Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

10.8.2006 15:47

89.3km/h, enskareitin kivikossa maks 18km/h, radalla voi mennä yli 50km/h, keuliessa selälleen ja kärryssä nopeusrajoitusten mukaan....

10.8.2006 21:05

plank kirjoitti:montas johtoo tuolta mun -99 piikkisen yz:in magneetosta pitäs tulla?

14.8.2006 17:04

Onko minun yamahassani (YZ 80cc) kulunut kytkin levyt vai mikä kun kylmänä luistaa kytkin niin paljo että ei pääse kunnolla eteenpäin ja välillä se luistaa lämpimänäkin?

14.8.2006 17:06

Luultavasti on joo

22.8.2006 13:35

Saiskohan näitä yamahan yz250f:iä halvalla ruotsista? onko kenelläkään minkään laista kokemusta ulkomailta hakemisesta?

31.8.2006 22:44

millanenkos ostos tommonen yz250f -01 olis ? Kellä sellainen löytyy niin kirjota vähän kokemuksia :D Kiitos.

31.8.2006 23:59

-01 enduromalli ainakin on kamala köntys, ei käänny, paino ylhäällä, iskarien perusasetuskset jotain käsittämätöntä. Krossiversioissa ylseisin vika lienee kiertokangen katkeaminen raittiiseen ulkoilmaan, enskoissa yleisin oli kampuran katkeaminen, jota toki esiintyi krosseissakin.
Katsele mieluumminvm. -03 ja tuoreemmat jos pikkunelaria mielit, niissä on ongelmat korjattu ja automaattinen puolipuristinkin jo. -06 tuli venaongelmat, joten itse pitäystyisin tuossa -03--05 haarukassa, ei muuta kuin nokkaketjun vaihtoa.

Kaverilla muuten tullee uudelleen myyntiin -99 400 YZF, varustettu WR:n virtapäällä (on muuten sitten olellinen ero käynistyvyydessä) ja koneeseen tehty kesäkuussa suomi-ovh-hinnoilla yli 1000e huolto, mm. mäntä, veivi ja jakoketju uusittu. Ollut enskakäytössä uudesta asti ja varmasti paras yksilö minkä löytää voi. Kuorrutukseksi kakun päälle vielä pirun siisti.

1.9.2006 18:52

Hmm ... Täytyy katsoa , kyllä aattelin ainakin katsomassa ja koittamassa käydä :F miten niin muka kiertokanki olisi noin heikko :o ja muut viat. ?

1.9.2006 22:00

Ai miten muka?
a) japanilainen suunnittelu ei perustu parhaisiin materiaaleihin vaan edullisimpaan massatuotantomenteömään
b) jokainen ei-välttämätön gramma jätetään pois, kaikesta

1.9.2006 22:20

Niillä japanilaisilla on tosin rahaa kehittääkki niit tuotteita, toisin ku jollai pienil italialaisil nyrkkipajoil.

1.9.2006 22:47

SMK;-) kirjoitti:Ai miten muka?
a) japanilainen suunnittelu ei perustu parhaisiin materiaaleihin vaan edullisimpaan massatuotantomenteömään
b) jokainen ei-välttämätön gramma jätetään pois, kaikesta
Oot tainnu olla yamahalla töissä tua krossipuolella kun noin hyvin tiät =)

1.9.2006 22:58

-01 oli eka vuosi kun jammun pikkunelari oli myynnissä. Pyörässä oli kuulemma paljon lastentauteja, en ainakaan henkilökohtaisesti menisi kyseistä laitetta ostamaan.

2.9.2006 11:10

SMK;-) kirjoitti:Ai miten muka?
a) japanilainen suunnittelu ei perustu parhaisiin materiaaleihin vaan edullisimpaan massatuotantomenteömään
b) jokainen ei-välttämätön gramma jätetään pois, kaikesta


Sä et taida kuule erottaa kiinalaista ja japanilaista toisistaan..

2.9.2006 11:25

Nyt kannattaa laittaa suuta soukemmalle. SMK:lla on enemmän kokemusta eri merkkisistä / maalaisista pyöristä kun harvalla meistä tulee ikinä olemaan. :)

2.9.2006 16:00

Motorossari kirjoitti:
SMK;-) kirjoitti:Ai miten muka?
a) japanilainen suunnittelu ei perustu parhaisiin materiaaleihin vaan edullisimpaan massatuotantomenteömään
b) jokainen ei-välttämätön gramma jätetään pois, kaikesta


Sä et taida kuule erottaa kiinalaista ja japanilaista toisistaan..
Siltä vaikuttaa