Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
1.10.2005 22:12
Saako WR:n rekisteröityy valkokilpiseks? Ja jos saa ni mitä pitäis tehä?
1.10.2005 23:01
Siirtolupa käyttöönottovuodelta, yhdenmukasuustodistus, luovarit. Katsastus (tieliikkennekelpoisena) ja sittne soimaan.
Mitä itse olen kuullut niin on se perkele et maahantuoja kehtaa sanoo kuskille kun se kysyy lohkojen välistä tiivistettä, et "eiks niitä vois pitää hyllyssä" niin "onhan niitä joku saattanu eilen ostaa 10".
Suosittelisin et hankit temmin, siihen saa mitä ihmeellisempiä osia suoraanmaahantuojan varastosta ja ellei "eksotiikka" kelpaa niin osta kotari!
15.10.2005 3:18
Ei joku jaksais näyttää kuvaa, minkälainen on alle -00 vuoden hussen jarrukahva :/ Prkl katumoposta on se poikki ja vähä kattelin, että nois 99 ja vanhempien kahvois oli vähä samaa näköä. Alkuperänen n. 60euroa, että pitää vähä yrittää selvittää jos joku muu sopis :> Hyvä olis jos jollain olis jotain kuvaa, missä näkyy yli -00 vuoden kahva nii näkis vähäsen, että onko se erilainen.
Tai sitten tarvis jostain ostaa se "tikku" mikälie, mitä se jarrukahva painaa sinne jarrusylinteriin, niin sais laitettua erimallisen kahvan, mut mistä helvetistä noita tietää kysyä, ku en tiedä sen osan nimeä enkä osaa sitä varsinkaan liikkeen myyjille selittää
17.10.2005 19:10
Ei taida WR:ssä olla tuorevoitelua, vai?
17.10.2005 19:21
Mee kysymään piikkipuolelt, jos olisit enduroa ostamassa ihan kunnon käyttöön, niin tietäisit vastauksenkin.
17.10.2005 19:23
i0ni kirjoitti:Ei taida WR:ssä olla tuorevoitelua, vai?
Kaikki löytyy.. Ei taida olla ku gisaenska on.
17.10.2005 19:45
Jep jep. Kattelin tollasta WR:ää että pitäskö repästä sellanen.
18.10.2005 0:07
En tiedä. Jos et itse tiedä niin ei kukaan tiedä. Älä osta.
18.10.2005 9:13
Kato ensin edes sen verran että lukeeko siinä pääsylinterissä Brembo vai Nissiin. No ei siinä varmaan brembo lue, mutta jos siinä on semmonen pyöree logo, jossa on vähän kuin P taiteellisesti renkaan sisällä, niin se on Brembo. Tosta "tikusta" päätellen olis juuri se.
Kotarissa ja vanhemmissa temmeissä on ollut bremboa, gasseista en ole varma. Kotariin saakahvaa tarvikkeenakin, mene vanhan kahvan kanssa lähimpään tarvikeputiikkiin. Tai mee örthenille, sillä on kahvoja varmaan hyllyssä melkein kaikkiin pyöriin. Ei tosiaan tarvii maksaa KTM/HVA -omistaja orkkiskahvoista 60+/60 egee.
Tarvikekahvat maksaa 12-15e, temmin orkkis jossain 25e paikkeilla ja puron tyyliin sentit päälle.
18.10.2005 17:21
Onk WR:ssä virtalukkoo?
18.10.2005 19:24
Juzi4 kirjoitti:Onk WR:ssä virtalukkoo?
no ei ole ei. Ja mitähän merkitystä sillä taas on? Semmosen tekee ite 10min. jos semmosen tarvitsee..
18.10.2005 19:51
Motul kirjoitti:En tiedä. Jos et itse tiedä niin ei kukaan tiedä. Älä osta.
Lähinnä oli toteamus tuo, kysymyslauseessa olen käyttänyt kysymysmerkkiä (vihje: ?).
18.10.2005 19:52
SMK;-) kirjoitti:Kato ensin edes sen verran että lukeeko siinä pääsylinterissä Brembo vai Nissiin..........
Brembo se on :/ Kotarin kahvaa oon katellu, mut siin on sellaset ihme koukut.. se tikun pää on sellanen sylinterin muotonen. prkl. Kiitti kuitenki :> Örthenille ei viitti mennä ku täs on vähä matkaa
Pitää kattella jos jossain välis tohon liikkeeseen tulis hyllyyn eri kahvoja taas ja sattuis löytymään sopiva.
18.10.2005 22:03
Soitappa sinne. Tane jos kuka tietää mikä kahva siihen kävisi.
18.10.2005 23:21
MiikkaeS kirjoitti:Juzi4 kirjoitti:Onk WR:ssä virtalukkoo?
no ei ole ei. Ja mitähän merkitystä sillä taas on? Semmosen tekee ite 10min. jos semmosen tarvitsee..
nii ja semmosen virtalukon purkaa 5sekuntis jos haluaa.