Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

25.6.2007 7:44

Joop, elikkäs jos jollain on myynnissä 250cc Vm.90-->92 rm osia niin tarvitsisin nämä

Käynnistyspoljin

Magnetonkoppa
Viimeksi muokannut Janttura päivämäärä 25.6.2007 22:26, muokattu yhteensä 1 kerran

25.6.2007 21:01

Paljonko maksaa kakspuokki rämän orkkismäntä??

ja sitä vielä et vuotaako teillä änkkäri sieltä kohtaa mistä villat vaihdetaan? itelläni puskee öljyä niin satanasti sieltä vaikka olen pienentäny rosentteja ja jtn paskaa tunkenu välii
Viimeksi muokannut [turtlewax] päivämäärä 26.6.2007 23:09, muokattu yhteensä 1 kerran

25.6.2007 21:18

Jani Virta kirjoitti:Joop, elikkäs jos jollain on myynnissä Vm.93 rm osia niin tarvitsisin nämä

Käynnistyspoljin

Magnetonkoppa
Jos vaikka kertoisit minkä kokoiseen peliin, 250cc?

25.6.2007 21:59

Huppista keikkaa, arvasin että jotai unohtu, elikkä joo 250cc vm.90-->92 vekottimeen tartten

-Käynnistyspolkimen

-Magnetonkopan

Ps. taitaapa olla 250cc rm vm.90-->92 sama magneeton koppa ja käynnistyspoljin

27.6.2007 18:00

Omassa 250 rm:ssä vm95 on ollut käynnistysongelmia hivenen. Luultavasti paljolti johtuen etten ole vielä tuota oikein oppinut oikealla lailla käynnistämään. Eli ryyppy/ei ryyppyä ja mitenpaljo kaasua ilman ryyppyä :). Aina on kuitenkin lopulta startannut.

No tänään vedin pyörän kärryllä montulle. Alussa starttasi hyvin ja kävi tovin. 2m ajon jälkeen sammahti ja ei enää käyntiin ei millään. No pyörä kärryyn ja takaisin kotia. Vieläkään en ole saanut hörähtämään vaikka 2 kertaa tulppa jo irroitettu ja putsattu. Bensa haiskahtaa joten veikkaan saavan liikaa. Tulppakin kyllä kosteana on.

Tulppana tuossa on Denso Q20PR-U. Ajattelin uutta lähteä varmuudeksi ostamaan. Lueskelin tuolta aiemmin että joku sanoi oikean tulpan olevan BR8EG (toinen taas manuskasta lueskellen BR8EV). Minkäköhän merkin tulppia noi on? Eikös noi merkinnät hitusen eroa eri valmistajien osalta?

Omaan pirraan ei ohjekirjaa löydy, joten valmistajan suosittelemaa en tiedä. Mikäköhän tähän nyt sitten pitäisi ostaa?

27.6.2007 19:31

Juup, Hommaa B9egv omassa moottorissa ollut ja toimii perkeleen hyvin, sitten minkälainen on ajotyylisi onko se "agressiivinen"?? jos piikillä ajoi pikku kierroksilla niin tulpan se kasteli, tota rm konetta en oo päässy testaamaan mutta oon nähny ku oli serkulla KART-autossa kiinni.

Edit= tulpan merkki NGK b9egv

27.6.2007 23:10

Kertokaas mulle että mistä vuodesta lähtien rm125 on ollu 40kw?

27.6.2007 23:24

2247

27.6.2007 23:26

FlashEye kirjoitti:Kertokaas mulle että mistä vuodesta lähtien rm125 on ollu 40kw?


ei mistään -40hp

27.6.2007 23:59

no aattelin kans että ei voi pitää paikkansa kun ilmotuksessa lukee 40kw.

28.6.2007 0:11

Kysellääs nyt täältäkin, eli mimmosia pelejä nuo 05-06 250 2-t raimot on? onko jotain tyyppivikoja? onko kestäviä?

28.6.2007 18:01

Viitaten aikaisempaan käynnistysongelmaani.

En löytänyt suositeltuja tulppia, mutta denson samanlaisen tulpan löysin mikä paikallaan oli. No uusi tulppa paikalleen ja toisella polkaisulla käyntiin. Toivottavasti tämä nyt ei ala syömään noita tulppia :).

28.6.2007 19:58

mistä saa suzuki rm 250cc männät eli luko tapi ja männän ja paljo ois hinta?

28.6.2007 20:08

motocross69 kirjoitti:mistä saa suzuki rm 250cc männät eli luko tapi ja männän ja paljo ois hinta?


Tilaappas Allrightilta kuvasto ;). Muistaakseni wiseco:n mäntä oli luokkaa n. 130¤, ja alkuperäinen luokkaa 180¤. Siitä on tovi kun selailin noita, että toivottavasti ei mennyt ihan metsikkoon :).

28.6.2007 20:19

ei ei pysty liian kallis koska sillä saa chervolettiin rossin männän ja ne on parhaat männät mitän ja ne on yhtä kalli mitkä on kaikkein halvimmat?