Nyt joku viisas kertoo mitä mä seuraavaksi keksin?
Olin eilen pari tuntia ajelemassa, mutta ei se käynti siitä parane, pikemminkin päin vastoin. Kylmänä kun laittaa käymään ni ei se pysy enään edes ryyppy päällä käynnissä, kaasulla joutuu käynnissä pitämään. Kuumana toisinaan huutaa hemmetillisillä kierroksilla ja toisinaan sammuu heti, kun kaasu kahvasta hellittää, joskus harvoin se saattaa käydä tyhjäkäyntiä muutaman sekunnin vaikeesti kunnes sammuu. Ajossa toimii nätisti varsinkin vähänkin korkeemmilla kierroksilla, mutta esim. mutkiin tullessa kun toisinaan vähän jänistää
ja tulee kytkimestä vedettyä ja kaasu hellitettyä ni sammuu tai saattaa sammuu vaikka pelkän kaasun hetkeksi hellittää. Ei sitä tyhjäkäynnillä ajeta ei, mutta kun on tällänen jänis housu, ni ärsyttää olla joka mutkassa polkemassa sitä käyntiin
Kai siitä täytyy taas kaasari purkaa, kyl kai sen vian kaasarissa on oltava vai täytyykö siitä koko kone pistää palasiks? Muuten se kyllä ihan siististi käy, kierroksilla toimii ja ainakin myyjä puheiden mukaan männällä ei ole ajettu nyt kuin 6h.
Kuinka korkeella nestepinta näissä yleensä pysyy, mulla neste pinta on aika lailla pillistön kanssa tasan ehkä vähän allekin. Enemmän jos laittaa nestettä ni lämpimänä heittää samantien pellolle ylimääräiset. Korkki auki kun käyttää ni neste kiertää kyllä. Miettiny voisko siitä olla kansitiiviste menny, ainakin CR:ssä pysy neste pinta reilusti pillistön yläpuolella.