11.7.2007 12:34
11.7.2007 16:00
11.7.2007 16:53
race-x kirjoitti:Onko tollane isopyöräne 80cc tai 85cc turhan pieni 175cm kuskille...entä pikkupyöräne??!!?
11.7.2007 20:33
Jode kirjoitti:race-x kirjoitti:Onko tollane isopyöräne 80cc tai 85cc turhan pieni 175cm kuskille...entä pikkupyöräne??!!?
Molemmat aivan liian pieniä, vähintään piikkiä alle
11.7.2007 20:42
Speedy-94 kirjoitti:mä kyllä sanosin, et 85cc kawasakista,(2007) ei saa vakiona millään kaikkee tehoo irti, ja teho uupuu varsinki alakierroksilla. Homma hoituu, jos laittas teharin, mut se vaan on aika kallista. Kotarista sitte vaan sitä, että se on mun mielesta sillai aika "siro" ja kapea. Niissä 85cc kotareissa joita oon kokeillu on kyllä ottanu alakierrokset tosi hyvin,ja kaasuun vastaavuus on ollut hyvä.Kotari ois hyvä pyörä aloittelijalle, mutta se on 1000e muita kalliimpi, vaikka muuten tehoiltaan/laadultaan/kestävyydeltään ihan sama kuin muutkin pyörät. Jos on tonni ylimääräistä rahaa, osta Kotari, ja jos ei, niin Kawasaki on hyvä vaihtoehto.
11.7.2007 21:29
Niko901 kirjoitti:Speedy-94 kirjoitti:mä kyllä sanosin, et 85cc kawasakista,(2007) ei saa vakiona millään kaikkee tehoo irti, ja teho uupuu varsinki alakierroksilla. Homma hoituu, jos laittas teharin, mut se vaan on aika kallista. Kotarista sitte vaan sitä, että se on mun mielesta sillai aika "siro" ja kapea. Niissä 85cc kotareissa joita oon kokeillu on kyllä ottanu alakierrokset tosi hyvin,ja kaasuun vastaavuus on ollut hyvä.Kotari ois hyvä pyörä aloittelijalle, mutta se on 1000e muita kalliimpi, vaikka muuten tehoiltaan/laadultaan/kestävyydeltään ihan sama kuin muutkin pyörät. Jos on tonni ylimääräistä rahaa, osta Kotari, ja jos ei, niin Kawasaki on hyvä vaihtoehto.
Vai että teharin
Siis vähän riippuu minkä putken sinne tilalle vaihtaa, että lähteekö potku alhaalta pois vai tuleeko ylös lisää, mutta se pelkkä putki ei juurikaan kasiaiseen auta, et varmaan kovinkaan pitkään ole ollut crossin parissa, kun ei tietämyskään kova ole sinulla.
Kotari siro ja kapea?
Siis crossipyöränhän pitää olla kapea, ei liian leveällä pyörällä vaan yksinkertasesti voi ajaa crossia.
11.7.2007 22:23
race-x kirjoitti:Niko901 kirjoitti:Speedy-94 kirjoitti:mä kyllä sanosin, et 85cc kawasakista,(2007) ei saa vakiona millään kaikkee tehoo irti, ja teho uupuu varsinki alakierroksilla. Homma hoituu, jos laittas teharin, mut se vaan on aika kallista. Kotarista sitte vaan sitä, että se on mun mielesta sillai aika "siro" ja kapea. Niissä 85cc kotareissa joita oon kokeillu on kyllä ottanu alakierrokset tosi hyvin,ja kaasuun vastaavuus on ollut hyvä.Kotari ois hyvä pyörä aloittelijalle, mutta se on 1000e muita kalliimpi, vaikka muuten tehoiltaan/laadultaan/kestävyydeltään ihan sama kuin muutkin pyörät. Jos on tonni ylimääräistä rahaa, osta Kotari, ja jos ei, niin Kawasaki on hyvä vaihtoehto.
Vai että teharin
Siis vähän riippuu minkä putken sinne tilalle vaihtaa, että lähteekö potku alhaalta pois vai tuleeko ylös lisää, mutta se pelkkä putki ei juurikaan kasiaiseen auta, et varmaan kovinkaan pitkään ole ollut crossin parissa, kun ei tietämyskään kova ole sinulla.
Kotari siro ja kapea?
Siis crossipyöränhän pitää olla kapea, ei liian leveällä pyörällä vaan yksinkertasesti voi ajaa crossia.
Valaisetko sitten hieman muaki että miten saa kasiaise
sta kaiken tehon irti
11.7.2007 22:24
11.7.2007 22:26
11.7.2007 23:09
Speedy-94 kirjoitti:race-x kirjoitti:Niko901 kirjoitti:Speedy-94 kirjoitti:mä kyllä sanosin, et 85cc kawasakista,(2007) ei saa vakiona millään kaikkee tehoo irti, ja teho uupuu varsinki alakierroksilla. Homma hoituu, jos laittas teharin, mut se vaan on aika kallista. Kotarista sitte vaan sitä, että se on mun mielesta sillai aika "siro" ja kapea. Niissä 85cc kotareissa joita oon kokeillu on kyllä ottanu alakierrokset tosi hyvin,ja kaasuun vastaavuus on ollut hyvä.Kotari ois hyvä pyörä aloittelijalle, mutta se on 1000e muita kalliimpi, vaikka muuten tehoiltaan/laadultaan/kestävyydeltään ihan sama kuin muutkin pyörät. Jos on tonni ylimääräistä rahaa, osta Kotari, ja jos ei, niin Kawasaki on hyvä vaihtoehto.
Vai että teharin
Siis vähän riippuu minkä putken sinne tilalle vaihtaa, että lähteekö potku alhaalta pois vai tuleeko ylös lisää, mutta se pelkkä putki ei juurikaan kasiaiseen auta, et varmaan kovinkaan pitkään ole ollut crossin parissa, kun ei tietämyskään kova ole sinulla.
Kotari siro ja kapea?
Siis crossipyöränhän pitää olla kapea, ei liian leveällä pyörällä vaan yksinkertasesti voi ajaa crossia.
Valaisetko sitten hieman muaki että miten saa kasiaise
sta kaiken tehon irti
No esim FMF:ffän tehari + fmf änkkä, antaa tosi paljon paukkuu alhaalle ja keskikierroksille. Ja sit jos laittaa vielä takomännän, (esim. wiseco) saa kyllä enemmän tehoo ylhäälle. Ja jos meet vertaamaan kotaria ja kawaa, ni huomaat kyllä ku istut kumpienki päällä, et kotari on sirompi ja kapeempi.
11.7.2007 23:40
Speedy-94 kirjoitti:ja kyllähän se kaiken tehon ulossaanti onnistuu, vaan pitää olla kyllä jo aikamoine lahjakkuus. 3 hyvää esimerkkii on Davi Millsaps, Ken Rotzen ja Harri Kullas. on se sen verran vaikeeta.
12.7.2007 0:09
Speedy-94 kirjoitti:
Ja sit jos laittaa vielä takomännän, (esim. wiseco) saa kyllä enemmän tehoo ylhäälle.
12.7.2007 1:41
12.7.2007 2:07
SMK;-) kirjoitti:Kotarissa on runko ja iskarien laatu ok, kone ja jarrut ihan lasten leluja lujuudeltaan. Ja aika paljon saa tehdä kampuran linkuista alkaen, että noihin saa alas puhtia. Teknisesti KTM (ja toinen kallis kasikybä eli temmi) on kyllä hintansa veroisesti japsien yläpuolella. Jamppi on ainoa, joka on lähellä, mutta sen koneeseen ei loihdi alas ja ylös vääntöä edes velhot
12.7.2007 8:45