3.6.2013 11:25
3.6.2013 17:39
sklitva kirjoitti:niin ja perusasiat kuten kampuran stefat on syytä olla kunnos jos haluaa että pyörän saa säätöihin.alakerran painetestin tekeminenkää ei ole pahitteeksi..diy pressure testerin tekee 30-40e motonetin ja jonku hydrauliikkaliikkeen osista..sillä saa testattua pysyykö paineet alakerras>>tietää aikas hyvin onko kone tikissä.
3.6.2013 18:27
3.6.2013 19:03
3.6.2013 19:11
3.6.2013 20:23
4.6.2013 4:42
Lähtisin ehkäpä mieluummin alipaineella testaamaan stefojen tiiveyttä mieluummin kuin ylipaineella. Toki tämä vaatii sitten jonkinlaisen alipainepumpun.
Jos nyt kuitenkin kokeilette paineistamista, niin mitään kilon paineita ei välttämättä kannata kokeilla
8.6.2013 14:58
8.6.2013 23:51
9.6.2013 13:29
9.6.2013 17:29
11.6.2013 9:34
11.6.2013 11:57
Parta779 kirjoitti:Näyttäs ihan pikkusen eriltä. Ja luulis että onki nimittäin 500 kampura on 2x isompi jne...
http://www.partzilla.com/parts/search/H ... parts.html
ja
http://www.partzilla.com/parts/search/H ... parts.html
Parta779 kirjoitti:Mikäs nyt mun hondaan tuli ko männän vaihoin??
Booaa välillä ylipuolen kaasun ja samat säädöt ko enneki.
Just vaihoin takas isomman suuttimen niin ei voi syyttää että se ois tukossakaan.
Laitoin siis wössnerin männän.
11.6.2013 22:14
13.6.2013 17:33