Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

6.5.2009 22:27

eehe.... no yliarvostettuja ne on ainakin !

6.5.2009 22:28

Simpleman111 kirjoitti:eehe.... no yliarvostettuja ne on ainakin !

Ketä kiinnostaa? Mee jatkaa homppeli hondan kanssa. :D
OT OFF

9.5.2009 13:05

En viikolla käyn hakee tämmösen mopedin vuosimallia -03
Siihen on laitettu valovirtapää, joten saanko laitettua siihen normaalin ajovalon lisäksi myös jonkun led takavalon?
Ja saako jarruvaloa miten tehtyä, onko tommosessa crossissa jarru kahvassa sitä jarruvalokatkasijaa?

9.5.2009 13:41

Pearl kirjoitti:En viikolla käyn hakee tämmösen mopedin vuosimallia -03
Siihen on laitettu valovirtapää, joten saanko laitettua siihen normaalin ajovalon lisäksi myös jonkun led takavalon?
Ja saako jarruvaloa miten tehtyä, onko tommosessa crossissa jarru kahvassa sitä jarruvalokatkasijaa?

Pistät katkasiat ja vedät piuhat.

9.5.2009 14:22

Domizz kirjoitti:
Pearl kirjoitti:En viikolla käyn hakee tämmösen mopedin vuosimallia -03

Pistät katkasiat ja vedät piuhat.

Joo o, jos niitä ei tossa vakiona ole, niin en mä ala niitä hifistelyn takia ostamaan.. Mutta takavalon saa siis ihan liitettyä tohon ajovaloon?
Taisiis kun tohon oli laitettu valopuola, tarvitaanko siinä jännitteensäädintä? vai tuleeko sieltä vaan yks + johto, ja sen lyöt kiini lamppuu, ja lampun toisesta navasta johdon maihin? Toimiiko tällä periaatteella? Kuinkas kovaa jännitettä se puola antaa?

9.5.2009 14:26

Tarvii jännitteensäätimen.

9.5.2009 15:22

Pearl kirjoitti:Joo o, jos niitä ei tossa vakiona ole, niin en mä ala niitä hifistelyn takia ostamaan.. Mutta takavalon saa siis ihan liitettyä tohon ajovaloon?
Taisiis kun tohon oli laitettu valopuola, tarvitaanko siinä jännitteensäädintä? vai tuleeko sieltä vaan yks + johto, ja sen lyöt kiini lamppuu, ja lampun toisesta navasta johdon maihin? Toimiiko tällä periaatteella? Kuinkas kovaa jännitettä se puola antaa?

Herranjumala, käytä ny järkee..

9.5.2009 15:57

Domizz kirjoitti:
Pearl kirjoitti:Joo o, jos niitä ei tossa vakiona ole, niin en mä ala niitä hifistelyn takia ostamaan.. Mutta takavalon saa siis ihan liitettyä tohon ajovaloon?

Herranjumala, käytä ny järkee..

Nojoojoo ei sitä ikinä voi tietää kun en oo kotariin viel perehtyny :D
Olishan se puola VOINU olla sellanenkin että se antas vaan sitä 12V jännitettä sieltä.. Joojoo ei jos ei :lol:

niin ja onko tou namuran mäntä paljonkin paskempi ku wiseco?
Ittellä sen verran kokemusta, ku oli aikanaan 80cc kawa, ja siin oli wisecon mäntä, ja toimi hyvin, sitte 20h kohalla vein pytyn liikkeesee ja katottii siihe sopivan kokonen mäntä, namura merkkiä, niin sen jälkeen kun se männän siihe vaihoin, ni oli se kawa niin lusmu että alta pois.

9.5.2009 20:28

En kyllä sen parinkymmnen euron säästön takia vaihtaisi namuraan. Wiseco on laatutavaraa, sen ostaisin. Tai sitten vertexin.

10.5.2009 0:25

Pearl kirjoitti:
Domizz kirjoitti:
Pearl kirjoitti:

Ittellä sen verran kokemusta, ku oli aikanaan 80cc kawa, ja siin oli wisecon mäntä, ja toimi hyvin, sitte 20h kohalla vein pytyn liikkeesee ja katottii siihe sopivan kokonen mäntä, namura merkkiä, niin sen jälkeen kun se männän siihe vaihoin, ni oli se kawa niin lusmu että alta pois.

Namura on paska. Vertex tai wiseco.

10.5.2009 9:11

Tukezi kirjoitti:
Pearl kirjoitti:
Domizz kirjoitti:
Pearl kirjoitti:

Namura on paska. Vertex tai wiseco.

Joo, onko namura niinkun ihan kiinalainen paska? Koska haen tiistaina kotarin, missä on 3h sitten vaihettu namura mäntä.. Wisecon ostan kyllä ite, kun siihen mäntää vaihan, tolla namuralla on varmaa lyhempi männänvaihtoväli, kun laadukkaimmilla männillä?

10.5.2009 10:52

Eikai tuo namurakaan nyt muita heikompi paljoa ole. Ainakin mulla pelitti hondassa kun yks tuollanen oli. Kotariin kyllä laittaisin sen alkuperäsen vertexin.

10.5.2009 11:21

Juspaa kirjoitti:Eikai tuo namurakaan nyt muita heikompi paljoa ole. Ainakin mulla pelitti hondassa kun yks tuollanen oli. Kotariin kyllä laittaisin sen alkuperäsen vertexin.

Joo, ite kyllä laitan aina wisecon, tai vertexin.. Mutta ettei tarvi pelätä että namura leipoo harrasteajossa 15h kohalla :P
Mikäs näis on männänvaihtoväli? Haen tiistaina -03 sx:än, ja ajelen sillä ittekseni pelloilla ja metissä, ja varmaan keulittelen tossa tiellä.

10.5.2009 14:34

Pearl kirjoitti:
Juspaa kirjoitti:Eikai tuo namurakaan nyt muita heikompi paljoa ole. Ainakin mulla pelitti hondassa kun yks tuollanen oli. Kotariin kyllä laittaisin sen alkuperäsen vertexin.

Joo, ite kyllä laitan aina wisecon, tai vertexin.. Mutta ettei tarvi pelätä että namura leipoo harrasteajossa 15h kohalla :P
Mikäs näis on männänvaihtoväli? Haen tiistaina -03 sx:än, ja ajelen sillä ittekseni pelloilla ja metissä, ja varmaan keulittelen tossa tiellä.

itteä kyllä vähän arveluttas koko pyörä, kun esimerkiksi männässä on yritetty säästää. yleensä tommonen omistaja säästää jossain muussakin ja arvaatkin loput.

käy honda cr keskustelussa lukeen kokemuksia namuran männistä :D

10.5.2009 18:12

elite kirjoitti:
Pearl kirjoitti:

itteä kyllä vähän arveluttas koko pyörä, kun esimerkiksi männässä on yritetty säästää. yleensä tommonen omistaja säästää jossain muussakin ja arvaatkin loput.

käy honda cr keskustelussa lukeen kokemuksia namuran männistä :D

Muakin arveluttaa koko pyörä... Ei mulla oo hondasta muutenkaa juurikaan mitään hyvää sanottavaa. Joku vois tuoda mun talliin taas oranssia :)