Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
21.5.2012 20:51
mistä mahtais saada katesarjaa te410 -99??
21.5.2012 22:30
thenaattori kirjoitti:mistä mahtais saada katesarjaa te410 -99??
Storm? Jossei löydy niin soita mp-racing
4.6.2012 1:39
Onko 2006 450 tc:ssä mitään erityisiä vikoja? Vaihdossa tommosta tarjottiin.
4.6.2012 8:36
Ei oo, ne on kaikki ominaisuuksia
Mut joo, 06:ssa ei enää oo ees niitä 04-05 venttiiliongelmia (ja ne on jo noistakin kaikista varmaasti korjattu) ja tuossa on kaasarinakin jo Keihin FCR eikä se säätö ongelmainen Mikuni.
31.10.2012 16:22
Tuli hankittu tuollainen Husky TC 449 2011. Kelit ehti muuttua sen verran kurjaksi, etten ole päässyt pyörää testaamaan kuin tasamaalla. Kyselisin hieman kokemuksia kyseisestä mallista täältä.
Millaisia modeja/säätöjä olette tehneet alustan suhteen crossikäytössä? Vakiona tuossa ainakin nettijuttujen perusteella on ihan liian köykäiset jouset (minulla painoa reilu 80 kg ilman varusteita) ja muutenkin alustan balanssi ei ilmeisesti ole täysin kohdallaan. Aika moni suosittelee perän laskemista, mutta kuinka paljon ja miten kannattaa toteuttaa? Miten vaikuttaa iskareiden perussäätöihin?
Onko enemmän ajaneilla paljastunut jotain heikkoja kohtia, jotka kannattaa huomioida ennakoivasti huolloissa? Vai meneekö ihan perushuolloilla?
Onko tyyppivikoja tai "huonoja ominaisuuksia"?
6.11.2012 16:30
melko harvinaisen pyörän omistat, ei siinä mitään.. ,nuo säädöt kannattaa tehdä radalla eikä tallissa; pyydä jotakuta kisakuskia säätämään painumat, vaimennukset ym. ,se takajousen "löysääminen" voi helpottaa ajoa pehmeällä radalla, tangon asennolla on myös tuntuva merkitys. , ja mp-racingista löytyy, of course, tietoa, mutta aja nyt( kevään tullen..)sen verran että sulle muodostuu oma käsitys pelin ominaisuuksista.
27.11.2012 23:00
tota joo tuli tollanen husqvarna tc 510 mulle vaihossa ja poljin sitä käymää tossa noin 30 min kun ei oikein ensikertalaiselta onnistu. sitkun pyörä lähti käymää niin jätin ryypyn päälle noin 2min ja alotin koe ajon niin huomasin että putki hehkuu punasta jo vaikka ollut noin 5 min käynnissä?
käykö pyörä todella laihalla vai pääskö bensaa pakoputkeen ja se palo siellä sitten ja putki rupes hehkumaan alku käyrästä? tosin vain toinen alku käyrä oli ihan punanen toinen taas vähä vaaleampi mutta alko pikku hiljaa punertaa sekin.
28.11.2012 9:11
Aika normaalia on toi alkukäyrän punoitus paikallaan käyttäessä. Putki on tosi ohutseinäistä ja kun paikallaan ei ajoviima jäähdytä niin ihan pikkuhetkessä voi alkaa punertaa.
Nyt kun on jo ilmat kylmenneet niin voit kokeilla kääntää tk seosruuvia aukipäin vaikka 1/8-1/4 kierrosta, se saattais parantaa tyhjäkäyntiä ja käyntiinlähtöäkin. Myös muutama pumppaus kaasulla (kiihdytyspumppu ruiskii ylimääräiset ryypyt) auttaa kylmässä käynnistymiseen.
28.11.2012 17:44
nikke700 kirjoitti:tota joo tuli tollanen husqvarna tc 510 mulle vaihossa ja poljin sitä käymää tossa noin 30 min kun ei oikein ensikertalaiselta onnistu. sitkun pyörä lähti käymää niin jätin ryypyn päälle noin 2min ja alotin koe ajon niin huomasin että putki hehkuu punasta jo vaikka ollut noin 5 min käynnissä?
käykö pyörä todella laihalla vai pääskö bensaa pakoputkeen ja se palo siellä sitten ja putki rupes hehkumaan alku käyrästä? tosin vain toinen alku käyrä oli ihan punanen toinen taas vähä vaaleampi mutta alko pikku hiljaa punertaa sekin.
Joo ei tosiaan tartte käydä kuin muutaman minuutin niin putki kärventää jo jalkaa, ihan perus settiä!
28.11.2012 22:43
pennywise] kirjoitti:nikke700 kirjoitti:tota joo tuli tollanen husqvarna tc 510 mulle vaihossa ja poljin sitä käymää tossa noin 30 min kun ei oikein ensikertalaiselta onnistu. sitkun pyörä lähti käymää niin jätin ryypyn päälle noin 2min ja alotin koe ajon niin huomasin että putki hehkuu punasta jo vaikka ollut noin 5 min käynnissä?
käykö pyörä todella laihalla vai pääskö bensaa pakoputkeen ja se palo siellä sitten ja putki rupes hehkumaan alku käyrästä? tosin vain toinen alku käyrä oli ihan punanen toinen taas vähä vaaleampi mutta alko pikku hiljaa punertaa sekin.
Joo ei tosiaan tartte käydä kuin muutaman minuutin niin putki kärventää jo jalkaa, ihan perus settiä!
okei no mites pystyyks tollasella sitte enduroa ajella kuinka hyvin että alkaako keittää kovinkaa helposti jos hiljaa ajelee kun crossi versio han toi on?
29.11.2012 7:50
nikke700 kirjoitti:pennywise] kirjoitti:nikke700 kirjoitti:tota joo tuli tollanen husqvarna tc 510 mulle vaihossa ja poljin sitä käymää tossa noin 30 min kun ei oikein ensikertalaiselta onnistu. sitkun pyörä lähti käymää niin jätin ryypyn päälle noin 2min ja alotin koe ajon niin huomasin että putki hehkuu punasta jo vaikka ollut noin 5 min käynnissä?
käykö pyörä todella laihalla vai pääskö bensaa pakoputkeen ja se palo siellä sitten ja putki rupes hehkumaan alku käyrästä? tosin vain toinen alku käyrä oli ihan punanen toinen taas vähä vaaleampi mutta alko pikku hiljaa punertaa sekin.
Joo ei tosiaan tartte käydä kuin muutaman minuutin niin putki kärventää jo jalkaa, ihan perus settiä!
okei no mites pystyyks tollasella sitte enduroa ajella kuinka hyvin että alkaako keittää kovinkaa helposti jos hiljaa ajelee kun crossi versio han toi on?
Jaa a, aika hyvin oon omallani pystyny enduroo ajelee, välillä on tullu lämpenemisen kaa ongelmia ja hermot menny mutta kyllä sillä pystyy.
29.11.2012 7:50
nikke700 kirjoitti:pennywise] kirjoitti:nikke700 kirjoitti:tota joo tuli tollanen husqvarna tc 510 mulle vaihossa ja poljin sitä käymää tossa noin 30 min kun ei oikein ensikertalaiselta onnistu. sitkun pyörä lähti käymää niin jätin ryypyn päälle noin 2min ja alotin koe ajon niin huomasin että putki hehkuu punasta jo vaikka ollut noin 5 min käynnissä?
käykö pyörä todella laihalla vai pääskö bensaa pakoputkeen ja se palo siellä sitten ja putki rupes hehkumaan alku käyrästä? tosin vain toinen alku käyrä oli ihan punanen toinen taas vähä vaaleampi mutta alko pikku hiljaa punertaa sekin.
Joo ei tosiaan tartte käydä kuin muutaman minuutin niin putki kärventää jo jalkaa, ihan perus settiä!
okei no mites pystyyks tollasella sitte enduroa ajella kuinka hyvin että alkaako keittää kovinkaa helposti jos hiljaa ajelee kun crossi versio han toi on?
Jaa a, aika hyvin oon omallani pystyny enduroo ajelee, välillä on tullu lämpenemisen kaa ongelmia ja hermot menny mutta kyllä sillä pystyy.
2.12.2012 1:56
okei sitten tota mites noitten 4-t talvisäädöt?
pääsuutin-tk-seosruuvi auki? ja neula jos tarvii?
Tai minkälaisia säätöjä ootte kaasarissa ite pitäny tc 510?
oli pääsuutin 185-tk 55.
laitoin ps190- tk 58 seos ruuvi joku parikierrosta mitä oli normaalisti nii auki ja neulaa en koskenu.
Viimeksi muokannut nikke700 päivämäärä 3.12.2012 23:30, muokattu yhteensä 1 kerran
3.12.2012 21:17
nikke700 kirjoitti:okei sitten tota mites noitten 4-t talvisäädöt?
pääsuutin-tk-seosruuvi auki? ja neula jos tarvii?
Tai minkälaisia säätöjä ootte kaasarissa ite pitäny tc 510?
oli pääsuutin 185-tk 55.
Niistä entiedä, haluaisin kyllä itsekkin nää kuulla ni pääsee taas päristelee
10.12.2012 16:04
terve
paljos tollasee 510 tc 2006vm hussen heulaan menee öljyä?
manuaalia ei ole niin en voinut siitä katsoa.