen pitäisi purkaantua helposti.
Hieman vaikea selittää, mutta voisin olettaa että olis sama systeemi.
16.10.2012 20:23
morjes, mulla rupes vuotamaan oikeenpuolen etupumpun stefa, ajattelin vaihtaa samalla molempiin tolppii stefat ja pölysuojat.
pyörä on ktm 250cc 2t -06. osaisko kukaan sanoa paljon maksais esim motopalvelussa
pumppujen huolto? tai ainaki stefojen vaihto ja öljyjen vaihto molempii tolppii??
16.10.2012 21:56
No soittamallahan se kätevästi selviää. Voi ne hinnatkin tietyn aikavälein vähän vaihella..
18.10.2012 22:45
noni nyt on pumput pöydällä, huomenna soitto motopalveluun että paljon ottais iskareitten huollosta.
vai osasko joku sanoa nopeasti jotain parempaa/halvempaa liikettä lahden lähettyviltä.??
19.10.2012 10:21
Ei nyt ole ihan Lahden lähellä mutta Gustafsson racing on hyvä eikä kovin kallis, halvempi kuin motopalvelu.
19.10.2012 17:33
Missähän turussa kannattais käydä iskari huollattamassa, takaiskari vähän kusee nestettä yms
19.10.2012 17:58
elr kirjoitti:Missähän turussa kannattais käydä iskari huollattamassa, takaiskari vähän kusee nestettä yms
http://www.motoracingcompany.com/?p=etusivu
21.10.2012 19:36
pitäs kottaraisen takajousee saaha vähä lisää jäykkyyttä mut on nii utopinen toi iskari että en ota mitää selkoo. eli esijännitystä olen kyllä säätäny mut ei auttanu muuhu ku et on jonni verran korkeempi, ei jää mitenkää "löllymää" mut ei vaa oo mitää tuntoo takana ja kun kuvia kattoo ni aika matalalla perä menee usein. miten toi paine säiliö et iha ilmaako sinne työnnetää ja missä paineessa sen pitäs yleesä olla? en oo viel kattonu mitä siel nyt on.